Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 11:03

c_alsemgeest schreef:
Ik heb mijn rokerslijntjes met canule onder verdoving laten doen... dus een paar prikjes is het enige geweest :+

Dit zal ook gebeuren met canule en verdoving.
Heb je misschien voor en na foto’s ‘s ?

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 11:04

Popstra schreef:
Ik vond dat best pijnlijk om m’n rokerslijntjes te laten doen. En dan nog met verdoving ook. Maar dat was zonder canule
Ik dacht, dat doe ik nooit meer... maar het is erg mooi geworden :o

Wat voor een verdoving heb je gehad ? Zou een canule uitmaken voor de pijn. Ze zeggen wel dat je er minder snel blauw door wordt
Heb je misschien voor en na foto’s ?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 11:20

Verdovende creme die eerst 10 min moest in werken
Heb geen voor/na fotos..

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:10

Attitude schreef:
c_alsemgeest schreef:
Ik heb mijn rokerslijntjes met canule onder verdoving laten doen... dus een paar prikjes is het enige geweest :+

Dit zal ook gebeuren met canule en verdoving.
Heb je misschien voor en na foto’s ‘s ?

Ze staan ergend hier in het topic, heb de foto volgens mij niet meer op mijn telefoon.
Gaaf clinic ben ik geweest, staan veel foto's op hun FB pagina.
Ik heb echt (behalve de verdovinga prikjes zelf) niks gevoeld... wel 3 uur later een lamme mond natuurlijk :+

Popstra

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 20:11

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 20:32

Popstra schreef:
Jeetje, Estelle is ook beetje to much in wangen en lippen.ze was zo mooi.
Haar lippen zijn zelfs buiten de lijnen dik. Lijkt wel filler migration.
Dit vind ik echt zo zonde..

https://www.instagram.com/tv/CM4uw8tjcL ... 6t5j8rgklf

Eens. Ze was prachtig. Dit is duidelijk een stap te ver.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 21:46

Vraag me toch af hoe sommige vrouwen, met name in de showbizz, zich zo kunnen laten verpesten?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 21:50

Shaggy09 schreef:
Vraag me toch af hoe sommige vrouwen, met name in de showbizz, zich zo kunnen laten verpesten?

Die in de showbizz zie je maar er zijn nog heel veel andere vrouwen die dit ook doen. Ik denk het ergens wel te begrijpen eigenlijk want ik merk al dat je het zelf niet meer ziet. Je went eraan en als geld geen drempel is dan is de sky the limit.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 21:53

Maar wordt je dan blind voor hoe lelijk het is?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 21:58

Shaggy09 schreef:
Maar wordt je dan blind voor hoe lelijk het is?

Ja ik denk het. Je ziet het zelf niet meer. Je went aan je spiegelbeeld. Ik hoop dat ik de grens wel kan blijven zien. Maar ik snap wel dat het een soort van verslavend kan zijn.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 22:02

Suzanne F. schreef:
Shaggy09 schreef:

Die in de showbizz zie je maar er zijn nog heel veel andere vrouwen die dit ook doen. Ik denk het ergens wel te begrijpen eigenlijk want ik merk al dat je het zelf niet meer ziet. Je went eraan en als geld geen drempel is dan is de sky the limit.

Denk ook dat ze gewoon veel bekritiseerd worden op uiterlijk. Hoe vaak ik de laatste tijd wel niet heb gelezen dat sommige dames eetproblemen kregen omdat ze doordat ze steeds in de kijkers stonden en daardoor constant werden bekritiseerd. Denk dat het ook erg confronterend is je eigen lichaam en gezicht steeds terug te zien in media. Zeker als je ze het liefste pakken op het slechtste moment.

Wel zonde hoor, vind haar ouder lijken dan ze is

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 22:02

Tja maar dat jullie het lelijk vinden wil nog niet zeggen dat iedereen het lelijk vind. Ik zit in een fb groep over plastische chirurgie en daar zijn er tig vrouwen die die hele strakke kaaklijnen en flinke bbl etc helemaal prachtig vinden. Verschil van smaak. :)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 22:07

Tja smaken verschillen inderdaad.
Maar ik neem aan dat over het algemeen niemand een gezicht á la Connie Witteman mooi vind toch?

