[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylbana

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:59

@JulieP eigenlijk kan ik alleen 4 beantwoorden, omdat ik er zelf 1 heb, de rest zou even iemand moeten beantwoorden die er (veel) verstand van heeft, vumana bijv.

4) Je kan gewoon alles dragen! Althans 'ik' draag gewoon alles. Maar wat bedoel je met 'leuke' kleding? Iedereen heeft een beetje een andere stijl. Ik raad wel gewoon aan een broek te nemen die op je heupen zit, dus niet te hoog.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:23

JulieP schreef:
Dag allemaal! :) Ik zou dolgraag een navelpiering willen, maar zit nog met enkele vraagjes/problemen:

1) Het mag wel van m'n ouders (het is mijn leven, en als ik er blij van wordt... -> ik houd van ze!) maar zelf vinden ze het een beetje zelfverminking, en ook m'n vriendinnen enz denken er zo over, alhoewel ik het dolgraag wil! Zou ik het dan wel doen?
2) Ik heb een BMI van 18 (wat aan de lagere/normale kant is) maar toch heb ik een iets rondere buik en als ik zit enkele vetrolletjes! Kan dit kwaad? Als ik zou vermageren, kan de piercing dan uitgroeien ofzo?
3) Wat moet je doen als je een ontsteking hebt?
4) Waar vind je leuke kleren om te dragen als je een navelpiercing hebt? :')

Dankje voor de antwoorden! Owja, ik heb wel een redelijk gevoelige huid, maar dit kan geen kwaad zeker? :)

1. Zoals je zelf al zegt, het is jou leven. Als jij het wilt moet je het doen :)
2. Ik heb ook wat vetrolletjes en het staat gewoon leuk hoor.
3. Terug gaan naar je piercingshop en zij helpen je dan verder.
4. gewoon kleding die je altijd draagt :)

xemmaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:36

Ik heb gaatje in mn kraakbeen maar met een normaal oorbel achterkantje. (heb het laten schieten bij juwelier)
Afbeelding
Nu zoek ik een nieuwe oorbel en het moet wel echt zilver zijn, weet iemand een site/winkel die die per stuk (dus 1) verkoopt? ik vind een ringetje ook wel grappig maar denk dat ik dat snel zat word. ik heb nu een zilvere met een steentje erin dus wil wel iets met een steentje maar niet zilver (ook niet een felle kleur) iemand een idee? :)

owjaa, weet iemand misschien hoe dik en lang normale oorbellen (die ik dus heb) zijn? want zou ik er ook met een bolletje in kunnen doen ipv. een normale oorbel?
Laatst bijgewerkt door xemmaxx op 10-05-14 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

JulieP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:02

Sylbana schreef:
@JulieP eigenlijk kan ik alleen 4 beantwoorden, omdat ik er zelf 1 heb, de rest zou even iemand moeten beantwoorden die er (veel) verstand van heeft, vumana bijv.

4) Je kan gewoon alles dragen! Althans 'ik' draag gewoon alles. Maar wat bedoel je met 'leuke' kleding? Iedereen heeft een beetje een andere stijl. Ik raad wel gewoon aan een broek te nemen die op je heupen zit, dus niet te hoog.

Ik had inderdaad beter de 4e vraag gesteld als, kan je alle kleding blijven dragen ;) Ja dus :p

JulieP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:03

Rosannee_ schreef:
JulieP schreef:
Dag allemaal! :) Ik zou dolgraag een navelpiering willen, maar zit nog met enkele vraagjes/problemen:

1) Het mag wel van m'n ouders (het is mijn leven, en als ik er blij van wordt... -> ik houd van ze!) maar zelf vinden ze het een beetje zelfverminking, en ook m'n vriendinnen enz denken er zo over, alhoewel ik het dolgraag wil! Zou ik het dan wel doen?
2) Ik heb een BMI van 18 (wat aan de lagere/normale kant is) maar toch heb ik een iets rondere buik en als ik zit enkele vetrolletjes! Kan dit kwaad? Als ik zou vermageren, kan de piercing dan uitgroeien ofzo?
3) Wat moet je doen als je een ontsteking hebt?
4) Waar vind je leuke kleren om te dragen als je een navelpiercing hebt? :')

Dankje voor de antwoorden! Owja, ik heb wel een redelijk gevoelige huid, maar dit kan geen kwaad zeker? :)

1. Zoals je zelf al zegt, het is jou leven. Als jij het wilt moet je het doen :)
2. Ik heb ook wat vetrolletjes en het staat gewoon leuk hoor.
3. Terug gaan naar je piercingshop en zij helpen je dan verder.
4. gewoon kleding die je altijd draagt :)

Ook erg bedankt! :) Mn vriendinnen vinden het een tikkeltje marginaal maar wel mooi dus de reacties zullen hopelijk wel meevallen! Op zich, kan ik het ook verbergen indien nodig, niet?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:04

De juwelier?

