Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_KiMbErLeY_

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:21

Ja klopt! Is ook zeker niet leuk! Werken ze met een zomerrooster bij jullie?

Ik vind 3 toch ook wel het minimum, als instructeur heb je ook absoluut niet de sfeer die je wel hebt bij een geotere groep! Ik laat meestal de keus aan de deelnemers, die vinden het ook vaak niet fijn met zo weinig mensen!

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:28

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 12:00

Hahaha Kim ik begrijp je frustratie :') Zeker als de choreo niet klopt bij diegene.. en dan denk ik.. zal ik uit fatsoen het foute doen of maar gewoon doorgaan met de juiste choreo? :+
Klopt ook van de reclame maar hier heb je een apart type mensen qua groepsles.. die houden alleen van zumba :') Dus ik ben eigenlijk continu bezig om mensen naar mijn les te halen, en sommige blijven hangen, sommige zie je nooit meer. Maar vind het niet erg! Zit toch vaak achter de balie en dan kan ik nieuwe leden ook even seinen dat ik les geef <<)

Ik deed trouwens normale steps vorige week, voor diegene die t vroeg! Wij hebben geen b.step. Is lang van het rooster afgeweest ivm zwangerschapsverlof dus nu is het even uitproberen hoe het loopt.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 12:25

Ja echt erg he :+ je wordt ook zo kritisch over iemand zijn techniek enzo :+ helemaal njet meer leuk hahahaha.

Ik zit te twijfelen of ik mee ga doen aan dat superstar gebeuren! Ik wilde die nationaal trainer vragen om advies, maar die is nog oo vakantie :+ weet niet welke track ik moet doen :=

De nieuwe combat is trouwens ZWAAAAR!!! Heb hem maandag gegeven en gister ook een half uurtje en heb me toch een spierpijn in mn schouders en borst :') komt vast door die hiit uppercuts en oodrukken in nr. 4 :')

Oow ja leuk achter de balie, bevalt goed! Hoe gaat het kweken van je sixpack? :)

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:43

Hallooooooooooo

Ik werd in mijn nieuw aangemaakte topic gewezen op dit topic :) Ik heb jarenlang Les Mills lessen gevolgd, en heb ook echt alles gedaan wat F4F in Heerlen aanbood. Maar na 3 jaar en wissel van instructeur en het gezeik met inschrijven iedere keer (de combat was te gewild!!) ben ik ermee gekapt.

Daarna ben ik ga Crossfitten, vond ik fantastisch maar hier een zeer vervelende knieblessure te hebben opgelopen ben ik ook daarmee gestopt.....Een jaar heeft mn revalidatie geduurd en toen ben ik Muay Thai gaan doen *vond ik toch wel vet tijdens de Combat les* maar de nieuwe trainingstijden komen me niet goed uit -werk-paarden-sporten-

Nadat ik de nieuwe Sizzler gezien heb op FB kreeg ik ineens weer kriebels om te gaan Combatten (in eerste instantie) En komende maandag ga ik met een vriendin mee naar haar sportschool, eens kijken of ik de les overleef _O-

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:50

Jij was die van roermond toch???
Leuk dat je het weer gaat proberen!
Daar in de buurt wonen 2 nationaal trainers, ik kon alleen niet vinden in welke sportschool ze nou les geven! :') volgens mij geven ze geen combat, maar wel sh bam, jam, step, grit, attack volgens mij ook!

HEEL VEEL STERKTE!! De nieuwe combat is killing!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:37

Ja dat ben ik :+ haha.

Ik ben van nature echt een combat chick zeg maar :-p dat is mijn eerste liefde :+: ik heb door mijn oproepje een sportschool gevonden in Herten, IlFiore..... Dan ga ik daar volgende maand eens kijken/proeftrainen.

Ik mag volgende week maandag met een vriendin mee, op de pas van haar zus :D Het scheelt wel dat deze combat nog nieuw is, dan kent niemand 'm nog goed :Y)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:54

Ach ja, een nieuwe combat is niet zo spannend, een jab blijft een jab en een front kick blijft een front kick, dus zolang je instructeur juist cued, dan moet je prima mee kunnen komen! :)

Leuk hoor! Ik "ken" wel iemand die bij il fiore lesgeeft, maar die geeft ook geen combat :')

Combat is ook mijn 1e liefde! Hoelang doe je t al?

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 14:01

Morgen weer sh'bam :D Dat blijft toch wel mijn favoriet. En vind deze release echt tof!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 14:05

De nieuwe simone of de oude?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 14:08

We hebben 27 juni nog een coole demo gegeven, hier is 1 foto! :)
Ik ben de voorste :D

Afbeelding

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 14:11

SsSimonee schreef:
Morgen weer sh'bam :D Dat blijft toch wel mijn favoriet. En vind deze release echt tof!

