c_alsemgeest schreef:Ik heb mijn rokerslijntjes met canule onder verdoving laten doen... dus een paar prikjes is het enige geweest
Dit zal ook gebeuren met canule en verdoving.
Heb je misschien voor en na foto’s ‘s ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Ik vond dat best pijnlijk om m’n rokerslijntjes te laten doen. En dan nog met verdoving ook. Maar dat was zonder canule
Ik dacht, dat doe ik nooit meer... maar het is erg mooi geworden
Attitude schreef:c_alsemgeest schreef:Ik heb mijn rokerslijntjes met canule onder verdoving laten doen... dus een paar prikjes is het enige geweest
Dit zal ook gebeuren met canule en verdoving.
Heb je misschien voor en na foto’s ‘s ?
Popstra schreef:Jeetje, Estelle is ook beetje to much in wangen en lippen.ze was zo mooi.
Haar lippen zijn zelfs buiten de lijnen dik. Lijkt wel filler migration.
Dit vind ik echt zo zonde..
https://www.instagram.com/tv/CM4uw8tjcL ... 6t5j8rgklf
Shaggy09 schreef:Vraag me toch af hoe sommige vrouwen, met name in de showbizz, zich zo kunnen laten verpesten?
Suzanne F. schreef:Shaggy09 schreef:Vraag me toch af hoe sommige vrouwen, met name in de showbizz, zich zo kunnen laten verpesten?
Die in de showbizz zie je maar er zijn nog heel veel andere vrouwen die dit ook doen. Ik denk het ergens wel te begrijpen eigenlijk want ik merk al dat je het zelf niet meer ziet. Je went eraan en als geld geen drempel is dan is de sky the limit.
c_alsemgeest schreef:Ze staan ergend hier in het topic, heb de foto volgens mij niet meer op mijn telefoon.
Gaaf clinic ben ik geweest, staan veel foto's op hun FB pagina.
Ik heb echt (behalve de verdovinga prikjes zelf) niks gevoeld... wel 3 uur later een lamme mond natuurlijk