Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:07

Dames ik zal later op deze ochtend even op jullie reageren en pbtjes beantwoorden.
Ik moet echt even mijn maag volproppen met geroosterd brood anders word ik echt niet goed.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:07

Ik ga vandaag 1 uur door de sneeuw ploeteren met m'n fietsie, 3 uur rijles geven, daarna zelf een uurtje rijden en thuis Shredden.
Ik ga vandaag m'n kcal over de 2100 gooien, even de spijsvertering een boost geven :) Daarna weer terug naar 1700-1800.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:15

SAKKIA schreef:
Oh ....... :oo
dat had ik waarschijnlijk ook gedaan als ik niet om half 8 zou moeten beginnen.
Werk namelijk van half 8 tot 5, 9 uur op een dag dus en dan ben ik vrijdagmiddag heerlijk om half 12 al vrij..........

Ik moet er niet aan denken :D Ik werk maar 3 dagen en die kan ik heel flexibel indelen. Als ik overdag maar 6 uur werk, kan ik in de avond vanaf de bank nog wat schrijf-of leeswerk doen of mails beantwoorden en dan is iedereen tevreden. Pure luxe, als je het mij vraagt!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:23

Tootz schreef:
Succes alle nieuwelingen! Leuk dat er zoveel mee gaan doen!

Super goed Neroo!!!!!! *\o/*

Ik heb weer shred dip -O- gisteren dag 13 braaf gedaan en ging best lekker, maar val niks meer af en ook qua centimeters gebeurd er niks -O- behoorlijk demotiverend dus! Maar ik ben ongesteld dus ik heb nu nog de illusie dat ik vocht vasthoudt oid.... Volgende week maar weer eens meten.. Maar op deze manier is het echt moeilijk om het vol te houden. on the bright side: ik kom in elk geval niet aan :')

Joh, dat komt wel weer. Het is natuurlijk ook geen wonderprogramma waarmee je 30 dagen non stop gewicht en cm's verliest. Daar moet je denk ik wel reeel in zijn. En ik huod ookaltijd vocht vast als ik ongestelt ben hoor, scheelt zo een kilo dus wie weet is dat bij jou ook het geval.

Ik ben pas 4 dagen bezig en 1,5 kilo aangekomen -O- Dat kan dus ook. Nu ben ik ook ongestelt en wisselt mijn gewicht sowieso heel erg per dag, maar ik had het liever anders gezien. Aan de andere kant voel ik me tijdens het trainen sterker en fitter worden dus ooit moet dat ook te zien zijn op de weeg of aan mijn kleren.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:24

Remember schreef:
Mrijn schreef:
Wauw, heb je nu net al geshred? Ik kan dat echt niet. Ben net wakker, lig nog warm onder de deken 10 excuses te bedenken om niet op te hoeven staan...

Ik ben stiekem ook best trots op mezelf :o . Ik werk echt om de hoek dus normaal ging ik er half 8 uit en dan kwart over 8 de deur uit. Toen ik begon met shredden vorige week had ik nog vakantie dus ging er rond half 9 uit en dan later in de ochtend even shredden. En sinds maandag gaat mijn wekker 6.30 :O , best wel cold turkey ineens een heel stuk vroeger, maar het is me nu al 3x gelukt en ga dit echt wel volhouden, hele fijne start van de dag!! En als ik 's avonds lees dat jullie nog moeten zit ik lekker op de bank O:)

Zo Nero, wat een mooi resultaat zeg!!! En Phor natuurlijk ook _/-\o_

Bikkel!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:32

Yee 1e dag zit erop!! Het is best leuk, veel afwisseling en ik had het best een paar keer 'zwaar'..

Ik heb foto's gemaakt maar durf die eigenlijk niet hier te zetten..

even wat bij info, ik ben ongeveer 1,58 en weeg zo rond de 55 kilo denk ik.. Naar mijn idee ben ik niet te zwaar en ook niet te dik oid, maar er mag een laagje vetjes af en ik zou bijvoorbeeld een strakkere buik en strakkere billen willen. Ik zou graag ook iets wat dunnere benen willen maar ik denk dat dat niet lukt..

CalvinenGino

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:43

heel goed remember!! idd Bikkel ;)

Ik heb net dag 3 geshred.. Ging iets beter dan gister, maar voel de spierpijn nog wel..

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:44

Heb je erge spierpijn?

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:53

zo mijn eerste workout zit erop voor vandaag. Verwarming van mijn auto stuk, dus onmogelijk om je ruiten goed te ontdooien. Naar de garage gebracht en terug gelopen. (40 min lopen)
Vanmiddag hopelijk weer ophalen.

