judith370 schreef:Aah leuk!
Ik heb zelf ook 8mm, zal zo even een foto maken met mn siliconentunnels
Of het goed te zien is, ja, zeker met Kaos softwear (aanrader!). Maar hoe groter je gaat hoe opvallender het wordt natuurlijk. Maar ik krijg er genoeg opmerking over.
Verder raad ik stretchen met spirals niet aan, ik zou eerder voor expanders gaan. Veel comfertabeler. En wij stretchen zelf met jojoba olie, multifunctioneel spul en je doet er een eeuw mee.
Hoe het in z'n werk gaat is altijd een beetje persoonlijk, maar er zijn richtlijnen. Zo kan je beginnen met een (goed genezen) oorbel gaatje (0,8mm), maar je kan ook bij de piercer een gaatje laten punchen van 3mm. En daaruit verder stretchen.
Zelf heb ik het eerste gedaan, van 0,8 naar 2mm met een expander, en als je er doorheen bent zo snel mogelijk een plugje of tunneltje in voor 't comfort. Dan MINIMAAL een maand wachten (genezingstijd, stretchen maakt iniminie scheurtjes in je lel), maar ook dit is persoonlijk, dus luister naar je oren. En dan steeds een mm verder per maand.
Wij bestelden stretch spul op crazyfactory, m'n mooie 8mm spul komt bij alloverpiercings vandaan. Zij hebben overigens ook toffe acties op hun fb pagina en goeie service!
Ik hoop dat 't zo een beetje duidelijk is, op allover staat ook info
Zal zo even foto's zoeken.
Expanders zijn van die staafjes toch? Of die puntige dingen iig, hoe je 't wil noemen. Een vriendin van me raadde me dus juist zo'n spiraal aan, nu weet ik 't ff niet meer

Ben benieuwd naar je foto!