Eyeshadow Base ga ik ook aanschafen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eyeshadow Base ga ik ook aanschafen

brengt me wel op een idee 

anders vliegt alles eruit als ik de lade open doe. Heb nu al wel eens dat ik mijn borstel (die zit daar ook bij, het enige wat geen makeup is) erin gooi en vet snel de lade dicht doe omdat hij er anders weer uit valt
Max_en_Max schreef:Een vraagje hier! Ik lees al een tijdje mee met jullie, maar nu, elk jaar rond dezelfde periode (winter) krijg ik super rode vlekken rond mijn ogen (beetje drugs idee), het komt echt door het weer heb ik gemerkt. Maar nu, ik heb daartegen een speciale crème (vaseline lanette) deze is echt super dik en trekt vrij langzaam in. Daardoor zien mijn ogen er helemaal vettig en ziekjes uit. Normaal probeerde ik altijd sochtends de crème zo lang mogelijk te laten in trekken, dan een groene concealer erop en dan nog wat mousse foundation om het minder vettig te maken.
Alleen nu is mijn vraag, kan ik ook iets anders gebruiken om de rode kleur te verbergen alleen met zo min mogelijk make up (soort van speciale rode vlekken make up of oogfoundation?)
.
. Heb een lippotlood (ook van MAC
) gekocht in de kleur Redd. Ben benieuwd of het probleem nu verholpen is maar het is iig een leuke aanvulling voor mijn toch al niet geringe stash
Morrow_Less schreef:shantal schreef:
Morrow, weet niet zeker of van die oude pennen (van vroeger op school) handig zijn om die een aan lade te doen?
En ik meende dat ikea die ook heeft,maar geen idee welke naam ze hebben.
Pennen wat bedoel je

Suus___ schreef:Heb je die helmer wel eens in t echt gezien?
Echt een lelijkding! En als je de lade te ver opentrekt valt ie eruit
Wat zit er in de kwastenvaas?
Ik krijg deze:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/90106506/

)Max_en_Max schreef:Een vraagje hier! Ik lees al een tijdje mee met jullie, maar nu, elk jaar rond dezelfde periode (winter) krijg ik super rode vlekken rond mijn ogen (beetje drugs idee), het komt echt door het weer heb ik gemerkt. Maar nu, ik heb daartegen een speciale crème (vaseline lanette) deze is echt super dik en trekt vrij langzaam in. Daardoor zien mijn ogen er helemaal vettig en ziekjes uit. Normaal probeerde ik altijd sochtends de crème zo lang mogelijk te laten in trekken, dan een groene concealer erop en dan nog wat mousse foundation om het minder vettig te maken.
Alleen nu is mijn vraag, kan ik ook iets anders gebruiken om de rode kleur te verbergen alleen met zo min mogelijk make up (soort van speciale rode vlekken make up of oogfoundation?)
Wou Naked Rose de vorige keer al zo graag.. toen had ik Hussy gekocht omdat Naked Rose niet bij Asos te koop was. Bij Asos heb je namelijk geen verzendkosten en bij Illamasqua kwam dat rond de 10 euro. Toen ik vandaag op de Illamasqua site ging kijken zag ik dat ze boven een bepaald bedrag geen verzendkosten hebben. Dus heb naast Naked Rose Disobey gekocht die ik kan gebruiken om mijn gezicht te shapen. Ben zooooo benieuwd naar deze 2 blushers. Het is toch altijd weer een gok online en toch een hele berg geld wat je er aan uit geeft. En jaa ik kon er niet van slapen dus snel mijn telefoon gepakt om te bestellen
Stel je voor dat de aanbieding er ineens niet meer op staat... Glossi schreef:Omg heb 2 Illamasqua blushers gekocht met mijn koopverbodWou Naked Rose de vorige keer al zo graag.. toen had ik Hussy gekocht omdat Naked Rose niet bij Asos te koop was. Bij Asos heb je namelijk geen verzendkosten en bij Illamasqua kwam dat rond de 10 euro. Toen ik vandaag op de Illamasqua site ging kijken zag ik dat ze boven een bepaald bedrag geen verzendkosten hebben. Dus heb naast Naked Rose Disobey gekocht die ik kan gebruiken om mijn gezicht te shapen. Ben zooooo benieuwd naar deze 2 blushers. Het is toch altijd weer een gok online en toch een hele berg geld wat je er aan uit geeft. En jaa ik kon er niet van slapen dus snel mijn telefoon gepakt om te bestellen
Stel je voor dat de aanbieding er ineens niet meer op staat...