Nu even wat eten, biggest loser afl 3 kijken ter inspiratie en dan shredden.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:00

Ik doe het altijd 's avonds, ze zijn hier bezig met de keuken, dus overdag hupsen is geen goed idee. Daarbij zit ik overdag gewoon op school.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:02

Goed bezig allemaal!
Wat knap zeg al die centimeters en kilogrammen eraf! Ik ben trots op jullie allemaal!
En voor degene met een dipje: Kom op! Je kunt het!

Ik ben vanmorgen goed begonnen met een lekker ontbijtje. Volkorenboterhammen met kipfilet en 2 handjes nootjes.
Vandaag heb ik toets, dus dan is mijn eet-gehalte altijd wat hoger helaas vanwege het leren, maar tot nu toe houd ik het aardig vol.

Succes voor de mensen die nog moeten shredden vandaag!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:03

Ik heb ineens na dag 9 enorme spierpijn op mn kont! En waarom, geen idee! Maar het is wel irritant! ^)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:09

And that's a wrap! Level 1 afgerond! Mezelf weer hard gepusht, maar het ging lekker. Ik heb zin in level 2, maar vind het eigenlijk ook wel een beetje jammer level 1 achter me te laten. Ik begin bij sommige oefeningen nu pas te snappen hoe ik er het meeste uit kan halen. Geeft een beetje een gevoel dat ik level 1 maar op halve snelheid heb gedaan.

Haha Amaryllis, dat had ik gister dus ook. Voel ze nog steeds... Maar wel lekker!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:21

Nero en phor bikkels! Goed man :D

Jammer destino maar begrijpelijk!

Remember vroege vogel haha, ik ben al vanaf 8 uur op de kliniek dus nog niet geshred vandaag.

Ik ga vrijdag en volgende week woensdag spinnen, maandag zwemmen. Daaag beenkwabjes :P

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:32

Anders doe je nog een paar keer level 1 Dorus als je je ertoe kunt zetten? Je hebt natuurlijk wel een bepaalde opbouw nodig voordat je verder kunt en als je echt het gevoel hebt dat je je er in het begin iets te 'makkelijk' vanaf hebt gemaakt gaat level 2 misschien wel heel zwaar tegen vallen?

Ik zit trouwens sinds gisteren op een grote bal op m'n werk, zit erg goed, uitstekend voor m'n rug en natuurlijk actief zitten ipv passief!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:33

Danique07 schreef:
Ik heb foto's gemaakt maar durf die eigenlijk niet hier te zetten..

even wat bij info, ik ben ongeveer 1,58 en weeg zo rond de 55 kilo denk ik..
Goed dat je begonnen bent! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een fotootje. Heb dezelfde lengte en zou graag dat gewicht willen hebben ;)

@Dorus; dat is inderdaad ook zo balen als je het net begint te begrijpen. Maar je kunt natuurlijk altijd nog wat oefeningen uit level 1 herhalen naast dat je level 2 doet? :)

Goed dat je het zegt, Remember! Die moet ik ook niet vergeten mee te nemen bij mijn ouders volgende week.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:50

MoonWencke, ik stuur ze je even via pb!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:58

Jammer Destino, misschien kun je voor de gezelligheid meedoen als we een nieuw programma van Jillian zouden doen? Als je geen tijd hebt is het zinloos om verder te doen, dan jaag je jezelf er enkel in op :(:)

Aan alle mensen die zoveel cm verloren zijn: knap hoor *\o/*

@Tootz: ik zou zelf niet eens durven meten als ik ongesteld ben, dan is mijn buik een opgeblazen ballon. Dus hoogstwaarschijnlijk ben je wel al flink wat kwijt, maar zie je het nu gewoon niet :) (en volgende week sta je vast versteld van het resultaat!)

Ik heb gisteravond laat dag 2 level 2 gedaan, phoeh het is zwaar. Die laatste cardio moet ik de jumping jacks nog steeds met dat blonde vrouwtje meedoen en nog denk ik te sterven. Iemand tips om de laatste set abs beter te voelen? Ik denk echt dat ik het goed doe en toch voel ik het niet zo.

Ik heb ook even gemeten: (voor de 1e maal)
Taille = 66 (-4 cm *\%/* )
Navel = 80 (- 3cm)
Heupen = 91 (-1 cm)
Kont = 94 (- 2cm)
Bovenbenen = beiden 48 (-1cm)
Arm links = 25/26 (-1 cm)
Arm rechts = 26/27 (- 1 cm)
Nek = 30 (-1 cm; hoe kan daar nu een cm vet vanaf zijn :+ )

Mijn borstomtrek vergat ik te meten doordat ik al een beha (met vullingen :o ) aanhad; dat doe ik er volgende keer dan wel bij.
Omwille van het verlies op mijn buik wil ik echt een feestje gooien; al jaren raak ik niet van die vetjes vanaf *\%/* *\%/* *\%/*

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:58

Danique07 schreef:
Heb je erge spierpijn?

