Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miekemuis_ schreef:Ik heb net een navelpiercing laten steken en nu wil ik graag piercings bestellen. Maar ik moet een maat invoeren, 8, 10 of 12 mm. Wat is de normale maat en welke zouden ze er nu ingestoken hebben? Ik moet zowiso nog op controle dus ik ga er niet zelf aan zitten prutsen, maar ik zou graag in de piercingshop vragen om er nieuwe bolletjes op te draaien, daarom zou ik ze graag nu al bestellen. Kan er mij iemand helpen?
xSlvna schreef:Miekemuis_ schreef:Ik heb net een navelpiercing laten steken en nu wil ik graag piercings bestellen. Maar ik moet een maat invoeren, 8, 10 of 12 mm. Wat is de normale maat en welke zouden ze er nu ingestoken hebben? Ik moet zowiso nog op controle dus ik ga er niet zelf aan zitten prutsen, maar ik zou graag in de piercingshop vragen om er nieuwe bolletjes op te draaien, daarom zou ik ze graag nu al bestellen. Kan er mij iemand helpen?
sowieso *![]()
Wacht lekker 6 weken voor er een nieuwe in gaat (vooral als deze niet echt zilver is), ze zetten een 12 mm, mij is ondertussen de 8 mm nog te groot (uitgegroeid omdat ik te koppig was). Kan ik nu tot augustus (of langer, ligt aan de centjes) om hem opnieuw te laten zetten omdat ik het toen ik 13 was wel lollig vond gelijk een nieuwe erin te duwen, geen probleem, maar met hangertje die 100x aan mn broek hing, bye piercing
_Micha_ schreef:Wat een geweldige spirals komen er weer voorbij! Als ik op mijn eindmaat zit (wat 10 mm is maar ik wel eigenlijk nog wel groter) ga ik ook van alles bestellen. Vind het zonde om nu allemaal leuke/dure plugs te kopen die ik maar een maand draag.
En Redsavage (hoop dat ik het goed schrijf uit m'n hoofd) wat onwijs gaafik vind jou zo cool he
![]()
Even frustratie hier ik word helemaal gek van mijn onderste navelpiercing, ik denk dat ie er al 1,5 jaar in zit maar het ding blijft irriteren, pus/korstjes. Terwijl mijn bovenste zo lief is. Er zit nu een bioplast staafje in maar dat helpt ook niet veel. Het ene moment is ie zo lief en het andere moment loopt ie alleen maar te vervelen.
Heb er zelfs al aan gedacht om 'm er uit te halen maar één navelpiercing vind ik ook zo saai.
Ik denk zelf dat het ook komt omdat het balletje achter mn broek blijft haken enzo. Weet iemand een piercing voor een reverse navelpiercing? Ik heb nu het kleine bolletje onder zitten en de grote in mn navel maar nog steeds blijft ie vervelend.
Oh en wat is de standaard navelpiercing maat? want ik heb het idee dat het staafje ook best wel lang is.
TurtleLove4 schreef:xSlvna schreef:
Wacht lekker 6 weken voor er een nieuwe in gaat (vooral als deze niet echt zilver is), ze zetten een 12 mm, mij is ondertussen de 8 mm nog te groot (uitgegroeid omdat ik te koppig was). Kan ik nu tot augustus (of langer, ligt aan de centjes) om hem opnieuw te laten zetten omdat ik het toen ik 13 was wel lollig vond gelijk een nieuwe erin te duwen, geen probleem, maar met hangertje die 100x aan mn broek hing, bye piercing
Uhmmmm, 6 weken? Eerder 6 maanden denk ik
Myryana schreef:Op je 13e al een navelpiercing.. wat slecht zeg..![]()
Een normale goede piercer zou hier minstens mee wachten tot je 16 bent omdat je dan nog doorgroeit en het helemaal niet verstandig is zo jong al te piercen..
Myryana schreef:Op je 13e al een navelpiercing.. wat slecht zeg..![]()
Een normale goede piercer zou hier minstens mee wachten tot je 16 bent omdat je dan nog doorgroeit en het helemaal niet verstandig is zo jong al te piercen..
joyce2 schreef:Als hij aan het uitgroeien is zou ik de piercing eruit halen, hem dicht laten groeien en later opnieuw laten piercen. Maar dat is natuurlijk aan jezelf of je dat wilt! Het kan wel hoor, je navel opnieuw laten piercen, maar het schijnt wel pijnlijker te zijn om door littekenweefsel te laten piercen (heb daar zelf gelukkig geen ervaring mee).