[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 10:53

Amber Lights is inderdaad :+: Echt prachtige look zeg. Ga hem van het weekend proberen na te maken.
En jáá, ik kreeg gisteren met mijn knaltrui en lipstick ook echt zin in zomer! Kan niet wachten :D

@ElineS, ik heb juist bewust voor de combi gekozen. Ik vind het juist leuk om kleuren van mijn kleding terug te laten komen in mijn makeup. Lekker knallen :D In dit geval dan. Kan natuurlijk ook meer naturel combi zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 11:48

Melati_vS schreef:
Dank jullie wel meiden!
Ik gebruik nu fit me van maybelinne Shiz, echt een wereld van verschil!

Voor mij vandaag weer lekker wat meer uitbundig! Sinds lange tijd weer nep wimpers en wat zijn het toch rot dingen! altijd dat hoekje wat niet fijn blijft plakken

[ [url=m/Fk67uW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wereld van verschil inderdaad, staat je stukken beter! Ook deze look weer helemaal top. :j

Naad, dat bruin kan jij ook zo prachtig hebben he, nondeknetter. <3

Yaella, mooie look! Zie zelf je wimper inderdaad ook een beetje verkeerd zitten. :j

Djil, wat staat Hollywood Cerise je prachtig, ik hou er oprecht zo van. <3

Marlon, balen dat ze 'm eruit hebben gehaald zeg, zeker als je 'm zo fijn vindt!

Elke, prachtig die kleur op je ooglid. <3 <3 <3

Vandaag juist totaaaaal wat anders. Ik wil zo graag echt aparte kleurtjes kunnen dragen (zoals Nadia zwart geweldig kan hebben, en Elke bijvoorbeeld grijs en blauw) en zo! Kan daar oprecht jaloers op worden omdat het mij (in ieder geval, wat ik tot nu toe heb geprobeerd) niet staat. Maar ik blijf proberen en had voor de grap bij m'n Colourpop bestelling Climax erbij gedaan, een lippie stix, en ik vind 'm ZO gaaf. Durfde 'm in eerste instantie niet op naar buiten vandaag maar schop onder m'n kont gegeven en een lipstick mee voor het geval dat ik hem echt afschuwelijk begin te vinden, maar so far ben ik er oprecht gek op.

Ik erger me even enorm aan het stukje tussen beide lippen waar je m'n eigen lipkleur ziet op de foto maar was even de beste foto die ik kon vinden/maken.

Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 12:29

Ik vind het je tof staan! Het is sowieso een kleur waarbij je even moet omschakelen (net als dat ik zelf heb bij Smoked Purple), maar je kunt hem echt prima hebben.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 17:25

wauw staat je goed die donkere lippen! Gaaf zo'n aparte kleur!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 18:02

Ik vond jullie al zo stil... topic WEER ontstipt!
Wat is dat toch steeds???
-:(-

Anyway...
Droge huid *steekt vinger op*
Al jaren last van en ik zou willen dat ik DE tip kon geven, maar wat voor mij werkt, hoeft voor jou helaas niet te werken.

Wel zou ik een goede, hydraterende dagcreme gebruiken, voor mij us dat Estee Lauder Hydrationist op het moment en verder gebruik ik 2x per week het Glam Glow masker... euhm... iets met moisture... de blauwe.
Alleen gebruik ik hem niet als masker, maar als nachtcrème, echt, je wordt wakker en geloof mij, je huid is nog nooit zo gehydrateerd!
Wel super dun laagje smeren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 18:04

Grr ik ben ook even boos op m'n huid. Al een paar jaar ontzettend vettig maar het lijkt nu ineens helemaal nergens meer op. Als ik m'n normale creme gebruik is m'n huid echt gortdroog en als ik een dikkere/vettere creme gebruik kan ik de olie weer uit m'n poriën vegen halverwege de dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 18:24

En als je een primer pakt zoals UD DE-Slick, Emma? Of een willekeurige andere die juist tegen dat in gaat? Dan kan je wel je andere creme gebruiken maar gedurende dag het wellicht in toom houden ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 18:26

Shizzel schreef:
En als je een primer pakt zoals UD DE-Slick, [naam]? Of een willekeurige andere die juist tegen dat in gaat? Dan kan je wel je andere creme gebruiken maar gedurende dag het wellicht in toom houden ermee.

Ik heb de de-slick setting spray staan, die moet ik nog steeds een keer uittesten maar ben heel bang dat hij tegenvalt en dat ik er dan super veel geld aan heb uitgegeven _O- Van de week echt maar eens doen.
Scheelt dat ik amper foundation draag, alleen wat rond m'n ogen en op m'n kin als ik puistjes heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 18:27

Of je normale creme met een serum er onder?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 22:12

Als je hem koopt en alleen laat staan is nog meer zonde van geld Emma :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 23:02

Emmaa_ schreef:
Grr ik ben ook even boos op m'n huid. Al een paar jaar ontzettend vettig maar het lijkt nu ineens helemaal nergens meer op. Als ik m'n normale creme gebruik is m'n huid echt gortdroog en als ik een dikkere/vettere creme gebruik kan ik de olie weer uit m'n poriën vegen halverwege de dag.

Wat gebruik je als verdere verzorging? Je dag- en nachtcrème behoort niet het product te zijn dat je huid ''redt'' van bijvoorbeeld glim of een trekkerig gevoel. Het begint bij je reiniger en toner.

Een matterende crème, vooral dan voor een vette huid, hoeft niet altijd goed te zijn. Vaak gaat je huid daardoor juist meer olie produceren of inderdaad, wordt gortdroog omdat je je huid teveel stript. Een dikkere crème is voor jou ook geen optie omdat het too much. Ga is kijken naar een luchtige crème ala Clinique Moisture Surge.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 11:37

Wauw melati deze foundation is prachtig bij je!
Elk heerlijke look!
Supergaaf shiz!
Die lipkleur staat je prachtig djilan!

