Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zeeuwtje68 schreef:idinn schreef:Ook dat kan je doorlinken.. doe dan.. als we het volgens jou mogen zien. Dan wil ik het zien ook. Kan ik er ook een mening over geven.
speciaal voor jou https://www.facebook.com/Vecu.lemedia/v ... 527384939/
bigone schreef:Och mensen die David Icke en Andre Kaufman achterna hobbelen zijn niet serieus te nemen. Maar willen jullie een geheimpje of het nieuwste complot weten? Het is allemaal een complot van roodharige vrouwen van middelbare leeftijd !!! Niet verder vertellen want dan krijgen de kappers het druk.
karuna schreef:Helaas de berichten die zeeuwtje post krijg ik ook van mensen toegestuurd. Exact hetzelfde in dezelfde volgorde. Mensen van wie ik dacht dat het personen met een goed verstand waren die zelf denken.
Relaxed schreef:speciaal voor jou https://www.facebook.com/Vecu.lemedia/v ... 527384939/
Wat zien we hier? Veel rook en een stel tokkies die ah rellen zijn?
Relaxed schreef:karuna schreef:Ah die heb ik ook gehad![]()
Ik vind het vooral bizar dat mensen dit voor zoete koek slikken en corona helemaal ontkennen..
rien10 schreef:Nou, dan heb ik nog een leuk nieuwtje: met mijn zwager gaat het echt heel goed. Hij kan en doet van alles weer. Is wel maanden en maanden zoet geweest met herstellen en revalideren, maar hij wandelt, fietst, functioneert in het dagelijks leven als een zonnetje.
bigone schreef:Jongens, we gaan hier weer naar Corona ( alhoewel zonder Corona al deze mensen niets te dumpen hadden) dus iets wat Corona of testen of iets anders in twijfel trekt in het viruswaanzin topic, waar het hoort. Pien, ze kijken niet verder dan hun neus lang is. Er zijn zo verschrikkelijk veel gemanipuleerde video’s waar ze intrappen en meteen delen.
Relaxed schreef:Eens. Welkom in Frankrijk Relaxed! Het land dat opgebouwd is vanuit een revolutie en met haar strijdbare vokslied.Maar dat rellen vind ik altijd zo zinloos.
Relaxed schreef:rien10 schreef:Nou, dan heb ik nog een leuk nieuwtje: met mijn zwager gaat het echt heel goed. Hij kan en doet van alles weer. Is wel maanden en maanden zoet geweest met herstellen en revalideren, maar hij wandelt, fietst, functioneert in het dagelijks leven als een zonnetje.
Fijn! Wanneer heeft hij het gekregen?
rien10 schreef:Nou, dan heb ik nog een leuk nieuwtje: met mijn zwager gaat het echt heel goed. Hij kan en doet van alles weer. Is wel maanden en maanden zoet geweest met herstellen en revalideren, maar hij wandelt, fietst, functioneert in het dagelijks leven als een zonnetje.
lenaa_tje schreef:bigone schreef:Karuna, inderdaad. Zoveel mensen hier op bokt die iemand verloren heeft en de Corona ontkenners batsen er zo overheen. Geen enkel medeleven, niets.
Ik vind ontkenners wel een heel groot woord. Ik zie 1 Corona ontkenner in dit topic.