Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en je goed concentreren dat je navel richting de grond gaat. Wat voor mij nuttig was, was als het kon, mijn handen onder m'n kont, helemaal op t einde, zodat m'n rug een beetje bol ging staan, dan ging het beter. Nu kan ik het zonder die hulp ^^

Je bent goed bezig!
Kop op hoor! Plan niet te veel, en doe je dan iets extra, dan kan je nog zo trots zijn! Je mag altijd je hart uitstorten hoor per PB
Het komt gewoon allemaal wel goed!
Dag 1 level 1, wat heb ik gezweet! Het was even wennen aan hoe lang je een oefening moet doen (de andere work-outs hebben meer variatie), maar tja de effecten van de shred zijn echt de moeite waard om je best voor te doen! Ik ben in januari begonnen met 0,5 kg en kon nu alles met 2 kg
Het was wel zwaar hoor, en ik ga nog steeds dood bij push-ups, maar ik kan ze nu tenminste al
Ik ben gewoon verliefd op Jillian
Gewoon pinda's bij elkaar in een keukenmachine en die aanzetten totdat het pindakaas is, zelfs ik, niet-keukenprinses kan dat.
Ik vind hem lekkerder dan supermarktpindakaas, deze smaakt echt naar pinda. 

Die spaghettiarmpjes hebben morgen heuse spierballen!
Leuk is dat he Spikkel als het beter begint te gaan!
. Hoe vinden jullie die te doen?
Waarvoor dank! Nu alleen mijn eten nog goed aanpassen en dan moet het goed komen
De spierpijn valt mij iig alleszins mee
Dus of ik heb een betere basis conditie dan ik dacht, of ik heb niet mijn best gedaan? Hoewel ik tijdens de oefeningen helemaal stuk ging