Ik had vandaag ook weer ns tijd :)
Warme ooglook met becca champagne pop op t ooglid en verder t anastacia modern romance palette.
Nog geen lipstick want moest nog eten maar wordt whirl :)

Afbeelding
Afbeelding

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 12:01

Mooie looks weer dames!
Suus, wat zie je er weer prachtig uit!

Shiz, even omschakelen maar die kleur kan je goed hebben hoor, maar jij kan sowieso veel hebben wat dat betreft!

Ik heb mijn valentijns collectie van colourpop binnen, vandaag een look mee gemaakt. Vind de pressed shadows fijner denk ik dan de super shock van colourpop.

Vandaag dagje brugge, en lekker shoppen bij MAC!

Afbeelding
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 12:16

Oeeh love this look rena!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 13:22

Lekkere frisse look suus.
Mooi rena, staat je erg mooi!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 17:36

Na een tijd zijn weg geweest i.v.m. stages waar ik bijna geen makeup droeg en weinig tijd had op mee te kletsen ben ik weer terug.

Even reacties op laatste pagina.

Shizzel vind deze kleur wel heel gaaf bij je staan!
Suus erg mooie look! Doet goed voor je ogen ze lijken zo heel erg mooi groot.
Rena wat staan die kleuren jou mooi!

Vandaag weer heerlijk een tijd gezet voor mijn makeup.
Inmiddels gebruik ik de Ka-brow van benefit weet niet wat ik er precies van vind.
Look met zoeva cacoa blend palette en mac whirl op de lippen.

Afbeelding
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 17:38

Mooi jamie! Mooi zwoel en zacht.

Rena prachtig! Knalt mooo bij je lichte huid!

Suus je straalt alweer wat meer. Fijn om te zien. Mooie look weer meis

Vandaag ging ik voor deze look

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 18:28

Mooi jamie, lieve zachte look, past goed bij je.
Mooi elke, ben wel jaloers op jouw strakke wenkbrauwen
Gaaf kleurtje onder je ogen trouwens, welke is dat?
Laatst bijgewerkt door Avelienvd op 18-02-17 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 18:31

Mooi look past goed bij je ogen elke

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 20:03

Jamiefris schreef:
Na een tijd zijn weg geweest i.v.m. stages waar ik bijna geen makeup droeg en weinig tijd had op mee te kletsen ben ik weer terug.

Even reacties op laatste pagina.

Shizzel vind deze kleur wel heel gaaf bij je staan!
Suus erg mooie look! Doet goed voor je ogen ze lijken zo heel erg mooi groot.
Rena wat staan die kleuren jou mooi!

Vandaag weer heerlijk een tijd gezet voor mijn makeup.
Inmiddels gebruik ik de Ka-brow van benefit weet niet wat ik er precies van vind.
Look met zoeva cacoa blend palette en mac whirl op de lippen.

[ [url=m/hk67SU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KZI3lD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 20:34

Avelienvd schreef:
Mooi jamie, lieve zachte look, past goed bij je.
Mooi elke, ben wel jaloers op jouw strakke wenkbrauwen
Gaaf kleurtje onder je ogen trouwens, welke is dat?

Dat is het voordeel van deels afgeschoren wenkbrauwen haha. Het is ook wel een obsessie van me, wenkbrauwen! Vind dat samen met skin het leukste.

Ik draag volledig Club op het oog van MAC. Met 1 veeg issie bruinig, maar hoe meer je hem aanbrengt hoe meer parelmoer groenig (als dat een woord is) hij word. Beetje dat wat je ziet bij olie op de weg. Je kunt hem dus super leuk stapelen.
De crease is met wat Girlie van MAC uitgeblend

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 23:34

Heb vandaag me ook maar weer eens uitgeleefd.
En op veler verzoek los haar :p

Oogschaduw is op bewegend ooglid van makeup studio. Arcadeboog fif palette.
Lippen viper weer. Omdat t gewoon moest.
Nog wel bijgewerkt zag op de foto dat ie scheef zat
Afbeelding
Afbeelding

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 00:37

Je ziet er goed uit Suus! Vind je haarkleur nu trouwens ook mooi. Niet te blond of te donker. Staat je goed.

@Elke: Scheer jij zelf dat stukje van je wenkbrauwen af? Dan ben je wel soort van 'gedwongen' elke dag je wenkbrauwen te doen lijkt me, omdat anders de helft mist :P Ik ga zo vaak nog make-up loos de deur uit, dat ik dat niet zou willen. Maar kan me voorstellen dat het makkelijker is om de vorm perfect te maken, als je geen haartjes hebt die het in een bepaalde vorm dwingen.

@Avalien: Overlijn jij je lippen? Want zo lijkt het een beetje. Ik kan het ook mis hebben, maar als je dat doet dan zou ik dat minder doen, vooral onder. Je hebt een grotere onderlip dan bovenlip (ik ook, dus welkom bij de club), maar door de felle kleurtjes die je draagt trek je de aandacht daar erg naartoe. Is een reden waarom ik eigenlijk ook bar weinig lipstick draag, en weinig felle kleuren, omdat ik de aandacht daar minder naartoe wil trekken.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 00:52

Nee overlijnen doe ik niet. Dit is echt de vorm helaas.
Ben wel weer eens benieuwd naar een look vsn jou trouwens

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 00:56

Joh als jij lekker felle lippenstift wil dragen ook al zijn ze niet perfect symmetrisch is dat aan jou. :) Gewoon blijven dragen.