Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik kan geen mooie box vinden. Wil er een 2e hands, ga geen 200+ euro's betalen voor wat houten latjes met een bodem
. Maar er zijn zo weinig mooie te vinden. Enige die ik mooi vind is 2e hands ook bijna niet aan te komen.

.
. 
.
? 
Rinske schreef:Pffff, frustraties. Ik kan geen mooie box vinden. Wil er een 2e hands, ga geen 200+ euro's betalen voor wat houten latjes met een bodem
. Maar er zijn zo weinig mooie te vinden. Enige die ik mooi vind is 2e hands ook bijna niet aan te komen.
heel donkerbruin
Haagsemeid schreef:@Mayflower welkom en succes.
@Joanne leuk dat het toch eerder kan!
@Zahlina spannend!
@Friemel, nog maar 12 dagen dan weten we beide of het jongen of meisje is. Kan haast niet wachten!! Jeetje heftig zeg van het spugen.
Dagen na de eisprong had ik enorme hoofdpijn. Zo’n 2-3 dagen achter elkaar.
Hier ook een Joolz, mag hem binnenkort ophalen. Mutsy wilde ik eigenlijk hebben, maar past echt net in de auto en dat vind ik niks als het zou regenen sta ik te klooien en hij is stuk groter en zwaarder.
Hier even wat minder actief, gaan morgen 1,5 week weg.
heel veel plezier!Daisyree schreef:Siemen vind hem niet mooi en belachelijk duur. Voor de helft hebben we een andere mooie (let wel standaard) box.
Ze vragen er €125 voor en het is voor mij maar 10 minuutjes rijden om hem op te halen.
Ik snap Siem wel, we moeten nog veel meer kosten maken. Maar we hebben al een kinderwagen, maxicosi en kinderkamer (ledikantje, kast en commode) voor in totaal nog geen €300. Dit zou dan de enige uitspatting worden.... O help, ik wilde dat ik die stomme box nooit had gezien dan was ik wel akkoord gegaan met standaard.