Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:hannahaapje schreef:Wie heeft er dan ''herinneringen van een denkbeeldig vriendje'' gelezen, is één van de mooiste boeken die ik ooit gelezen heb en gaat ook over een jongen met autisme.
Of ''Marcelo en de echte wereld''.
En het geheim van de zwarte hond in de nacht (oid) over autistisch jongetje is ook heel mooi!
takkie_muis schreef:Dat zijn weer hele andere cliënten. . Waar ik eerst woonde mocht een andere nooit van te voren weten met bijvoorbeeld logeren bij haar broer , te spannend en dan wordt ze ook agressief geloof ik...
Bij mij is het vooral mijn gedrag \ bui en of ik zelfstandig uit bed kom , mijn doelen gewoon en wat extras dat ze neerzetten. .
quera schreef:takkie_muis schreef:Dat zijn weer hele andere cliënten. . Waar ik eerst woonde mocht een andere nooit van te voren weten met bijvoorbeeld logeren bij haar broer , te spannend en dan wordt ze ook agressief geloof ik...
Bij mij is het vooral mijn gedrag \ bui en of ik zelfstandig uit bed kom , mijn doelen gewoon en wat extras dat ze neerzetten. .
Nou ja zo anders zijn ze nou ook weer niet hoor
EskeGirl schreef:Dat meisje uit mijn klas waar ik het over had begin van de week, hapt niet erg toe als ik een gesprek wil beginnen ofzo... Dan niet!
Er zijn genoeg andere aardige mensen. Er is een hele aardige jonge, kan ik het wel mee vinden. Zoals een keer bij Engels, zat ik (nog) alleen, met drie tafels naast elkaar. Andere jongen zat ook nog alleen, kwam hij naast mij zitten en vroeg of die andere jongen er ook bij kwam. Vond ik wel heel sociaal, niet vaak meegemaakt.