Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kan misschien ook wel zo zijn ja. Maar ik ben sneller van een stapje terug eigenlijk. 

Al moet ik zeggen dat lopen bij mij inderdaad ook wel ontspannend werkt.
Voelde helemaal geen spierpijn meer en ook geen last van vermoeide benen ofzo. Leuke paadjes genomen en door stukken hoog gras gelopen. Wel rustig aan ensteeds wat wandelen tussendoor om te kijken waar ik heen zou gaan (was er nog nooit geweest) en stukken over blubberige paadjes waar ik ging wandelen. Was eerst vergeten de app aan te zetten maar toen had ik alleen nog maar gewandeld dus op zich niet erg. Uiteindelijk 3,3km gelopen in 21.27 met een gemiddelde snelheid van 9,17km/u. Was wel leuk
Fabienne1 schreef:Vandaag eindelijk weer eens 5 km hard gelopen. Tussendoor 2 minuten gewandeld.
Ik kwam op een tijd van 30.52. Is dat dan ongeveer 12 km per uur? Er staat 6.08 gemiddeld.
Gelukkig weer beetje op weg terug.
ik ben al volledig de draad kwijt.
Mss dat ik zo mijn tempo wat kan opschroeven
(heb wel een speciaal trektuigje en -lijn vh bikejörren)
ok Allemaal lekker aan het rennen!:D
Het hier gelezen advies gevolgd: rustig gestart, want mijn benen voelden wat zwaar en ik had echt nog last van een volle maag. Daarbij wil ik ook van de omgeving genieten en hardlopen leuk blijven vinden
. Doel: tempo lekker ontspannen, zo lang mogelijk doorlopen zonder wandelen en dat op een wat technischer bodem. Ik heb dus deels over bospaden en een groot deel over het mountainbike/wandelpad gelopen waar ook nog wat klim en daal in zat. Het lopen zonder wandelen ging super, zelfs over de lastigere ondergrond! Uiteindelijk bijna 6 km (5,9) aan een stuk gelopen en had nog langer door kunnen lopen als ik niet zo nodig had hoeven plassen.
Uiteindelijk ook nog in een nette 7.7km/uur gelopen. Vooral netjes omdat het me zo weinig moeite kostte. Qua benen voel ik hem wel, dus maar goed dat ik moest plassen; ). Zo'n ondergrond heeft ook echt training nodig!
Morgen lekker paardrijden en als ik de moed kan vinden wat werk om mijn core te versterken. Djilna schreef:Fabienne1 schreef:Vandaag eindelijk weer eens 5 km hard gelopen. Tussendoor 2 minuten gewandeld.
Ik kwam op een tijd van 30.52. Is dat dan ongeveer 12 km per uur? Er staat 6.08 gemiddeld.
Gelukkig weer beetje op weg terug.
Nee, als je precies 30 minuten over 5km doet loop je 10km per uur. (vandaar 6min/km).
30min en 52sec is dus net iets langzamer dan 10km/h.