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 22:30

Er zijn legio vrouwen van haar leeftijd die er zo uit zien, dus ja denk dat er genoeg mensen zijn die het mooi vinden.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 23:45

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand het mooi vindt. Ik denk eerder dat het andersom is: ze vinden het niet mooi en gaan daarom steeds een stapje verder omdat ze geen andere oplossing meer zien. Het is een ingeslagen weg zonder optie om terug te gaan en dus wordt het steeds erger en erger.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 08:57

Ik vind Conny haar gezicht nog wel gaan. Het is een mooi, vooral verzorgde vrouw voor haar leeftijd. Enkel die malle bil vergroting vind ik erg lelijk op die korte dunne beentjes.

Ik mag het graag zien dat vrouwen goed verzorgd voor de dag komen. Zowel in uiterlijk gezicht, lichaam als in kleding.
Beter dan die grijze mussen waarvan de smoelen steeds zuurder worden naarmate de leeftijd stijgt.
En nee, dat hoeft niet perse met ingrepen. Leuk make upje en goed kapsel doet al heel veel

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 09:47

Ach uiteindelijk gaat het erom wat je zelf mooi vindt :)

Wat een ander vindt is niet belangrijk. 1000 mensen, 1000 wensen!

Ik mag woensdag na een half jaar weer, prikje kraaienpootjes en frons... daar laat ik het even bij met 46 :D

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 11:37

Dat bedoel ik, er zijn ook genoeg mensen die een minimale filler behandeling aan de lippen al vreeeeselijk vinden en dat vaak ook nog luidkeels verkondigen.. Mensen waarvan ik denk ja maar jij doet geen reet aan je uiterlijk... Maar ik ben dan blijkbaar weer zo beleefd dat ik dat niet zeg :P

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 12:27

Ik vind het altijd wel komisch dat mensen vaak negatief praten over Cosmetische chirurgie en fillers, tegen mij zeggen "jij vind dat toch ook niet nodig"
En ik dan mijn hele waslijst op noem van wat ik allemaal heb laten doen :+
Op een of andere manier valt het bij mij niet op èn verwachten mensen het niet bij mij :')
Terwijl ik er juist altijd heel open over ben.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 13:07

Ja of als je wat wil laten doen zeggen ,,maar dat heb jij toch helemaal niet nodig!?,, en vervolgens als je wat hebt laten doen zeggen
Ooohja, veeeeel beter zo!

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 13:11

Dat hoort ook wel bij de NLse cultuur op de één of andere manier... doe maar gewoon dan doe je gek genoeg. Maar dat is ook omdat mensen dan gelijk de Estelles van deze wereld denken. En niet bekend zijn met wie iets heeft laten doen en daarbij wat subtieler te werk is gegaan. Hoewel dat afneemt, ik ken inmiddels al meerdere mensen die iets hebben laten doen, mannen en vrouwen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 21:30

Nou ik ben het er mee eens dat je natuurlijk zo goed voor de dag moet komen als wat mogelijk is, of wat binnen bereik ligt.
Maar het valt me gewoon op dat het schoonheidsideaal zo onnatuurlijk wordt gemaakt, voornamelijk bij jongere meiden op social media. Ik vind dat jammer, omdat het niet nodig is om zo onzeker gemaakt te worden door zulke idealen.

Dat betekend niet dat cosmetische chirurgie niet ok is, ik vind juist dat je op een bepaalde leeftijd er heel goed aan kan doen, alleen dat doorslaan vind ik een beetje apart soms.

Desi_2409

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:50

ik heb nu 2x rokerslijntjes laten doen, vorig jaar met een canule en nu met heleboel kleine prikjes. Laatste was zonder verdoving en was pijnlijker, maar stuk mooier dan met canule.
Bij mij was het met canule vooral de zijkanten van mijn lippen en kwam het niet bij de rimpels net onder mijn neus. Nu is alles aangepakt, ook de onderkant van mijn mond. Ben hier meer tevreden mee

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 22:58

c_alsemgeest schreef:
Ze staan ergend hier in het topic, heb de foto volgens mij niet meer op mijn telefoon.
Gaaf clinic ben ik geweest, staan veel foto's op hun FB pagina.
Ik heb echt (behalve de verdovinga prikjes zelf) niks gevoeld... wel 3 uur later een lamme mond natuurlijk :+

Ik heb even gezocht maar kon het niet vinden. Ik ga naar dezelfde kliniek dus iets geruststellend gevoel nu wel :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 23:00

Wie gebruikt er fillers Hyaluronzuur?
Ik heb nu al rimpels op mijn bovenlip!!!!!!!!!!!
Vreselijk!!!!!!
Ik ben bang voor schade en spijt dus ben benieuwd of dit kwaad kan en bij welke kliniek moet je zijn omgeving Eindhoven?