Daenerys schreef:Hallo allemaal!
Vroeger heb ik altijd veel geskate (recreatief), en ik wil dit weer gaan oppakken. Maar ik heb mijn skates niet meer! Ik ben nu dus op zoek naar een nieuw paar, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Hebben jullie nog tips? Ik zal geen lange afstanden rijden, puur voor de lol af een toe een rondje als het 's avonds weer langer licht is
Ik heb evt nog skates in maat 38 liggen
Ik heb vorig jaar bij Norbert Maier sport nieuwe skates gekocht, die zit onderaan de erasmusbrug. Wordt je wel erg goed geholpen maar kost ook wel wat haha.We kunnen ook eens samen een rondje skaten als je dat leuk vind?
Maar het is wel supergaaf! Zowel de piste als de nieuwe 400 meter baan zijn super fijn!

Maar het wordt blijkbaar heel de week slecht weer dus skaten zal er niet van komen vrees ik...
Was totaal gesloopt toen ik thuis was
zie dat ik al 85 km achter lig! Hopelijk gaat die wind snel liggen, dan kan ik aan mijn inhaalslag beginnen!
En de vooruitzichten zien er ook goed uit, hopelijk kunnen we dan nu echt beginnen met de trainingen op de baan! Heb mijn nieuwe skeelerpak ook binnen en hij is erg tof! 
Ik heb het ook gebruikt tot ik ben overgestapt op Endomondo ivm de Bokt challenge. 
Vind je het niet fijner om een wat hoger tempo op te pakken? Dan kost het minder moeite?
?