Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NiFallor schreef:Mister01 schreef:ik ben ook wakker, alleen is het niet vrijwillig.
ik heb nachtdienst, het is weer de eerste sinds een aantal maanden, en hij valt me erg zwaar.
Ik denk dat de meesten die nu nog wakker zijn dat niet 'vrijwillig' zijn![]()
Maar sterkte met je nachtdienst. Heb je nu meerdere nachtdiensten achtereen?
Mister01 schreef:hahaha ja sorry, zo bedoelde ik het niet, meer in de trend van: jullie kunnen naar bed las je wil...
zoiets.
nee dit is mijn enige nachtdienst, ik ben na een lange periode ziektewet weer aan het opbouwen en dit is mijn eerste nachtdienst die ik weer loop.
in mijn normale rooster heb ik 2 nachten achter elkaar.
TeckTonie schreef:Gisteren een kaakoperatie gehad, de tand naast mijn wijsheidstand laten trekken onder plaatselijke verdoving.. Plaatje erin gedramd door de tandarts die ondertussen niet meer op zn plaats zit en 3 hechtingen erin.. En dan nog 3 vriendinnen die vermist zijn waarvan ik er net een aan de lijn heb gehad, huilend en schreeuwend om hulp, tot de telefoon werd afgepakt..
Mister01 schreef:allemachtig Tecktonie!
heb je de politie al gebeld? misschien kan het nummer getraceerd worden?
ben moe genoeg.. 
Volgende week begin ik weer met sporten, niets zo goed voor een goede nacht slaap als sporten laat op de avond
het werkt verslavend!
Magrathea schreef:Oei TT ik had je posts niet gezien. Heftig! Weet je al iets meer? Hoop dat het goed gaat!
Ik kan niet slapen, dus wat doe je dan? Juist, aan de wiki schrijvenhet werkt verslavend!
Jetalito
Ik moet eigenlijk echt gaan slapen maar het is zo leuk