Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J1995 schreef:Geen idee of ze dat geprikt hebben eigenlijk. Weet alleen dat het 3 buisjes waren en 6 flesjes. Denk het wel
Maar krijg al even weinig vocht binnen, dus ga er vanuit dat er daarom ook weinig uitkomt.
Ben nu begonnen aan de vla. Toen ik eerder opgenomen was voor misselijkheid na operatie smeerden ze me dat eteeds aan, dus zal wel goed zijnMaar banenenvla eten en dan overgeven is geen aanrader... brr
Voetreflex... Opzich sta ik overal voor open. Maar als iemand daarbij aan mijn voeten moet zitten, dan is dat een aanslag op zijn/haar leven. Kan daar zooo niet tegen
Hannanas schreef:Studiemiep ik denk dat minder stelligheid op zijn plaats is. Er zijn zeker gevallen van ontstekingen bekend zonder verhoging van crp.
Heb je nu een online “mijn ziekenhuis” Ts? Ik zou zeker zelf je bloedwaarden gaan bekijken steeds. Hou er zelf iets meer vinger op. Weet zeker dat ze gekeken hebben naar bepaalde dingen als je je zorgen maakt, als ze laks zijn met je. Zoals bijvoorbeeld nu je zo intens ziek bent dat ziet dat je nierwaarden niet sky high waren, of je lever of wat dan ook.
tokedri schreef:Zo lang migraine lijkt me sterk
Ik hoop niet dat je jezelf aan het vergiftigen bent
( nieren)
studiemiep schreef:Domino_2006 schreef:
Het eerste deel van deze zin slaat even nergens op. Ik ben een keer opgenomen met schrikbarend hoge ontstekingswaardes (lees een ‘normaal’ mens zou in een coma liggen) en mijn hoogst gemeten temperatuur was 39.2 en een half uur later was het alweer 36.8 (mijn normale temp.)
Een ontsteking hoeft dus zeker niet altijd koorts te veroorzaken, zeker nu ts hier al langer mee loopt.
Juist wel ik schrijf ze heeft GEEN koorts EN de infectiebloedwaardes zijn ok=normaal (dus niet verhoogd) die combinatie samen is een zeer goed teken. CRP is namelijk een early marker..en als die laag is EN geen koorts dan kun je voor 99,9 % aannemen dat er GEEN infectie is. (het gaat juist om het woordje EN...er staat nergens OF........).
Als jij denkt dat dat wel zo is...dan zou ik maar snel een wetenschappelijke artikel in nature medicine publiceren