Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zeker als de choreo niet klopt bij diegene.. en dan denk ik.. zal ik uit fatsoen het foute doen of maar gewoon doorgaan met de juiste choreo? 
Dus ik ben eigenlijk continu bezig om mensen naar mijn les te halen, en sommige blijven hangen, sommige zie je nooit meer. Maar vind het niet erg! Zit toch vaak achter de balie en dan kan ik nieuwe leden ook even seinen dat ik les geef
je wordt ook zo kritisch over iemand zijn techniek enzo
helemaal njet meer leuk hahahaha.
weet niet welke track ik moet doen 
komt vast door die hiit uppercuts en oodrukken in nr. 4 
Ik heb jarenlang Les Mills lessen gevolgd, en heb ook echt alles gedaan wat F4F in Heerlen aanbood. Maar na 3 jaar en wissel van instructeur en het gezeik met inschrijven iedere keer (de combat was te gewild!!) ben ik ermee gekapt.
volgens mij geven ze geen combat, maar wel sh bam, jam, step, grit, attack volgens mij ook!
haha.
ik heb door mijn oproepje een sportschool gevonden in Herten, IlFiore..... Dan ga ik daar volgende maand eens kijken/proeftrainen.
Het scheelt wel dat deze combat nog nieuw is, dan kent niemand 'm nog goed

Dat blijft toch wel mijn favoriet. En vind deze release echt tof! SsSimonee schreef:Morgen weer sh'bamDat blijft toch wel mijn favoriet. En vind deze release echt tof!
Dat ik me beter bij de combat/pump/balance en attack moest houden

ik heb tot ik vermoed #56/57 meegedaan. De laatste paar maanden ben ik niet meer zo intensief geweest omdat mijn juf ermee stopte en met haar de helft van ons klasje
Haar opvolger is een kanjer van een vent en was ook goed. Maar mijn motivatie was naar de haaien plus ik vond de laatste releases ook niet leuk vooral de muziek vond ik vreselijk.
Liefste zou ik thuis al willen oefenen misschien kan ik wel wat vinden online 
{de vraag is destijds meerdere malen vanuit de sportschool zelf gekomen
}

Dat hoor niet veel Meer idd
Ik val wel eens in bij F4F Roermond!
daar heb je 'm weer) kijken en s'avonds combat en zumba
MyLittleLove schreef:Welkom Allienda!! Jij woont hartstikke dichtbij mij dusIk val wel eens in bij F4F Roermond!
Zo heb een dagje als animatie werker in roosendaal erop zitten, gaaap!! Morgen bij de reebok winkel in de outlet (roermonddaar heb je 'm weer) kijken en s'avonds combat en zumba