Ik ga zaterdag- en zondagochtend weer, ik heb doordeweeks echt te weinig tijd. Ik heb ook wel eens zitten denken om m'n hardloopkleding mee naar stal te nemen en als ik dan gereden heb kan ik in het bos hardlopen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fantabulouss schreef:Lein_ schreef:Gisteren voor het eerst over de 50 minuten heen sinds een lange tijd, 57 minuten gelopen! Zelfs nog wat versnelt en heuvels getraind.
Nu lekker doortrainen over 't uur. Als dat goed blijft gaan, blessurevrij... In Oktober mijn eerste halve marathon
Respect!![]()
ik kom nog niet verder als 5 minuten ..in hoeveel tijd trainen kon jij 50minuten lopen als ik vragen mag ?
![]()
[
ais schreef:Ik heb een aantal jaar geleden ook hardloopschoenen ervoor gekocht. Daar loop ik dan ook altijd op, ze zitten ook fijn
Ik moet nu eigenlijk nieuwe hardloopschoenen en vroeg me wat af. Ik hoorde dat je hardloopschoenen eigenlijk een amat groter moet hebben dan je normale maat, hebben jullie dat ook? Hebben jullie gewoon zelf schoenen gekocht, of heb je je laten adviseren in een sportwinkel?
Ik ga morgen weer hardlopen, doordat het paardenbeest maandag ziek was, en ik daarnaast ook andere dingen gepland had kan ik helaas morgen pas weer gaan lopen. Ben benieuwd hoe dat gaat!
WillemYntJee schreef:Met strechen na t warmlopen, rek je juist je spieren op. Dus kracht afname lijkt me sterk nergerzoen.
Je moet alleen niet met koude spieren gaan strechen, dat werkt niet. Ik doe na t warmlopen altijd alleen wat oefeningen om alles soepel te krijgen en strechen na afloop, als 'ontspanning' voor mn spieren.
nanoetje schreef:Eergisteren heb ik hardgelopen en ik heb nu vreselijk last van waarschijnlijk m'n hamstrings.. Echt heel vervelend. M'n hardlopende vader is bang dat het iets van ischias is. Hopelijk gaat het vanzelf over maar ik heb de training voor vandaag er maar voor laten schieten... Helaas!