Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Kleur komt niet echt over een hoor. Ik wil zohooooonnnnn
arans schreef:Oh ik wil ook kerstnagels, maar heb 0 nail art spullen liggen. Misschien van het weekend als ik thuis ben.
Ik heb trouwens een lakje op van HEMA die nu gewoon al een week eerop zit onder te chippeEn het is nog een super mooi kleurtje ook, helaas nu niet meer te koop.
Donkerblauw schreef:Bij de Kruidvat kunnen ze je inderdaad zeker onbeschoft behandelen..
Als hiet niet duidelijk staat aangegeven, is het gewoon hun schuld, en moeten ze jouw tegemoet komen door toch die korting te geven.
Zou er inderdaad achteraan gaan.
Welke lakjes heb je allemaal geshopt verder?
Yv_ schreef:Apart lakje zo Skessa! Welke kleur van Miss Sporty heb je eronder? Groenig? Zag trouwens net bij scrangie dat CC een lijn heeft die lekker ruikt.. Naar dennebomen, kaneel etc..
Uhm help.. Hoe krijg je nagellijm uit je spijkerbroek en wollen vest? Was een beetje aan de stoei met dat flesje en toen spoot er serieus een hele waterval over mijn kleding.
Die link!!
Donkerblauw schreef:Haha, kijk dit dan:
http://www.ebay.com/itm/200g-WHITE-glit ... _639wt_952
Vraag me alleen af wat je er mee moet, en of dit niet word vernietigd bij de douane.
Donkerblauw schreef:Volgens mij heb ik een goede verkoper van de 50 vijlen en de 20 roze buffers van DQ te pakken op eBay.
Hij/zij verkoopt veel (zelfs nepnagels voor op je tenen) voor weinig, en je betaald geen shipping (in de meeste gevallen).
Als m'n salaris weer binnen is, ga ik daar eens even een zooitje dottingtools, vijlen en houten stokjes vandaan halen.