Oftewel, alle voorwaarden om zelfstandig te kunnen eten. En dat de kokhalsreflex zich al wat heeft verplaatst is idd ook wel zo prettig.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marrlinde schreef:Zijn er meer moeders die na lang voeden bij een eerder kind, bij een volgende geen volle borsten/stuwing/tijdsdruk ervaren? Ik heb echt alleen de eerste 2 a 3 weken volle borsten gehad, nu eigenlijk zeer zelden nog. Thuis niet, qua voedingstijden geen probleem, en nu ik weer werk ook geen punt hoe ik kolf. Kolf ik 5 keer komt er 5 keer melk en kolf ik maar 1 keer heb ik ook geen probleem. niet kolven is praktisch niet haalbaar natuurlijk ivm zijn voeding, maar ik vind het zo'n vreemd fenomeen! Oudste 2 jaar gevoed tot +-22 weken zwangerschap van deze meneer.
Oh en wbt groente, grootste deel lusten vooral zijn ogen niet. als het onder op de lepel ligt is er niks aan het handje.
Smallheal schreef:Duc_je schreef:Respect dames, lijkt mij lastig met de werkdruk in de zorg. Je hebt er natuurlijk recht op, maar ja het moet wel kunnen. Dat is met kantoor werk toch makkelijker in te plannen
Dit dus, leuk datje er recht op hebt maar ik kan natuurlijk niet zeggen als het mega druk is joe succes collega ik ga kolven want heb er recht op.
Ik zal het komende dagen wel even zien.
@Barbabientje; zo had ik t ook in mn hoofd maar tussen 5 en 6 is t vaak ook wat drukker met eten maken/medicatie delen enzo.
SennaS schreef:Zijn er hier meer die na de zwangerschap tijdens de borstvoeding juist veel lichter ongesteld zijn dan normaal? Ik lijk na 10 maanden voor het eerst ongesteld maar het is veel lichter dan voor m'n zwangerschap. Ik had de eerste dag altijd heel erg buikpijn maar heb nu na 3 dagen nog geen minuut buikpijn gehadHeel fijn maar voor m'n gevoel klopt dit niet