Fijn dat je eindelijk eens positief nieuws hebt gekregen!!
thequeensmum
Geplaatst: 15-07-20 14:38
Wat fijn dat je een goede uitslag hebt!! Zou EMDR toch zeker een kans geven. Wat ik ervan weet zou dit best weleens geschikt kunnen zijn voor jouw trauma
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-20 14:48
Dankjewel allemaal, geeft me zeker rust dat ze de lever blijven volgen. Er is me aangeraden om met de Pil te stoppen en dat ga ik ook doen. Die hormomen kúnnen Adenomen veroorzaken.En om er achter te komen of de adenomen ook zijn veroorzaakt door de Pil,ga ik sowieso stoppen. Ze heeft al een brief gestuurd naar de huisarts,die wilde ook graag de uitslag weten zei ze.
EMDR wil ik miss.wel gaan doen,maar neem eerst ff rust. Sowieso tot Sept.dan weer naar UMCU op controle voor het oog. Dat begint meer pijn te doen vanwege het vast geplakt zitten. Dat het opereren word is bekend,maar ben ook benieuwd hóe ze nu willen controleren,ze kunnen niks zien in het ooglid. Ik vind het ook zeer vervelend dat ik het nu zelf niet in de gaten kan houden.Ik zie een wit plekje groeien maar kan niet zien hoe of wat het kan zijn.
Dat valt nog mee 10 weken wachttijd.Ik zal is overleggen met me huisarts wat hij me aanraad. Ben ook nog met de eierstok cyste bezig in onderzoek, december ook weer controle echo. Ik vind dat EMDR eigenlijk best wel eng.
YvonneV
Geplaatst: 15-07-20 19:20
gohya schreef:
Ik vind dat EMDR eigenlijk best wel eng.
Is niet eng. Je moet denken aan de vervelende situatie/gevoel. Door je hersenen af te leiden door geluidjes, licht of zoals bij paardkrachtig 5 stappen stap vijf stappen draf vijf stappen stap of vijf passen doorzitten, vijf passen staan gaan de scherpe kantjes er van af. Zoals mijn dochter met PDD-nos zo mooi omschrijft het was eerst een vierkantje en is nu een hartje.Nog maar 1 scherp kantje ipv 4.
Ze heeft ook "gewone" EMDR gehad en daar had ze een week voor nodig om daar weer van bij te trekken. Bij paardkrachtig had ze dat niet omdat paarden haar gelijk weer energie geven.
Veraaaaah
Geplaatst: 15-07-20 20:13
Dit goede nieuws pakken ze je in ieder geval niet meer af! Fijn om te horen dat het eindelijk eens meezit
Anoniem
Geplaatst: 15-07-20 20:16
Super! Wat fijn voor je, goed nieuws, dat werd eens tijd zeg! Dat is je zo gegund!