Ja, dat kan kloppen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rensiepensie schreef:Als ik om 23.00 uur naar bed ga, en geen wekker zet, wordt ik serieus pas rond 15.00 uur wakker. Hoeft niets noemenswaardigs aan vooraf te gaan, zoals drukte oid. Dit heb ik al vanaf mijn 12e/13e. Ik slaap wel vaker véél later dan 23.00 uur. Maar dat komt dan omdat ik er s'ochtends niet op tijd uit ben gegaan. Dat is een beetje een vicieuze cirkel.
Peppertree schreef:Ik ben er wel gevoeliger voor als anderen, heb ik soms het idee. Maar dacht altijd dat dat meer kwam omdat ik zo verrekte onzeker ben.
(Kunnen we hier trouwens geen HK-topic van maken? Wat zijn daar de regels voor?)
Peppertree schreef:Ik ben er wel gevoeliger voor als anderen, heb ik soms het idee. Maar dacht altijd dat dat meer kwam omdat ik zo verrekte onzeker ben.
(Kunnen we hier trouwens geen HK-topic van maken? Wat zijn daar de regels voor?)
Peppertree schreef:Mandarijn12 schreef:Ik heb gister een boek 'Assertviteit' besteldIk kan ook niet goed nee zeggen. Omgaan met sommige klanten is daarom erg lastig
Weet je wat leuk zou zijn? Als je een lijst met niet-assertieve mensen zou krijgen die je dan dat boek zou moeten aansmeren.