Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:46

Hi, ik kom hier eventjes binnenvallen :wave:

Ik ben van mezelf redelijk bleek, en krijg wel eens opmerkingen als 'ben je moe', 'heb je wel goed gegeten?' of 'oeh, voel je je een beetje flauw?' :') . Het is gewoon hoe mijn huidskleur is zonder genoeg zon.

Wie heeft er hier ervaring met goede bronzers of iets anders dat me net een iets warmer tintje geeft? Ik gebruik nu een poeder van mijn moeder, maar deze shimmert nogal, en ik wil graag een iets natuurlijkere look als het kan. :j

Djilna

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:47

Rimmel heeft een goede matte.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:16

elkee schreef:
Haha spannend, de make uppers van bokt hun mening!!
Aangezien ik nu een jaar bezig ben, ga ik een website laten maken. Ik wilde eerst ervaring en portfolio maken. Dit is mijn pagina:
http://www.facebook.com/emavisagiediensten

Ik vind het mooi!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:23

Hahaha elke geweldig die look van je vriend, met die hoge wenkbrauwen ook echt. :)) :') Maar wel echt een mooi gelukte look. Vind de rest ook erg mooi!

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:24

Jennifuur schreef:
Hi, ik kom hier eventjes binnenvallen :wave:

Ik ben van mezelf redelijk bleek, en krijg wel eens opmerkingen als 'ben je moe', 'heb je wel goed gegeten?' of 'oeh, voel je je een beetje flauw?' :') . Het is gewoon hoe mijn huidskleur is zonder genoeg zon.

Wie heeft er hier ervaring met goede bronzers of iets anders dat me net een iets warmer tintje geeft? Ik gebruik nu een poeder van mijn moeder, maar deze shimmert nogal, en ik wil graag een iets natuurlijkere look als het kan. :j

De Rimmel bronzer inderdaad. :j

Gisteren MAC Spirit gekocht. :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:37

Zo, "snor" is eraf.. ben benieuwd :') prikkelde net even maar is al weggetrokken.

Ik heb vanmiddag 2 Nars lipsticks besteld.

Bette & Scarlet Empress, ben heel benieuwd! Wil dat ze er al zijn :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:10

De Honey bronzer van The Body Shop is ook heel fijn.
Heel natuurlijk, kan je dus ook all over gebruiken als je net een tikje warmte in je gezicht wilt.

En ik vind Nars Laguna ook echt heel fijn, maar die is wel een tikje prijziger.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:35

Judass schreef:
elkee schreef:
Haha spannend, de make uppers van bokt hun mening!!
Aangezien ik nu een jaar bezig ben, ga ik een website laten maken. Ik wilde eerst ervaring en portfolio maken. Dit is mijn pagina:
http://www.facebook.com/emavisagiediensten

Ik vind het mooi!

Ik ook!
Ik zie op van die modelpaginas ook heel vaak van die visagisten voorbij komen die heel erg naar hun eigen smaak werken, maar jou werk is zo divers en heel mooi gedaan allemaal :)

Fiorini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:17

Ik vind de producten van Yves Rocher nog altijd Top. Zijn daar ook altijd supervriendelijke meisjes om je te helpen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:34

Wat lief!! Dankjewel allemaal.
Veel hebben inderdaad vaak een hele eigen hand. Ik probeer juist vrij neutraal te blijven zodat ik naar ieders wens kan werken. Je ziet heel vaak tegenwoordig dat ze werkem via de Kardashian's manier, daar ben ik persoonlijk helemaal geen fan van. Veel make up is leuk, maar het moet iemand niet nep maken :)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:45

Ik doe af en toe van die amateur shoots, en dat is een keer echt best wel mis gegaan :p.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5605A8B5

Dit is toch om te janken(deze foto sta ik zelf ook niet super op, maar je ziet de make up goed). Had het zelf veel beter kunnen doen, had ook mijn eigen foundation en blush meegebracht om dit te voorkomen, maar die vrouw werkte liever met haar eigen spullen, vond ik ook prima, maar toen ik het resultaat zag :'). Ben hier dus een hele dag voor in de weer geweest en kan 0 foto's gebruiken in mijn portfolio. alleen de foto's van veraf zien er redelijk uit:').

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:47

Haha dat heb ik dus ook als ik denk dat ik in toekomst ga trouwen. Ben best precies in hoe mijn make up (met name wenkbrauwen) moeten zitten, dat gaat dus nog een klusje worden om een visagiste te vinden die aan mijn eisen voldoet dan.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:53

Gewoon zelf doen! Haha

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:56

Ben jij het ideale voorbeeld van!

Als ik niks kan vinden doe ik dat ook zeker. Maar vind eigenlijk ook wel fijn als ik het kan laten doen. Haren laat ik sowieso doen, daar ben ik ramp in :P

Gelukkig gaat het nog eeuwen duren, dus nog niks om me druk over te maken.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:58

Hihi idd!

Vond het echt heerlijk om te doen en ontzettend leuk om me erop voor te bereiden. Uitzoeken, oefenen, workshops.

Maar ik ben vrij handig met make up en haar. Anders weet ik niet wat ik gedaan had.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 22:04

Ziet er goed uit hoor elkee

Wat erg poco

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 22:23

Visagiste lijkt me een prachtig beroep. Soms zou ik zo de boel om willen gooien en daarvoor gaan, maar is zulk onzeker werk helaas. Meer hobbymatig maar dan.

Wat vinden jullie? Rechts zoals ik het de laatste paar maanden had, links sinds gisteren. Vond ik wel mooi voor de herfst. Van intens rood naar intens koper. Al vind ik dat intense nog wel meevallen :+
https://instagram.com/p/7-2krMN1OH

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 23:10

Ik hou van koper! Prachtig!

Als ik donker van mezelf zou zijn zou ik direct voor een coupe als misslipgloss gaan

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 23:24

Ja dat is inderdaad ook mooi :) Zit beetje tussen mijn 2 kleuren in volgens mij.

En dank :D Moest gisteren even wennen, maar vandaag ben ik er echt blij mee. Dat donkere geeft mij alleen meteen al meer kleur in mijn gezicht. Koper maakt mij iets bleker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 08:25

Mooie portfolio Elke!
Vind vooral die foto's van je vriend geniaal :D

Oh boy, dat is wel echt flink mis gegaan Poco...
Daar zou ik ook niet blij mee zijn :n

Ik vind het allebei mooi Djilna, maar voor de herfst/winter zou ik juist eerder dat donkere kiezen.
Vind het koper mooier voor de zomer, maar het staat je allebei echt fantastisch!
Zou zelf inderdaad ook wel een kleur als Miss Lipgloss willen, maar ik heb geen zin om dan elke paar weken bij te moeten kleuren :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 09:26

Koper is voor mij meer voor de herfst, december wordt het winter en rond die tijd ben ik wel weer donker aangezien ik dan alweer een paar cm uitgroei zal hebben :D Ik vind dat fellere nu juist mooi. Doet mij denken aan verkleurend herfstblad :) En wie weet inderdaad dat ik het vaker zo gaan doen, koper in zomer en herfst en donkerder rood in winter en lente.
Dank ook!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:25

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:41

Komt Mac niet met zo'n palette uit bij die MACnificent me collectie? Meen dat ik die zag staan, die wil ik ook nog gaan kopen denk ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:45

Ik heb een palette van Gosh, die bevalt heel goed.
Prima pigment, fijn te blenden en blijft goed zitten.

Deze:

Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:20