Warboel is het een idee om wel vrijdag je wekker te zetten en op te staan en dan te kijken hoe je je voelt?
Kan je niet iemand uit de winkel vragen om je dan te helpen met de vracht? Klusjes die al niet leuk zijn, zijn op het moment dat je je niet goed voelt helemaal zwaar.
Ik ben wel jaloers dat je gewoon mocht afspreken met de bedrijfsarts, de werkgever van mijn bedrijfsarts staat dat nog niet toe omdat de beroepsgroep nog adviseert om dat niet te doen.
Goed dat je je moeder mee had. Wel echt super vaag dat de bedrijfsarts niet luistert

Tja dat je niet alle medicijnen kent, maar een beetje basis kennis mag toch wel...
Zo te horen had dit gesprek prima telefonisch gekund, maar snap ergens ook dat ze je wel willen zien.
Wel 'fijn' dat je bent begonnen met de nieuwe medicatie, ik hoop voor je dat die vermoeidheid weg gaat trekken en dat dit medicijn voor je gaat doen wat de bedoeling is.
Ik had gisteren even niet m'n dag, 's ochtends op tijd naar paard maar was al bloed heet dus heb er nog niet eens een kwartier opgezeten.
Leidinggevende belde over arbeidsdeskundige, of het 11 september kon. Nou nee, net besloten dat ik de eerste 2 weken van september dan wel vrij wil. "Ja handig als je dat dan even laat weten want nu had ik die afspraak al geregeld". Ja maandag hadden we afgesproken dat als ik je donderdag mailde dat dat vroeg genoeg was. Ja maar hadden ook gezegd dat we die afspraken met bedrijfsarts in 1 week wilde plannen. Nou nu wordt dat 16 september. Afspraak bedrijfsarts staat dan nog wel in m'n vakantie, maar dat is dan maar zo en is telefonisch en duurt misschien halfuur/uurtje..
Maar voelde me er helemaal rot door.. ik wil ook helemaal geen vakantie, dan duurt het allemaal nog langer en we willen wel een weekje weg maar vind het ook heel eng allemaal.
Had ook eindelijk m'n inschrijving voor haptonomie de deur uit. Dus ze belde om een afspraak te maken. Vind het toch ook wel spannend, want onbekend en straks 'kan ik het niet'.
Psycholoog verzetten want dat vind ik zonde in m'n vakantie dan want dan heb ik 'niks' te vertellen.. Toen kwam de buurman druiven brengen (super lief

Ik zat er echt weer even doorheen, dacht lekker te gaan lezen. Nieuw boek begonnen, begon al dat de hoofdpersoon overspannen was, error, later las ik iets over een paniekaanval en krijg spontaan zelf geen adem meer

Dinsdag wel goed gesprek met psycholoog gehad, de dag ervoor ook met leidinggevende. Had aangegeven dat voor mij het moeilijke nu echt zit in het weer aansluiting vinden met m'n collega's. Ze vonden het een grote stap dat ik dit niet alleen aan mezelf toegaf, maar ook uitsprak. Want ik wist dat ik door dat te zeggen mezelf in een situatie breng dat ik er wat mee moet.
Nu hebben we een stappenplan gemaakt van 1 t/m 10.. Krijg er nu wel echt stress van, maar denk dat het tijd wordt nu ik er weer 2 maanden ben

Echt het ging zo lekker maar zulke moment laten weer zo hard zien dat ik er nog zo ontzettend niet ben. En dat is zo confronterend. Ik ben momenteel een brok frustratie en woede

Whoops, sorry voor dit lange en ietwat verwarde verhaal