Ja, dat kan kloppen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar hij zei je kunt altijd een keer Ritalin te proberen om te kijken wat het bij je doet .
. Daarna ben ik hem wel trouw gebleven, maar uiteindelijk heeft hij het stop gezet omdat hij zo z'n dingen aan zijn hoofd had. (Ja het was een goede reden, no worries).
. Heb me toen zo k*t erom gevoeld!
. (Of door mijzelf, of door de man in kwestie, of door de combinatie). rensiepensie schreef:Als ik om 23.00 uur naar bed ga, en geen wekker zet, wordt ik serieus pas rond 15.00 uur wakker. Hoeft niets noemenswaardigs aan vooraf te gaan, zoals drukte oid. Dit heb ik al vanaf mijn 12e/13e. Ik slaap wel vaker véél later dan 23.00 uur. Maar dat komt dan omdat ik er s'ochtends niet op tijd uit ben gegaan. Dat is een beetje een vicieuze cirkel.

Daarna een tijd single geweest, maar had meestal toch wel ergens wat scharrels.
En voor het eerst in m'n leven durf ik echt te zeggen dat ik echt van hem hou en 'm ontzettend mis. Ben pas 21 maar ben echt bang dat ik nooit meer zoveel zal geven om een andere vent. Peppertree schreef:Ik ben er wel gevoeliger voor als anderen, heb ik soms het idee. Maar dacht altijd dat dat meer kwam omdat ik zo verrekte onzeker ben.
(Kunnen we hier trouwens geen HK-topic van maken? Wat zijn daar de regels voor?)
Ik kan ook niet goed nee zeggen. Omgaan met sommige klanten is daarom erg lastig
Peppertree schreef:Ik ben er wel gevoeliger voor als anderen, heb ik soms het idee. Maar dacht altijd dat dat meer kwam omdat ik zo verrekte onzeker ben.
(Kunnen we hier trouwens geen HK-topic van maken? Wat zijn daar de regels voor?)
) Peppertree schreef:Mandarijn12 schreef:Ik heb gister een boek 'Assertviteit' besteldIk kan ook niet goed nee zeggen. Omgaan met sommige klanten is daarom erg lastig
Weet je wat leuk zou zijn? Als je een lijst met niet-assertieve mensen zou krijgen die je dan dat boek zou moeten aansmeren.
lol, lekker droog.