ze zal nu idd vast bezig zijn , dus ik hoop dat de bevalling heel voorspoedig verloopt! pfff spannend hoor!
luxje
Geplaatst: 08-05-12 13:11
ga er maar vanuit dat het bij een eerste 1 cm per uur duurt, nadat de ww echt goed op gang zijn (dat is dus niet direkt na het breken van de vliezen) en daarna nog anderhalf uur persen. Alles wat sneller gaat, is mooi meegenomen! Met zoveel toeters en bellen nog douchen of naar een winkltje gaat ws niet gebeuren, bij ons in elk geval niet Zet hem op TS!!
Getup
Geplaatst: 08-05-12 13:19
whow, t is dat ik al bevallen ben,anders ging ik eeeeecht niet lezen hoe lang dit allemaal duurt . Bij mij braken de vliezen, in 1 klap alles leeg en zonder 1 enkele voelbare wee....3 uur later hadden we al een beeb...heeeeel veel mazzel.
Calice, hopelijk heb je Dirkie snel in je armen en dan lekker uitrusten en genieten. Mijn vriend zou me echt allang die telefoon uit mn handen hebben getrokken
Haha Calice is gewoon een echte diehard Meid ik hoop dat je nu bezig bent en dat jullie dirkie er bijna is!
theedoos
Geplaatst: 08-05-12 13:22
ow man, ik lees al een aantal dagen dit topic met spanning, nu weer even updaten voor mezelf... maar helaas, nog geen beeb. Ik ben erggg benieuwd! Zet hem op!