Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Nou de ontsteking in me oog is nog steeds niet weg,heb 2 weken lang gedruppeld en het hielp toen ook echt.Na 2 weken moest ik ermee stoppen,langer mag je het niet gebruiken,en binnen 2 dagen was het weer terug.Tranen,rood oog [het rode is nooit helemaal weg geweest] af en toe jeuk,en gele prut elke avond uit het oog.Soms hele klodders.
Ik vind het raar dat de meeste prut altijd s'avonds komt,overdag heel erg weinig.
Heb ook nog niks gehoord over de operatie na 7 Dec. duurt wel erg lang zeg.
Morgen naar de H.A. voor de ontsteking in het oog,ik zal dit keer de AB in tablet vorm doen i.p.v. oogdruppels.Misschien scheelt dat wel.
Ben er nu wel klaar mee met dat oog,na de operatie [vorig jaar Juni] aan een stuk door die ontsteking.
Linkeroog.
[ Afbeelding ]
Rechteroog vertoont nu ook rode adertjes en het plekje veranderd! zitten dikkere stukjes op,daar schrok ik wel van.Houd het nu goed in de gaten.
[ Afbeelding ]
superpony schreef:Ze was echt grondig. Ik vond 2 mannelijke artsen ook wat makkelijk en vaag zeg maar.
Belachelijk dat je tot maandag moet wachten. Hij kan gewoon even bellen naar de oog afdeling, kun je direct door.
Maar ik ben bevooroordeeld en ben gillend weggerend bij de ha die jij hebt, met nog een flinke klacht richting hem.
Sterkte nog even dan maar.