Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoolgangster schreef:Hoe dan ook, om even on topic te blijven, babies krijgen geen oraal toegediende vaccins, dus de hele schrijverij over gemuteerde poliovirussen door suikerklontjes raken kant nog wal. En zijn off topic en onnodige bangmakerij, die voortkomt uit slechte informatie voor waar aannemen. wat dat betreft weet ik nog wel een leuke website die onzinverhalen ontzenuwt, [url] https://www.hoaxmelding.nl/hoax/als-je- ... -dit-zien/
[/url]
IMJ schreef:_lautje_ schreef:Ja ik krijg hem ook pas na de bevalling. Maar wel alvast besteld. Wachttijd is ook best lang voor hij er is.
Klopt! Hoewel dat erg locatie gebonden is! Ik had hem dezelfde dag
Voor ons zelf heb ik hem niet genomen. Ik hoop maar dat deze variant flink teruggedrongen wordt. We zullen het volgend jaar aan de cijfers wel zien.
IMJ schreef:In GB wordt hij al langer gegeven (en nog een aantal landen). Ik denk dat er goed gekeken kan worden naar het verloop daar.
Eliine schreef:Alle orale vaccins bestonden in eerste instantie uit alle 3 de types. Jemig lees je andermans posten wel of wat? Het gaat erom dat type 2 degene was die muteerde. Maar dat heb ik ook pas 2 keer gezegd
Dus als jij een kans van 1 op 1000000 dat iemand het virus krijgt door het suikerklontje plus het feit dat hier type 1 en 3 voorkwamen en niet type 2 terwijl die muteerde als zeer aannemelijk wilt houden voor de uitbraken in NL dan ben je wat mij betreft de geloofwaardigheid verloren.
En wereldwijd zijn er in 2016 5 gevallen gemeld die het gemuteerde virus hadden. Wereldwijd he.
Sizzle schreef:Alles wat je niet uitroeid muteert vroeger of later.
De kunst is om vooruit te voorspellen wat er gaat gebeuren zodat daar de nieuwe generatie medicatie op ontworpen kan worden.
Er is lastst trouwens een vaccin voor pokken op de markt toegelaten door de FDA. Uiteraard zonder efficacy studies omdat er geen patienten zijn.
Ze hebben hem toegelaten ivm terorristische dreiging.
IMJ schreef:Heb je dat gedaan omdat je op reis ging of echt ivm de stijging van het aantal gevallen in NL?
Mijn dochter heeft ook nergens last van gehad.