Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JulieP schreef:Dag allemaal!Ik zou dolgraag een navelpiering willen, maar zit nog met enkele vraagjes/problemen:
1) Het mag wel van m'n ouders (het is mijn leven, en als ik er blij van wordt... -> ik houd van ze!) maar zelf vinden ze het een beetje zelfverminking, en ook m'n vriendinnen enz denken er zo over, alhoewel ik het dolgraag wil! Zou ik het dan wel doen?
2) Ik heb een BMI van 18 (wat aan de lagere/normale kant is) maar toch heb ik een iets rondere buik en als ik zit enkele vetrolletjes! Kan dit kwaad? Als ik zou vermageren, kan de piercing dan uitgroeien ofzo?
3) Wat moet je doen als je een ontsteking hebt?
4) Waar vind je leuke kleren om te dragen als je een navelpiercing hebt?![]()
Dankje voor de antwoorden! Owja, ik heb wel een redelijk gevoelige huid, maar dit kan geen kwaad zeker?
Sylbana schreef:@JulieP eigenlijk kan ik alleen 4 beantwoorden, omdat ik er zelf 1 heb, de rest zou even iemand moeten beantwoorden die er (veel) verstand van heeft, vumana bijv.
4) Je kan gewoon alles dragen! Althans 'ik' draag gewoon alles. Maar wat bedoel je met 'leuke' kleding? Iedereen heeft een beetje een andere stijl. Ik raad wel gewoon aan een broek te nemen die op je heupen zit, dus niet te hoog.
Rosannee_ schreef:JulieP schreef:Dag allemaal!Ik zou dolgraag een navelpiering willen, maar zit nog met enkele vraagjes/problemen:
1) Het mag wel van m'n ouders (het is mijn leven, en als ik er blij van wordt... -> ik houd van ze!) maar zelf vinden ze het een beetje zelfverminking, en ook m'n vriendinnen enz denken er zo over, alhoewel ik het dolgraag wil! Zou ik het dan wel doen?
2) Ik heb een BMI van 18 (wat aan de lagere/normale kant is) maar toch heb ik een iets rondere buik en als ik zit enkele vetrolletjes! Kan dit kwaad? Als ik zou vermageren, kan de piercing dan uitgroeien ofzo?
3) Wat moet je doen als je een ontsteking hebt?
4) Waar vind je leuke kleren om te dragen als je een navelpiercing hebt?![]()
Dankje voor de antwoorden! Owja, ik heb wel een redelijk gevoelige huid, maar dit kan geen kwaad zeker?
1. Zoals je zelf al zegt, het is jou leven. Als jij het wilt moet je het doen
2. Ik heb ook wat vetrolletjes en het staat gewoon leuk hoor.
3. Terug gaan naar je piercingshop en zij helpen je dan verder.
4. gewoon kleding die je altijd draagt
xemmaxx schreef:Ik heb gaatje in mn kraakbeen maar met een normaal oorbel achterkantje. (heb het laten schieten bij juwelier)
[ Afbeelding ]
Nu zoek ik een nieuwe oorbel en het moet wel echt zilver zijn, weet iemand een site/winkel die die per stuk (dus 1) verkoopt? ik vind een ringetje ook wel grappig maar denk dat ik dat snel zat word. ik heb nu een zilvere met een steentje erin dus wil wel iets met een steentje maar niet zilver (ook niet een felle kleur) iemand een idee?
owjaa, weet iemand misschien hoe dik en lang normale oorbellen (die ik dus heb) zijn? want zou ik er ook met een bolletje in kunnen doen ipv. een normale oorbel?
xemmaxx schreef:xemmaxx schreef:Ik heb gaatje in mn kraakbeen maar met een normaal oorbel achterkantje. (heb het laten schieten bij juwelier)
[ Afbeelding ]
Nu zoek ik een nieuwe oorbel en het moet wel echt zilver zijn, weet iemand een site/winkel die die per stuk (dus 1) verkoopt? ik vind een ringetje ook wel grappig maar denk dat ik dat snel zat word. ik heb nu een zilvere met een steentje erin dus wil wel iets met een steentje maar niet zilver (ook niet een felle kleur) iemand een idee?
owjaa, weet iemand misschien hoe dik en lang normale oorbellen (die ik dus heb) zijn? want zou ik er ook met een bolletje in kunnen doen ipv. een normale oorbel?
ik las dat oorbellen die je laat schieten 0,8 mm dik is klopt dat? kan je die ook met een bolletje kopen ?
lor1_1984 schreef:Ik ben ze zelf nog niet met metalen bolletje tegen gekomen, wel met acryl bolletje die op acryl piercingballetjes lijken:
http://www.crazy-factory.com/product_li ... at_id=583#