Kom op meiden, na afloop voel je je alleen maar beter!! Even lekker er tegenaan en dan voldaan douche/bankhangen/slapen
@Sammy, Dat last van m'n onderrug had ik in t begin ook een beetje. Bij mij hielp het dat de spieren sterker werden en je goed concentreren dat je navel richting de grond gaat. Wat voor mij nuttig was, was als het kon, mijn handen onder m'n kont, helemaal op t einde, zodat m'n rug een beetje bol ging staan, dan ging het beter. Nu kan ik het zonder die hulp ^^
whooeewh weer klaar alleen die laatste buikspier oefeningen met benen samen kan ik echt niet ik kan dat niet te gelijk. ga nu heerlijk douche en dan duik ik mijn bed in ! slaap lekker iedereen
Gewoon zo goed mogelijk je best doen Fenne, en op een dag lukt het gewoon
Sall: Gefeliciteerd hoor! Je hebt maten om trots op te zijn!
Cindeeh: Je ziet écht al verschil op de foto's Je bent goed bezig!
Ukkie: Kan me wel voorstellen dat zoiets voor jou teleurstellender is dan voor iemand anders meid Kop op hoor! Plan niet te veel, en doe je dan iets extra, dan kan je nog zo trots zijn! Je mag altijd je hart uitstorten hoor per PB Het komt gewoon allemaal wel goed!
Sammy: altijd meten 's ochtends op een nuchtere maag. Ook niet schrikken als het een keertje tegenvalt, in de week dat je ongesteld bent bijvoorbeeld ben je vaak opgeblazen en kan je ook meer wegen. Net na het sporten staan je spieren opgepompt, dus dan meet je ook meer. Vergeet geen voor en na foto's, want die zijn megamotiverend! Wanneer de weegschaal het niet meer aangeeft na een tijdje, doen de foto's dat wel nog
Ik ben ook weer herbegonnen dames Dag 1 level 1, wat heb ik gezweet! Het was even wennen aan hoe lang je een oefening moet doen (de andere work-outs hebben meer variatie), maar tja de effecten van de shred zijn echt de moeite waard om je best voor te doen! Ik ben in januari begonnen met 0,5 kg en kon nu alles met 2 kg Het was wel zwaar hoor, en ik ga nog steeds dood bij push-ups, maar ik kan ze nu tenminste al Ik ben gewoon verliefd op Jillian
_JY_
Geplaatst: 17-05-13 22:48
Vandaag zelf pindakaas gemaakt! Gewoon pinda's bij elkaar in een keukenmachine en die aanzetten totdat het pindakaas is, zelfs ik, niet-keukenprinses kan dat. Ik vind hem lekkerder dan supermarktpindakaas, deze smaakt echt naar pinda. Verder probeer ik mezelf iets ongezonds te gunnen maar het lukt maar niet. Gister op werk bijvoorbeeld, lagen er koekjes, maar voordat ik die kon eten was mijn pauze al voorbij (eerst braaf mijn 'echte eten' opgegeten). En net, tijdens het sporten, dacht ik bij mezelf dat ik wel wat chips mocht pakken. Maar ja, nu zit ik dus met een banaan-sinaasappelsmoothie voor de pc... Zonet 10e keer van level 2 gedaan, wat betekent dat ik morgen naar level 3 mag, heujj!
Mijn workout zit er net op, maar mijn armen voelen als spaghetti! Die armoefeningen voor de triceps in workout 5 met die resistance cable zijn écht dodelijk! Ik ga er bijna van huilen haha... Ik kan het ook echt niet volhouden, ben benieuwd of dit volgende week alweer wat beter wordt.
_JY_ moet je niets bij die pinda's doen? Klinkt wel lekker zeg!
That's your body growing stronger Die spaghettiarmpjes hebben morgen heuse spierballen!
vivan
Geplaatst: 17-05-13 23:14
Whaa, ik heb m gedaan, en het ging prima. Ik had mn gewichtjes even niet bij de hand, en ook geen waterflesjes, maar het ging goed! Daarna ben ik plots gevraagd om paard te rijden haha. Dus heb 2x geworkt-out, terwijl ik nu 3 weken niets gedaan heb haha.
VOor de gene die motivatie zocht: ik vond de plaatjes op de beginpagina goed werken! maar misschien heb je die al 100000x gezien, zodat ze niet meer werken :S.
Ik ben woensdag ook weer begonnen met Shred. Ben de vorige keer tot dag 8 gekomen van level 1 maar toen werd ik ziek en kon ik niet meer verder gaan. Daarna vond ik het erg moeilijk om weer te beginnen (druk met school) maar ik ben dus nu weer begonnen. Inmiddels dag 3 er al opzitten en het gaat me erg goed af, natuurlijk wel spierpijn maar ik kan het allemaal goed volhouden. Deze keer ga ik natuurlijk wel voor de volle 30 dagen!
En weer een kilo eraf Gaat lekker! Nog maar 4 te gaan.
Ik had het al eerder gevraagd, maar welk programma zou ik kunnen doen na de Shred via de iPad? Iemand ideeën ? Of kun je ook gewoon opnieuw de Shred gaan doen?
Goedzo Bhriseis en Amario, zo zie je hoeveel sterker je steeds wordt
Lekker Fitzroy. Je zou na de shred de ripped in 30 kunnen gaan doen, of bodyrevolution als je een algemeen programma wilt. Of evt buikspieren met 6w6p of killer abs, voor benen killer buns & thighs
Blue9
Geplaatst: 18-05-13 09:00
Hallo allemaal, ik kom er ook even bij!
Zit nu op ongeveer dag 6 van 30 days shred en heb 1 dag rust gehad. Vind het echt leuk en ook best fijn dat het elke dag moet. Lekker duidelijk, no excuses. Het gaat mij eigenlijk wel goed af, ben redelijk sterk en gespierd van mezelf. Ben alleen het afgelopen jaar 5 kg aangekomen die ik er graag af wil. Ik vind dit een goed begin. Abs enzo lukt allemaal wel maar wat ik echt killing vind zijn die side lunges?? Krijg mijn armen gewoon niet meer omhoog. Merk dat ik dan ook snel opgeef . Hoe vinden jullie die te doen?
Merk wel dat ik heeel graag met level 2 wil beginnen heb het nu wel gezien. Was ook benieuwd naar dat gemixt programma in de OP maar de link werkt niet meer?
Sammyy
Geplaatst: 18-05-13 09:05
Dames, het spijt me. Ik reageer en lees vaak bij via de gsm, en vind het dan heel moeilijk om fatsoenlijk op iedereen te reageren
Wel vind ik het goed dat jullie allemaal bezig zijn! Door jullie verhalen te delen motiveren jullie me ontzettend Waarvoor dank! Nu alleen mijn eten nog goed aanpassen en dan moet het goed komen De spierpijn valt mij iig alleszins mee Dus of ik heb een betere basis conditie dan ik dacht, of ik heb niet mijn best gedaan? Hoewel ik tijdens de oefeningen helemaal stuk ging
Hihi, ik voel level 1 van gister wel. Niet dat ik niet kan lopen (gelukkig, die spierpijnen heb ik vaak genoeg gehad xd) maar dat ik het gewoon voel. Fijn! Vanavond weer een!