Heb ik ooit ook een keer geprobeerd.............Mijn medesporters vonden dat ik net de stervende zwaan van het zwanenmeer was -O- Dat ik me beter bij de combat/pump/balance en attack moest houden := _O-

Ik ben in mei 2010 begonnen (mijn allereerste combat was "pirates of the caribean") en ben geloof ik begin 2014 gestop na een periode amper te zijn geweest.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 14:21

Stervende zwaan hahahahahahahahahahahaha

Ooooow ja, die release ken ik nog wel! :P
Was toen een grappig nummer!

Ik ben begonnen bij combat 29 (nu 64?) en jam 38 (nu 73) in 2007
En in 2009 les gaan geven

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 14:27

Ik heb het even nagezocht, ik was toch wel nieuwsgierig mijn aller eerste Combat les op het einde van #42 en #43 [pirates] heb ik vanaf het begin meegemaakt ;-) ik heb tot ik vermoed #56/57 meegedaan. De laatste paar maanden ben ik niet meer zo intensief geweest omdat mijn juf ermee stopte en met haar de helft van ons klasje -O- Haar opvolger is een kanjer van een vent en was ook goed. Maar mijn motivatie was naar de haaien plus ik vond de laatste releases ook niet leuk vooral de muziek vond ik vreselijk.

Ik heb nu nog de muziek van #42-#50 op mn "sportlijstje" staan. Ik kan echt niet wachten om er weer mee te beginnen. Oude liefde roest niet zeggen ze he ;-) Liefste zou ik thuis al willen oefenen misschien kan ik wel wat vinden online :D

Zelf heb ik ook een poos erover nagedacht om te gaan lesgeven, leek me echt supergaaf.....Ik heb zelfs met mn juf erover gehad. Maar ik was net begonnen met een nieuwe (fulltime) job, en ik was bang dat ik het niet kon combineren. Bij de pump was het op een gegeven moment zo erg dat ik meer wegpumpte met betere technieken dan onze juf destijds :P {de vraag is destijds meerdere malen vanuit de sportschool zelf gekomen :o }

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 15:50

@ Kimberley de oude vond ik erg leuk, maar de nieuwe ook weer :D

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:25

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 18:07

Vooraan in het groen!
Heulemaal vooraan dus, vanuit het publiek gezien haha

Hahahahaha, goed excuus om te gaan sporten :+
Contract?

Simone, heb de nieuwe 1 x gehad op kwartaal, vond hem niet zo, heb me er nog niet in verdiept... Nu 3 weken jam en sh bam pauze dus ga ook nog niet leren!
Maar mooi dat je ze leuk vind!

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 20:40

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 07:20

Merel proficiat met je contract +:)+ *\o/* Dat hoor niet veel Meer idd :-)

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 20:09

.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 00:54

Vandaag weer shbam gedaan. Instructrice had Mega veel Power werkt aanstekelijk. *\o/*

Wil pumpen minderen naar 1x per week . Dit omdat het te zwaar is voor nek en schouders om rug en schouder boven het hoofd te trainen. Schouders blijf ik nou meestal laag. cx wil ik er bij gaan doen omdat ik juist meer spieren en minder vetjes op mn buik heupen en rug wil.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 20:01

Welkom Allienda!! Jij woont hartstikke dichtbij mij dus :D Ik val wel eens in bij F4F Roermond!

Zo heb een dagje als animatie werker in roosendaal erop zitten, gaaap!! Morgen bij de reebok winkel in de outlet (roermond :') daar heb je 'm weer) kijken en s'avonds combat en zumba :P

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 07:47

MyLittleLove schreef:
Welkom Allienda!! Jij woont hartstikke dichtbij mij dus :D Ik val wel eens in bij F4F Roermond!

Zo heb een dagje als animatie werker in roosendaal erop zitten, gaaap!! Morgen bij de reebok winkel in de outlet (roermond :') daar heb je 'm weer) kijken en s'avonds combat en zumba :P

Ik had als eerste op de site van F4F gekeken omdat ik voorheen bij F4F in Heerlen heb gesport. Maar op het rooster staat geen combat -O-

Vanavond maar eens gaan kijken in Kerkrade bij Basic Fit kijken of ik het nog kan..............*lees: hoe snel ik doodga* := _O-

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 15:45

Klopt! Stond er eerst wel op maar niet meer. Denk dat het wel weer terug komt trouwens. En anders ga ik wel vragen of ik het kan geven daar :')

Veel plezier vanavond! :D

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 20:50

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt