Jup deze komen ook op het favorieten lijstje Wel wat extra groente toevoegd en gewone geraspte kaas ipv mozzarella gebuikt want daar houden wij niet zo van, na de foto wel nog rucola en basilicum toegevoegd. Ook had ik nog veel van die saus over dus die gaat in de vriezer
silby
Geplaatst: 10-04-21 19:14
Mando schreef:
Ben vooral nu moe. Wil eigenlijk gewoon naar huis. Zoveel prikkels, sociaal doen pffff Morgen gelukkig rustig aan en weer normaal eten.
Dat snap ik, is ook wel een hoop sociaal doen op 1 dag + een verre reis...
horsii
Geplaatst: 10-04-21 19:15
De plaat pizza en de pizza wraps zien er ontzettend lekker uit.
Gnome
Geplaatst: 10-04-21 19:46
Hier net Gepofte zoete aardappel. Nomnomnom
Inmiddels bijna 7 kg kwijt danzij deze heerlijke gerechten.
Mando
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-21 19:48
Heerlijk meiden. Ik heb me vol gevreten aan stoofvlees met patat en nog een Zeeuwse bolus op. Ik voel me net een varken
Was echt heel lekker maar je komt niet om de zoete aardappel heen inderdaad dus dan is het een goed idee om 'm te skippen. Denk echter wel dat je hetzelfde met een gewone aardappel zou kunnen maken.
Wat een waardeloze dag, niet mbt eten maar 1 van onze hoogdrachtige koeien kon vanmorgen niet overeind komen Met behulp van een paar vrienden van ons koe uit de stal gesleept en in de kapschuur gelegd. Als het niet zo koud was kon ze in de wei liggen maar die smerige kou en wind doen geen wonderen voor spieren en gewrichten. We willen regelen dat ze morgen in een koebad kan. Heel hard duimen maar.