Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Hmmm, die update heb ik gisteren gedaan, dus dat zal 'm wel niet helpen Danseresje! Beetje balen zeg... Kan je het niet achteraf op de website invullen? Net als met afstandmeten?
Vind wel dat ze vreemde trips around the world hebben... De wereld van Endomondo is slechts 20.000km in omtrek?
diam0nd schreef:Ik zie nu dat er meer meiden hier zijn die gebruik maken van endomondo. Gebruik de gratis versie overigens.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Danseresje schreef:maartje, een tip: let ook op hoe groot je je passen neemt en je tempo. Wat mij helpt om geen last van mijn onderbeen te krijgen is niet te grote passen en een rustig looptempo. Zodra ik over mijn tempo loop of mijn passen te groot ga maken, dan merk ik dat meteen aan mijn onderbenen. toen ik startte leek het bij mij ook nergens op! ik ging volgens mij stevig doorstappend nog harder dan 'hardlopend', haha!
Maartje_M schreef:Danseresje schreef:maartje, een tip: let ook op hoe groot je je passen neemt en je tempo. Wat mij helpt om geen last van mijn onderbeen te krijgen is niet te grote passen en een rustig looptempo. Zodra ik over mijn tempo loop of mijn passen te groot ga maken, dan merk ik dat meteen aan mijn onderbenen. toen ik startte leek het bij mij ook nergens op! ik ging volgens mij stevig doorstappend nog harder dan 'hardlopend', haha!
Ik heb een heel constant tempo en een constante paslengte (althans, dat had ik altijd) dus daar kan het hem haast niet in zitten bij mij. Mijn gewrichten zijn gewoon niet zo bestMaar toch bedankt voor de tip!
dammie1 schreef:Heeft een van julllie ervaring met een hardloophorloge? Zo eentje met gps en hartslagmeter?
Ik heb namelijk geld gekregen voor mijn verjaardag, en ik heb mijzelf een jaar geleden beloofd dat ik zo'n horloge mag als ik een half uur achter elkaar kan lopen.
_MG schreef:Ik ga zo meteen naar Decathlon, kijken voor (goede) loopschoenen. Had tot nu toe gewoon het enige paar sportachtige schoenen die ik heb, maar omdat ik dit echt graag wil doorzetten, wordt het tijd voor iets fatsoendelijks
_MG schreef:Waar ligt runnerworld? Decathlon is de enige sportwinkel die ik ken voor de restkom alleen in ruitersportzaken normaal. Mijn budget is trouwens ook niet heel groot, dus ik denk dat ik het maar moet doen met hetgeen dat ik kan krijgen.
Danseresje schreef:dammie1 schreef:Heeft een van julllie ervaring met een hardloophorloge? Zo eentje met gps en hartslagmeter?
Ik heb namelijk geld gekregen voor mijn verjaardag, en ik heb mijzelf een jaar geleden beloofd dat ik zo'n horloge mag als ik een half uur achter elkaar kan lopen.
geen ervaring mee dammie. heb er een paar jaar terug ook naar gekeken, superduur die dingen, maar wel heel mooi! nu gebruik ik mijn telefoon en een app daarvoor. ip doet ie het, heeft me tot nu toe 2x in de steek gelaten, maar ben er ook happy mee. hartslagmeter heb ik al los van polar.
wel gaaf dat je daarvoor aan het kijken bent. jij loopt dus ondertussen half uurtje achter elkaar? (begrijp ik dat goed?).
dammie1 schreef:Ja, ik loop inmiddels een half uur achter elkaar hard![]()
Wel in een laag tempo, maar goed, het begin is er. Ik vind het heel nerderig leuk om grafiekjes te bekijken met mijn eigen rondjes.
Die garmin lijken mij ook wel wat, Nueve.
Ik vind die dingen ook prijzig, maar met verjaardagsgeld erbij is het wel weer beter te doen.