Ik doe het in korte broek en sport bh en zweet me nog kapot, moet echt niet aan een lange broek denken! Ergerde me ook al aan mijn haar, mijn elastiekje vloog steeds uit
Ik voel me heel schuldig, maar ik ga morgen dag 5 doen. Ik ben net pas klaar met werken en voel me hondberoerd (afkickverschijnselen van de suiker denk ik )
Imre
Geplaatst: 08-01-13 22:14
Korte sportbroek, die moet ik ook nog ergens hebben. Morgen eens de kast in druiken. Ik ben vanavond begonnen. Man. Maar wel lekker! Ik kon niet alles tot het einde meedoen en de push-ups gingen dramatisch, maar ik ben verder gekomen dan ik verwacht had! Ik heb vooral moeite met het tempo op sommige stukken. Ik verzuur ook snel in mijn kuiten tijdens het touwtjespringen en in mijn schouders, maar no pain, no gain! Morgen weer!
Raponsje
Geplaatst: 08-01-13 22:15
Het is weer januari hoor, merk het wel weer op tv.
Supersize vs superskinny Obese My fat body biggest loser i used to be fat obese kids
Iedereen is goed bezig hier.
SAKKIA
Geplaatst: 08-01-13 22:17
Als je niet lekker bent zou ik het ook niet doen hoor
Vanavond ook direct maar met min andere goede voornemen beginnen. Wat vroeger op bed!
Mikkie
Geplaatst: 08-01-13 22:18
Djeezzz wat gaat dit topic hard. Jillian kan ik nog wel bijhouden, maar dit topic echt niet.
Heb net dag 2 gedaan het was weer heerlijk. Wel pittig, maar lekker. Had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar heb stiekem op kantoor me de hele dag zitten verheugen op de tweede dag. Had vandaag niet echt spierpijn, maar vrees dat dat er morgen anders uit gaat zien. kalender heb ik ook geprint en achterop m'n maten geschreven en dan ga ik na level1, na level 2 en na level 3 meten en ik ben nu al zoooooo benieuwd.
Zo en nu ga ik het topic even bijlezen.
Imre
Geplaatst: 08-01-13 22:19
Ik doe niet aan goede voornemens. Maar dit programma past goed bij de oefeningen die ik van de fysio doe voor mijn knieën en ik hou wel van een uitdaging!
Mootje
Geplaatst: 08-01-13 22:20
Rapons, het is ook ontzettend druk in de sportschool gisteren waren er denk ik 20 nieuwe mensen aan het sporten geslagen....
Is Biggest Loser trouwens wekelijks? Ik heb me gisteravond echt vermaakt!
Fenrir
Geplaatst: 08-01-13 22:27
Ik ben nog nooit in de sportschool geweest, ik wil dit eigenlijk doen als vervanging daarvoor (zodat ik wel nog sport) sportschool is ook weer zo duur en dit is thuis, ook wel makkelijk
Neroo
Geplaatst: 08-01-13 22:28
Ik ga zometeen ook even mijn maten opnemen, zal wel een heel verschil zijn met dan van jullie
Destino
Geplaatst: 08-01-13 22:28
Biggest Loser is leuk he, gisteravond ook gekeken!
Ik sport overigens in een lange broek met hemdje en sportbh. Kan ook wel in alleen sportbh en kort broekje trainen Heb het warm zat! Net even een dubbele workout gehad, leuk spelletje, losgebroken shetlander vangen
Berdien
Geplaatst: 08-01-13 22:30
Ik vond het goed te doen. Nou wel ZWEET maar wat wil je, de woonkamer was net goed warm gestookt en dan ga ik een half uur beulen Maar daar heb ik tenminste de ruimte.
Tempo lag goed, niks te hoog. Kon het ook goed volhouden. Push ups waren geen probleem dat red ik nog wel. Cardiogedeelte was wat inspannender maar als ik eenmaal in de sportzone zit dan wil dat ook wel. Heb meer conditie dan ik dacht. Nou eerst lekker douchen, zweet weg spoelen.
Goede warming up en cooling down zit er ook in, lekker! En top dat ze laten zien hoe je het níet moet doen.
Scheelt dat ik een tijdje terug een poosje fanatiek gefitnesst heb, daar deed ik 3x per week het buikspierkwartier. Daarmee vergeleken is dit echt bejaardengym. Erge was nog wel dat de bejaarden die naast me op de mat lagen een stuk dieper, sneller en beter gingen dan arme ik die dood ging op die mat
Aranel
Geplaatst: 08-01-13 22:34
Hoe doen jullie de push ups? De Anita (heet ze echt zo, klinkt zo gek op z'n Engels ) of Nathalie manier?
Ik doe ze op de Anita manier en probeer de laatste op de Nathalie manier te doen, krijg nu 1 normale voor elkaar
_Noor
Geplaatst: 08-01-13 22:36
Zo, dat was dag 5! Ik sta ook in een korte broek en hemdje Maar zweten deed ik alleen de eerste 2 dagen... Mmmmm... De oefeningen gaan me allemaal al makkelijker af en ben volgens mij zelfs wat leniger geworden (stretchen). Ik denk morgen maar de zwaardere gewichtjes weer pakken en in het weekend echt wat cardio erbij!!
Push ups doe ik nog met Anita mee, gaan al wel beter dus af en toe maar een Nathalie erbij
Raponsje
Geplaatst: 08-01-13 22:36
Neroo schreef:
Ik ga zometeen ook even mijn maten opnemen, zal wel een heel verschil zijn met dan van jullie
Dat maakt toch niet uit? Iedereen moet ergens beginnen en het gaat niet om waar je begint maar waar je eindigt.