Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:Oh .......
dat had ik waarschijnlijk ook gedaan als ik niet om half 8 zou moeten beginnen.
Werk namelijk van half 8 tot 5, 9 uur op een dag dus en dan ben ik vrijdagmiddag heerlijk om half 12 al vrij..........
Tootz schreef:Succes alle nieuwelingen! Leuk dat er zoveel mee gaan doen!
Super goed Neroo!!!!!!![]()
Ik heb weer shred dipgisteren dag 13 braaf gedaan en ging best lekker, maar val niks meer af en ook qua centimeters gebeurd er niks
behoorlijk demotiverend dus! Maar ik ben ongesteld dus ik heb nu nog de illusie dat ik vocht vasthoudt oid.... Volgende week maar weer eens meten.. Maar op deze manier is het echt moeilijk om het vol te houden. on the bright side: ik kom in elk geval niet aan
Remember schreef:Mrijn schreef:Wauw, heb je nu net al geshred? Ik kan dat echt niet. Ben net wakker, lig nog warm onder de deken 10 excuses te bedenken om niet op te hoeven staan...
Ik ben stiekem ook best trots op mezelf. Ik werk echt om de hoek dus normaal ging ik er half 8 uit en dan kwart over 8 de deur uit. Toen ik begon met shredden vorige week had ik nog vakantie dus ging er rond half 9 uit en dan later in de ochtend even shredden. En sinds maandag gaat mijn wekker 6.30
, best wel cold turkey ineens een heel stuk vroeger, maar het is me nu al 3x gelukt en ga dit echt wel volhouden, hele fijne start van de dag!! En als ik 's avonds lees dat jullie nog moeten zit ik lekker op de bank
![]()
Zo Nero, wat een mooi resultaat zeg!!! En Phor natuurlijk ook
Danique07 schreef:Goed dat je begonnen bent! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een fotootje. Heb dezelfde lengte en zou graag dat gewicht willen hebbenIk heb foto's gemaakt maar durf die eigenlijk niet hier te zetten..
even wat bij info, ik ben ongeveer 1,58 en weeg zo rond de 55 kilo denk ik..
Danique07 schreef:Heb je erge spierpijn?