Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Tja, zo´n boodschap op Facebook is natuurlijk wel een visie van "echte mannen" zogenaamd, met ander woorden, niet van de hele bevolking. Er zullen ook wel mannen zijndie op bottige mensen vallen.
Maar eerlijk is eerlijk, erg erotisch is het niet in mijn ogen, maar hey, ik ben een vrouw en niet lesbisch. Maar als ik dus een erotisch plaatje moest schieten zou ik daar geen bottige vrouw voor kiezen. Om een of andere reden gaat " wulpsheid" toch gepaard met "vlezig", idd.
Maar misschien is dat iets ouderwets ofzo.
Lusitana schreef:"Wulps" is geen figuur, maar een eigenschap (ouderwets voor geil).
Er zit idd veel tussen bottig en vol, maar ik heb het over "vlezig" en tussen bottig en met vlees zit echt niks, het spijt me.
Lusitana schreef:Tuurlijk kun je gewoon slank zijn met figuur, maar er zijn nu eenmaal mannen die vinden dat "meer" lekkerder is en die bedenken dan zo´n plaatje met zo´n slogan. Ieder zijn meug.
minikatje schreef:liever dit dan dat =>
Huertecilla schreef:minikatje schreef:liever dit dan dat =>
Liever gewoon goéd in plaats van minder slecht![]()
minikatje schreef:en gooi die uitersten eens overboord, liever dit dan dat => meestal is het allebei niet veel soeps als het als een keuze uit 2 kwaden word gepresenteerd.
minikatje schreef:extra gewicht is ook extra gewicht wat je zelf moet meeslepen
enige wat mij opvalt aan lusitana's berichten is dat schijnbaar mensen die aan hun gewicht en een voor hun perfect bmi werken alleen daarover kunnen praten.
Citaat:en het zijn weer de 2 uitersten, een leuk mollig persoon en een zuur mager persoon.
een zuur mollig persoon heeft dan maar pech? en mollig en zuur?
Citaat:eet gezond, werk aan jezelf (maakt niet uit op welke manier, doe waar jij happy van word. dat is ook aan jezelf werken ) en screw het perfecte plaatje.
en gooi die uitersten eens overboord, liever dit dan dat => meestal is het allebei niet veel soeps als het als een keuze uit 2 kwaden word gepresenteerd.
NeverGiveUp schreef:Het is inderdaad niet zo'n slimme opmerking want je weet niet hoe hij aan gaat komen bij de andere persoon.
Huertecilla schreef:Als man heb ik een gedifferentieerde preferentie; voor in bed liefst een welgevomde vriendin bovenin BMI
Lusitana schreef:Maar eh, vraag jij iemand naar de BMI?
Lusitana schreef:Vrouwen kunnen andere vrouwen wel lelijk vinden omdat er in hun ogen teveel vlees aan zit, maar als het puntje bij paaltje komt, krijgen die ook gewoon de liefde en de sex die ze verdienen, misschien wel makkelijker. Want mannen lijken toch iets anders te kijken op dat gebied.
(En ik heb het dan niet over een BEPAALD gewicht of figuur, alleen over meer vlees dan bij henzelf. En dat kan nog prima binnen ideaal BMI liggen)
Citaat:Maar eh, vraag jij iemand naar de BMI?