Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Net als Spullen vind ik het ook echt een hele leuke naam. Hopelijk kan Jesse snel naar huis en kunnen jullie gaan genieten. Met jou ook alles goed?
Ja met mij gaat alles goed (buiten een paar enorme olifantenvoeten om want ik heb wel 7 of 8 infuuszakken gehad) en Jesse had nog een leuke verrassing de avond van te voren. Hij was namelijk gedraaid dus ze hebben hem nog moeten terug draaien.
Ik duim zo met iedereen mee. En verootje terug bellen en zeggen dat je echt doorgestuurd wil worden.
Spullen gefeliciteerd nogmaals, nu met kloppend hartje op de echo. Echt super voor jullie!
Lennox
Geplaatst: 12-11-15 21:10
Ik hoop voor je dat het gelukt is SternPhoto. Ik zou er ook een twee voor vijf euro testje van het Kruidvat aan wagen denk ik . Of zit je nog niet aan de 28 dagen?
Vrijdag is dag 29 dus wacht tot t weekend. Vandaag wel langs Kruidvat geweest alleen kwam ik erachter dat pasje nig bij m'n moeder was haha. En aangezien ik maandag weer naar haar toe ga haal k dan een test vriendlief is morgen naar de beurs
Je hebt ook testen bij de action die werken super en zijn helemaal goedkoop. Als hij positief test kun je altijd nog een dure met indicatie kopen
Ladyfee
Geplaatst: 13-11-15 01:15
Lautje echt balen Hoop dat jullie binnenkort wel goed nieuws hebben.
Dankjewel jikeee!
Gefeliciteerd mywayzidane hoop dat jullie snel naar huis kunnen en dat het beter gaat. Wat zijn de vooruitzichten?
Ik ga naar het amc om te controleren of het streek ziekenhuis het wel allemaal goed heeft dat ik al in de overgang ben. Gewoon voor mijn eigen gevoel wil ik het echt zeker weten. Al weet ik eigenlijk wel dat het zo is.
Over eicel donatie heb ik geen idee wat de wachttijden daar zijn. Umc is voor ons dichterbij. Heb ik denk ik eerst eenn verwijzing nodig. ik had nu een kliniek gebeld zie ik volgens mij van mywayzidane ooit eens gehad had.
Kan ik beter ook een verwijzing vragen voor het umc? En gewoon bij beide op gesprek gaan? Waar moet je heen er gaan zelfs mensen naar het buitenland las ik... Ja wat is verstandig echt geen idee...
Ladyfee dat is ook echt lastig. Ik zal denk ik bij beide langs gaan en kijken waar je je het fijnste voelt. Ook even nagaan wat betreft verzekering. Vaak moet je in het buitenland de kosten op je nemen en dat kan best oplopen.
Einde van de middag is zijn infuusje eruit gegaan en tot nu toe ziet het er goed uit.
Lastige keuze, maar zou gaan voor waar je je het prettigst bij voelt en wat goed aan te rijden is, want als je er in behandeling gaat zal je er best vaak heen moeten...
Goed nieuws MWZ hoop dat jullie snel naar huis mogen.
Dan moet je nog even geduld hebben Hoe voel je je?
Hoe is het verder hier?
Ik ben vrijdag bij de intake geweest bij de verloskundige. Had iets verhoogde bloedsuiker, dus moet woensdag even een check laten doen. Verder was alles okee op naar de volgende echo
Wat ik sinds deze week heb ik tintelde hand. Heeeeeel vervelend heb ik nooit gehad, maar kon op internet niet veel wijzer worden met de oorzaken. En ik eet meer, Maarja dat heb ik ook als ik ongesteld wordt.
Maar zowel m'n moeder als m'n zussen hebben nooit zwangerschap symptomen gehad. Nooit misselijk geweest gespannen borsten niks. Mijn middelste zus us zelfs 6 maanden lang ongesteld geweest tijdens zwangerschap dus bij ons is t vrij lastig haha.
Alleen die tintelingen is heeeel vervelend. Nu zei m'n moeder dat m'n tante dat wel had bij haar zwangerschap dus m'n moeder was al helemaal op een wolk gesprongen Hahaah maar ik wil niet te hard van stapel lopen. Ohja wat ik ook heb is van die flitsen voor m'n ogen en zwarte vlekken als ik zeg maar knipper.
Probeer het een beetje los te laten (ja, ik weet het, dat is heel moeilijk), maar als je naar tekenen gaat zoeken zal je ze altijd vinden of denken te vinden. Je kan donderdag of vrijdag een testje er tegen aan gooien. Sterkte met wachten!
Wij hebben na lang wikken en wegen besloten om niet de NIPT-test, maar de combinatie test te laten doen. Daar heb ik dus nu een afspraak voor gemaakt. Ik ben heel benieuwd verder gaat hier alles goed.
Spullen hebben jullie hier een reden voor? Wij hebben het laten doen omdat mijn nichtje het down syndroom heeft. Vond de kosten wel erg hoog maar wilde weten waar ik aantoe was.
We hebben in onze omgeving meegemaakt dat de combinatie test goed was en dat op de 20 weken echo een afwijking te zien was, die dus niet gezien is bij de combinatie test (zij is met 21 weken bevallen van een kindje zonder overlevingskans, bleek Patau te hebben). De NIPT-test is wat dat betreft veel zekerder, dan weet je gewoon waar je aan toe bent. Maar inderdaad 160,- tegenover 590,- vind ik nogal een verschil. Mochten we verhoogde kans uitslag krijgen bij de combinatie test, dan gaan we alsnog voor de NIPT, maar die wordt dan ook vergoed heb ik ergens gelezen.
Maar omdat we geen verhoogd risico hebben nu, hebben we toch besloten om voor de combinatie test te gaan.
SternPhoto
Geplaatst: 17-11-15 21:11
Hahah de gyno zegt dat dat helemaal niets uitmaakt of je er bou niet aan denkt of wel. Ik denk er altijd wel aan, als ik er niet aan zou denken moet ik niet meer verder gaan. Morgen dag 28, ga ervan uit dat ik gwn ongesteld wordt alleen mams lief appt me elke dag of ik al ben geworden haha
Hier morgen dag 30 en 14 dagen na IUI. Heb wel het gevoel dat mijn menstruatie niet lang meer op zich laat wachten. Doet dat het wel dan moet ik maandag bloed laten prikken.