Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en dat valt echt meer op dan bloot zijn haha.

Chanen schreef:Ik meld mij hier ook even. Van een vriendin kreeg ik namelijk net bericht dat zij via vakantieveilingen een dagje sauna voor twee heeft gewonnen bij Thermen de Waterlelie in Zevenhuizen. We hadden al langer plannen voor een wellness dagje met z'n tweeën, maar nu komt het er dus ook echt van. Zelf ben ik alleen nog nooit naar de sauna geweest, omdat ik heel slecht tegen hitte kan. Ik heb het daarom nooit echt aangedurfd, maar nu ga ik de stap toch wagen. Toevallig zag ik een paar pagina's terug al wat goede ervaringen langskomen over de Waterlelie, dus dat is fijn. Verder heb ik alleen geen idee wat me te wachten staat en of ik het lekker ga vinden.
. Normale hitte is voor mij echter een regelrechte hel. Ik stop met functioneren als het warmer dan 20 graden wordt (dus ik lig de halve zomer ziek op bed) en moet ook aan de betablokkers om mn lichaam rustig te houden want anders heb ik wekelijks migraine. Dus je kan wel stellen dat ik slecht tegen hitte kan, maar zelfs ik kan een sauna heeeeeeeerlijk vinden!
Overigens heb ik inmiddels meer verhalen gehoord van mensen die erg slecht tegen hitte kunnen, maar de sauna heerlijk vinden. Zal dus vast goed komen. Volgens de website heeft de Waterlelie bovendien zeven verschillende sauna's, dus daar zal er vast een tussen zitten waar ook ik tegen kan. Ik ben in elk geval heel erg benieuwd wat ik ervan ga vinden en heb er nu al ontzettend veel zin in.
elysium is fijn! Corelli schreef:Is elysium een beetje te bereiken met het ov?
Hij geeft er dus duidelijk niks om. Ik had eerst nog wat moeite, maar 'even' héél dit topic door gelezen
En ik ben er al doorheen geloof ik!
Hmmm, heb er zin in!