Emma - Ik ben er totaal niet in bekend dus weet ook niet zo goed wat ik aan kan vullen met wat de meiden al gezegd hebben, maar ik wil toch laten weten dat ik ook voor je duim! Echt heel vervelend
Wat ik van een maagband weet is dat een vriendin van mij dit heeft gedaan, die viel heel erg af maar totaal op een verkeerde manier waardoor ze heel veel klachten kreeg en nu gaat het eigenlijk nog steeds niet helemaal goed met haar (is inmiddels al een jaar geleden). Maar dat is haar ervaring!
Je avondeten van gisteravond (zag een foto ervan in het maaltijd topic) zag er heerlijk uit! 
Peuk - Dankje voor het recept! Ik ga het van de week eens maken, kcal valt ook echt heel erg mee!
Linoleum - Lekker lijstje! En gelukkig dat je genoten hebt van de paasdagen!
Mara - Jouw menu van Pasen zag er ook heerlijk uit! En lekkere lijstjes! Volgens mij is echt al jouw eten super lekker haha
De schoenen lopen heerlijk! Gisteren 6 km gelopen in 33 min
.
Zo lekker die paaseitjes alleen zo fout! Je hebt echt goede wilskracht om ze terug te kunnen geven haha! Hier komen ze standaard niet in huis want dan eet ik heel de zak leeg
Castilja - Lekkere lijstjes! Tot wanneer heb je nog uni? Bij ons zijn alle tentamens een maand ingekort. We hebben ze nu in mei ipv juni zodat we minder lang elke dag voor de laptop hoeven te zitten.
Wat doe je voornamelijk als je HIIT doet? Volg je een YouTube filmpje of heb je zelf oefeningen bedacht?
Mijn lijst van gisteren:
M - bananenbrood met Griekse yoghurt (hij is echt mislukt want ik vind hem heel vies)
T - zelfgemaakte kippensoep
T - 15 gram Lays sweet potato chips
A - risotto met courgette en kip
T - eiwit koffie smoothie en protein bite
Paard werd geënt dus heeft even twee dagen vrij. Wel gisteren 6 km hardgelopen.
Ik ben er achter wat het was met mijn knie; met het legen van de kruiwagens op mijn werk, gebruik ik mijn linkerknie om de kruiwagens omhoog te duwen. Daarbij heb ik dus onbewust iets in mijn knie beschadigd. Nu heb ik dat anderhalve week niet meer gedaan en is de pijn compleet verdwenen, terwijl ik wel tussendoor nog heb hardgelopen (niet elke dag).
Afspraak bij de fysio is wel gemaakt voor wanneer het weer mag!