Ik heb maandag mijn eerste shred dag gehad, en ben daarna met vriendlief een kleine 4 km gaan joggen (3 km gejogd 1 km gewandeld)
Dus daarvan heb ik denk ik nog wat extra spierpijn gekregen.

ik ga ook eens een meter fiksen, want ben wel benieuwd wat het voor mij doet.
Vanmorgen gaf de weegschaal 60,2 aan (ben ca 1,70) Op zich prima, ik heb helemaal niks te klagen.. maar ik wil het net allemaal iets strakker (btje lovehandles)
En moet zeggen of ik het nodig heb of niet, het is alleen al goed voor mijn conditie :) en me spiertjes, want die voelen het toch wel.

Haha ik kan niet meer dan proberen, naast 2 paarden trainen houdt het toch echt op.
Laatst bijgewerkt door CalvinenGino op 16-01-13 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:59

Zo dag 9 zit er ook op. Had even moeite met mezelf er toe zetten maar toen ik eenmaal op gang was ging het heel fijn. Morgen even wegen en meten maar daar verwacht ik niks van ik lijn niet (eet juist meer nu). Ik wil opzich best meer op mijn eetgewoonten letten maar ik kan nog steeds te veel excuses verzinnen. Als ik er dan te veel op ga letten krijg ik vreet buien dus stukje bij beetje.

Ik vind dit wel echt een super fijne methode. Vaak heb ik moeite met dit soort dingen om het vol te houden. Nu hoef ik er gewoon niet over na te denken. Gewoon elke dag een keer het filmpje opstarten en de rest gaat vanzelf. Moet wel even kijken wanneer ik morgen kan shredden. Moet werken van 8.30 tot 17.30 en daarna naar stal en dat wordt meestal een late dus dan zit ik op zijn vroegst om 21.00uur aan mijn avondeten.... Als ik voor het werk ga shredden zit ik de rest van de dag dat ik niet genoeg kan eten (heb maar 1 pauze) maar zie niet echt een andere optie.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:00

Bhriseis: Wat een mooi resultaat!!!!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:03

@ phormicola: is dat goed om af en toe eens te doen; een dagje extra veel eten? Geniet van het paardrijden trouwens :)

Dankje Danique :o Ik durfde mij écht niet meten tot deze ochtend uit angst voor demotivatie. Dit programma is écht de moeite waard; in gewicht ben ik absoluut nog niet veel kwijt maar dat geeft niet. Dag 2 en dag 3 doet het allemaal pijn, maar daarna begin je er echt plezier in te krijgen *\o/* Ik kijk zelfs al uit naar het volgende programma

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:53

Bhriseis: yeeeeey *\o/*
Darkshines: je kan toch shredden als je terug bent van stal? En dan erna eten. Er zijn een aantal dames die tijdens het koken shredden, is dat een optie voor je?

Hier straks dag 13. Nu mezelf even naar buiten schoppen voor een rondje wandelen. Heb besloten dat ik dat er best bij kan doen, als ik resultaat wil.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:54

Leuk leuk leuk! Ik ga hier denk ik vandaag gewoon maar gelijk mee beginnen! Heb alleen geen gewichtjes, zijn die in level 1 ook al nodig? Iemand creatieve alternatieven daarvoor bedacht? Ik heb echt het doorzettingsvermogen van een ananas, dus ben benieuwd of ik dit vol ga houden.. Ben alweer een paar weken gezonder aan het eten, minder geld aan het uitgwven en dit lijkt me een goede derde stap richting een beter leven!

gea_thora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:54

Nou, ik meld me ook maar weer eens. Ben gisteren weer opnieuw begonnen, omdat ik zaterdag t/m maandag het te druk had en ziek was.
Nu helemaal stoer besloten zoveel mogelijk met Nathalie mee te doen. Vorige week nog veel op de manier van 'die makkelijke' meegedaan.
En de meest vreemde conclusie: ik vind de pushups van nathalie gewoon makkelijker dan die op je knieën! Op mijn knieen kon ik 1 zo'n sessie niet eens volhouden, en nu heb ik alleen in de tweede sessie de laatste 4 keer op de makkelijke manier gedaan.
Merk wel dat mijn conditie door het grieperige weekend direct weer achteruit is gehold, maar ga nu door vol goede moed! :)