JulieP
1, een piercing is persoonlijk. Dus als jij het graag wilt; vooral doen.

2, ik ben in korte tijd naar een bmi van 30 naar 24 gegaan. Dit kan geen kwaad.
Uitgroeien komt veelal voort uit de broek/riem/paardrijbroek die schuurt.

3, eh, niet zelf kloten en vooral naar de piercer gaan. Maar een zoutoplossing helpt altijd. Dus als je piercer echt niet bereikbaar is en je wilt perse iets doen dan is de zoutoplossing een prima oplossing. Maar laat er daarna wel iemand naar kijken. Wat voor jou voelt als ontsteking kan in mijn oog een allergische reactie zijn, of een staafje wat te krap zit.
Dan verzacht en ontsmet een zoutoplossing wel, maar het lost het probleem niet op.

4, gewoon kleding die je al hebt. :)

ik heb vandaag een toffe piercing gezien :oo
een hch gecombineerd met de vch.

En de hele dag balletjes geraapt :')

JulieP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:13

Oh dankje! :) Ik denk dat al m'n vragen opgelost zijn, maar toch blijft het spannend haha... Nu nog dé grote stap zetten...

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:13

Hahahahaha sorry voor de balletjes :')

Ik ging even googelen op hch en vch,
Kan me de combinatie wel voorstellen, lijkt me idd gaaf.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:16

Ik blijf het ook spannend vinden.
Maar als het êcht zoveel zeer zou doen... Zouden er dan zoveel meiden mee lopen? :D

hi roos,
niets naar je vent hoor! De actie van mij was veel lomper. Zaten we dan, die dikke en ik op onze knietjes. Half te huilen van de lach; wat denken klanten als ze ons zo zien :')

ja... Dat was echt enorm gaaf!
Paste ook erg bij haar!
Vergeet je je brief niet :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:20

Krijg altijd de kriebels bij de gedachte aan een vhc :=

Een christina vind ik wel vet, maar groeit die niet makkelijk uit?

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:22

Hahahaha, ik zie het al voor me :')

Jaa vind t wel heel knap hoor als je het doet! Tis alleen echt niks voor mij, zou het niet durven. :P

Nee nee ik vergeet het niet, ben al aan het bedenken wat k erin ga zetten haha.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:23

Christina heeft er ruim vijf jaar ingezeten: zat echt nog vol gevult toen ik hem eruit haalde

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:24

Had t em wel verteld, maar hij reageerde heel leuk. :)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:28

Oh dat klinkt goed, haha.
Ik ga morgen een mail sturen :)

En je TFH nog gezet vandaag?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:30

Neeee. Na de labret werd het zo druk. Vch, navels, losse verkoop. Dus dat ging em niet meer worden. Ach, komt van de week wel.
Ik heb niet zn haast.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:34

En ook nog balletjes moeten rapen...
Lekker bezig geweest dus, ben benieuwd hoor als die erin zit :D

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:35

De tfh of vch?
Of allebei :')

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:42

Allebei hahaha.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:51

Komt vast wel goed :D

xemmaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:54

xemmaxx schreef:
Ik heb gaatje in mn kraakbeen maar met een normaal oorbel achterkantje. (heb het laten schieten bij juwelier)
[ Afbeelding ]
Nu zoek ik een nieuwe oorbel en het moet wel echt zilver zijn, weet iemand een site/winkel die die per stuk (dus 1) verkoopt? ik vind een ringetje ook wel grappig maar denk dat ik dat snel zat word. ik heb nu een zilvere met een steentje erin dus wil wel iets met een steentje maar niet zilver (ook niet een felle kleur) iemand een idee? :)

owjaa, weet iemand misschien hoe dik en lang normale oorbellen (die ik dus heb) zijn? want zou ik er ook met een bolletje in kunnen doen ipv. een normale oorbel?

ik las dat oorbellen die je laat schieten 0,8 mm dik is klopt dat? kan je die ook met een bolletje kopen ?
Laatst bijgewerkt door xemmaxx op 10-05-14 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:55

Dat denk ik ook :)
Nou, mn vriend is ook blij met zn labret hoor. :D

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:57

Bikkeltjes jullie!

Wat word jouw volgende? Tweede navel :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:59

xemmaxx schreef:
xemmaxx schreef:
[ Afbeelding ]

ik las dat oorbellen die je laat schieten 0,8 mm dik is klopt dat? kan je die ook met een bolletje kopen ?

Ik ben ze zelf nog niet met metalen bolletje tegen gekomen, wel met acryl bolletje die op acryl piercingballetjes lijken:
http://www.crazy-factory.com/product_li ... at_id=583#

xemmaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:10

JulieP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:20

Oh ja, hoe lang mag je eigenlijk niet meer zwemmen? Ik houd wel van een paar duikjes in het zwembad soms dus... Haha :)