Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Ik zou zo’n kleur bewaren voor de herfst/winter. Het vervaagd al snel en helemaal deze tijd van het jaar.
Shanna schreef:Oeh welke kleur paars heb je nu? Ik vind hem mooi!!
IMANDRA schreef:Ik kom even binnenvallen als dat niet erg is (a).
Sabine dat paarse ziet er vet uit!
Ik vroeg me af of jullie misschien een goede kapper weten in omgeving Uithoorn/Amstelveen, eventueel Amsterdam. Ben vorige 2 keer bij Rob Peetoom geweest maar vond die zo ontzettend tegenvallen. Ben zelf wel fan van een mooi kleurtje en iets meer betalen vind ik ook niet erg (meestal zit ik qua behandeling kleur+knip tussen de 70 en 120€ ergens). Maar zoek wel een kapper die creatief is en zelf iets leuks kan verzinnen, hou er wel van om verrast te worden. Bij Rob Peetoom konden ze dat niet echt en de kwaliteit van het kleuren was ook heel slecht (i.p.v. mooi ombre was het echt een rechte lijn).
Frummels schreef:IMANDRA schreef:Ik kom even binnenvallen als dat niet erg is (a).
Sabine dat paarse ziet er vet uit!
Ik vroeg me af of jullie misschien een goede kapper weten in omgeving Uithoorn/Amstelveen, eventueel Amsterdam. Ben vorige 2 keer bij Rob Peetoom geweest maar vond die zo ontzettend tegenvallen. Ben zelf wel fan van een mooi kleurtje en iets meer betalen vind ik ook niet erg (meestal zit ik qua behandeling kleur+knip tussen de 70 en 120€ ergens). Maar zoek wel een kapper die creatief is en zelf iets leuks kan verzinnen, hou er wel van om verrast te worden. Bij Rob Peetoom konden ze dat niet echt en de kwaliteit van het kleuren was ook heel slecht (i.p.v. mooi ombre was het echt een rechte lijn).
Ik vind The Graduates super! Onder andere op de Overtoom in Amsterdam. Ben jaren vanuit Den Haag daarheen gegaan omdat ik daar echt altijd tevreden was
Moratoetje schreef:Ik word volgende maand 40 maar wil echt nog niet grijs worden.
Zaterdag ga ik ff langs bij de kapster, eens horen wat zij er van zegt.
Frummels schreef:Ik zat met ontkleuren en een toner en knippen meestal rond de 110 geloof ik. Maar dat is al wel een tijdje geleden. Maar je kunt gewoon even bellen om het te vragen hoor! Ze zijn super behulpzaam