MyKayleigh schreef:Super Romeo, hoe lang geleden ben je geopereerd?
Bijna een jaar geleden alweer! Ik ben bijna 38kg kwijt nu en het liefst nog 10 te gaan
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romeo2007 schreef:Het gaat niet alleen om het zo snel mogelijk afvallen. Het is super zwaar voor je lichaam, haaruitval, duizeligheid. Snel is niet altijd beter he
Neroo schreef:Ook hier herkenbaar, ookal is het voor mij al 5 jaar geleden.
Ben ineens 5 kilo lichter en zit nu op m’n lichtste geweest sinds m’n operatie.
Stippie schreef:Mag ik me hier ook melden?
Ik heb inmiddels het hele topic door geploeterd en wat zijn jullie goed bezig!
Ik heb na ruim 5 jaar twijfelen me ook aangemeld bij het NOK en dan in Arnhem/Velp.
Inmiddels heb ik alle formaliteiten voor het aanmelden in gestuurd en krijg ik op 13 augustus een oriënterende groepsvoorlichting.
In mijn omgeving ken ik wel wat mensen die het traject doorlopen hebben (waarbij ik steeds dacht, waarom gunde ik mezelf die stap niet) maar vind het toch wel lastig om dingen te vragen aan ze. Daarom lees ik hier heel graag mee.
Faline schreef:Ik had eind feb. mijn operatie. Dus nu 5 maanden geleden. Het is nog altijd erg oppassen en ondervinden wat wel en niet goed gaat.
Ik ben zelf wel voorzichtig en merk snel wanneer iets niet goed valt, dus mijn dumpings vallen heel erg mee. Heb nog wel eens last van een opgeblazen gevoel, buik is dan ook echt opgeblazen. Nu met de warmte ook meer heb ik het idee.
Ben ook altijd nog wel snel misselijk van sommige dingen, niet alleen eten, maar ook bepaalde geuren. Zo braad mijn moeder altijd vlees in van dat bak en braad, lijkt op croma en die geur wordt ik wel zo misselijk van
Ik kook en bak veel met olijfolie als ik olie oid nodig heb. Dat gaat prima! Zit ook veel yt filmpjes te kijken voor inspiratie op te doen om te koken met verse ingrediënten. Eet bijna niks meer uit pakjes en zakjes of kant en klaar. En dat bevalt super!
Met de warmte inderdaad minder trek en eet ook minder. Drinken gaat gelukkig prima, ook lekker koud is geen probleem!
Ik ben van 90kg naar nu 65 gegaan, bij een lengte van 1.60
Gekke is dat bij 'normaal' afvallen altijd mijn buikvet eerst ging, dat is nu laatst. Dat moet er eigenlijk nog wel even af.
Qua energie wel lang achter gebleven, nu nog wel snel moe trouwens, maar het gaat gelukkig steeds een beetje beter.