Kamy schreef:Btw formaldehyde is carcinogeen bij inademing.
Bron RIVM:
Formaldehyde komt in zeer geringe hoeveelheden ook voor in vaccins uit het Rijksvaccinatieprogramma. Tijdens het productieproces van vaccins wordt formaldehyde toegevoegd om te zorgen dat virussen en toxines geïnactiveerd (ongevaarlijk gemaakt) worden. Vóór het afvullen van de vaccinvloeistof in spuiten of flesjes worden vaccins gezuiverd maar toch kunnen zeer kleine hoeveelheden stoffen achterblijven. In sommige vaccins wordt formaldehyde toegevoegd als conserveermiddel om de ongewenste groei van bacteriën en schimmels tegen te gaan. In beide gevallen is het gehalte formaldehyde in het vaccin lager dan volgens internationale regelgeving is toegestaan.
Het menselijk lichaam maakt bij de stofwisseling ook zelf formaldehyde. De hoeveelheid formaldehyde die in een dosis vaccin voorkomt is vele malen kleiner dan de hoeveelheid die het lichaam dagelijks zelf maakt. Op basis van deze overwegingen is vastgesteld dat formaldehyde in vaccins geen gevaar oplevert voor de gezondheid.
Ja, dat is de informatie van het RIVM

Hier staat ook precies wat het probleem is: we maken het zelf aan. Het zit op fruit. Aan de hand daarvan wordt bedacht dat het dan ook vast geen kwaad zal kunnen als je het intramusculair injecteert.
Net zo'n makkelijke aanname als voor een baby zal het vast geen kwaad kunnen, een paar vaccins meer tegelijk inspuiten. En die aluminium en de rest is "maar zo'n klein beetje"....een kniesoor die daar op let

Kamy, waarom is het verkeerd dat ik mijn zorgvuldig bij elkaar gezochte informatie verdedig?
Jij doet dat toch met de jouwe? Ben jij niet net zo gebrainwashed als ik dan?
Of gelden voor mij andere regels omdat ik er anders over denk dan jij?

Het gaat je geen snars aan hoe ik zwanger ben geworden.
Maar geen idee of ik zover had willen gaan met allerlei medische hulp. Ik denk dat dat iets is dat veel mensen pas kunnen beslissen als ze daadwerkelijk op dat punt aankomen.