Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muze schreef:Ik kwam er pas achter op het wacht stoeltje na de prik. Toen ik dacht, “ wat zou er gezet zijn.”.
Wist de ehbo dame me te vertellen welke het was en is ze een formulier gaan halen. Die waren ze me vergeten te geven.
Muze schreef:Ik kreeg ook niet te horen welk vaccin ik kreeg.
Pas ter plekke toen ie erin zat.
Storm schreef:Tiggs, het zal per locatie verschillend zijn denk ik. Tilburg, Veghel, Waalwijk en Den Bosch printen het eerst uit. De prikker controleert daarna of de gegevens kloppen op het formulier en geven de vaccinatie. Daarna krijgt men het formulier mee naar huis.
Storm schreef:Tiggs, het zal per locatie verschillend zijn denk ik. Tilburg, Veghel, Waalwijk en Den Bosch printen het eerst uit. De prikker controleert daarna of de gegevens kloppen op het formulier en geven de vaccinatie. Daarna krijgt men het formulier mee naar huis.
DuoPenotti schreef:Wat betreft bijwerkingen was ik heel oud
Fitzroy schreef:O, dat klinkt beterErvan uitgaande dat hoe ouder je bent hoe minder last je hebt
Storm schreef:Kan inderdaad Fitzroy, het vaccin 'werkt' op dezelfde manier als AZ, alleen zijn er op 7 miljoen prikken 'slechts' 7 gevallen van trombose bekend en dat lag bij AZ veel hoger (13 keer zo hoog).