Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 20:19

Ov? Daar doe ik al jaren niet meer aan hihi

(Dan is fietsen een stuk prettiger, of nog luier; met de auto hihi)

x_Anne_x

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 20:20

Heb ik niet -O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 20:36

Ik ook niet; ik laat mij rijden :j :D

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 13:16

Ik meld mij hier ook even. Van een vriendin kreeg ik namelijk net bericht dat zij via vakantieveilingen een dagje sauna voor twee heeft gewonnen bij Thermen de Waterlelie in Zevenhuizen. We hadden al langer plannen voor een wellness dagje met z'n tweeën, maar nu komt het er dus ook echt van. Zelf ben ik alleen nog nooit naar de sauna geweest, omdat ik heel slecht tegen hitte kan. Ik heb het daarom nooit echt aangedurfd, maar nu ga ik de stap toch wagen. Toevallig zag ik een paar pagina's terug al wat goede ervaringen langskomen over de Waterlelie, dus dat is fijn. Verder heb ik alleen geen idee wat me te wachten staat en of ik het lekker ga vinden. O:)

Eindeloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 13:21

Ik ging vroeger altijd naar Houten Sauna in Houten maar nu ik verhuisd ben is dat zo`n 2 uur rijden.
Dus ik vroeg mij af welke sauna`s een aanrader zijn in groningen/drenthe?
Ik hou niet van sauna`s waar ze maar 2 of 3 sauna`s hebben.
Ik hou ervan om er een lekker dagje uit van te maken.
lekker de sauna in, zwembad, bubelbad, lekker relaxen, hapje eten enz

Zwaluwhoeve ben ik trouwens 1 keer geweest en dat vondt ik echt niks.
Alleen al hoe sfeerloos het is.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 13:25

Ik ben er dus nog nooit geweest, maar als ik de website erbij haal, voldoet de Waterlelie volgens mij aardig aan die lijst. En als ik de ervaringen verder terug in dit topic mag geloven, is dat ook wel een aanrader. Ik spreek dus alleen niet uit eigen ervaring, die komt binnenkort nog. ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 14:02

Waterlelie is echt heel fijn! :)

Moest de laatste keer wel lachen om 2 meiden die in hun bikini rondliepen. Vooral de discussie toen die dames onderling kregen toen de saunameester ze verzocht; bikini uit, of weggaan.
Bikini is uitgegaan, handdoek werd wel stijf omgebonden, ook in de sauna :') en dat valt echt meer op dan bloot zijn haha.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:41

Hi! Ik heb nog een bon uit de Bélance voor een gratis toegang voor Elysium! Geldig tot 21 december, maar ik ga zelf niet meer. I.c.m. aanmelding op de nieuwsbrief http://www.elysium.nl/nieuwsbrief en die bon kan je dan gratis. Wie wil (als ik 'm op moet sturen verzendkosten vergoeden uiteraard)? :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:00

Is elysium een beetje te bereiken met het ov? :)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:11

Volgens mij niet bepaald.. Zou het even checken; Kooilaan in Bleiswijk.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:24

Chanen schreef:
Ik meld mij hier ook even. Van een vriendin kreeg ik namelijk net bericht dat zij via vakantieveilingen een dagje sauna voor twee heeft gewonnen bij Thermen de Waterlelie in Zevenhuizen. We hadden al langer plannen voor een wellness dagje met z'n tweeën, maar nu komt het er dus ook echt van. Zelf ben ik alleen nog nooit naar de sauna geweest, omdat ik heel slecht tegen hitte kan. Ik heb het daarom nooit echt aangedurfd, maar nu ga ik de stap toch wagen. Toevallig zag ik een paar pagina's terug al wat goede ervaringen langskomen over de Waterlelie, dus dat is fijn. Verder heb ik alleen geen idee wat me te wachten staat en of ik het lekker ga vinden. O:)

Ben je al geweest? Ik wilde nog even zeggen dat je je niet druk moet maken om de hitte. Saunawarmte is totaal niet te vergelijken met normale warmte! Goed letten op je ademhaling en rustig blijven en dan kan je het echt wel aan! Ik spreek uit ervaring. Ik kan goed tegen de sauna, kan zelfs opgietingen uitzitten tegenwoordig :-). Normale hitte is voor mij echter een regelrechte hel. Ik stop met functioneren als het warmer dan 20 graden wordt (dus ik lig de halve zomer ziek op bed) en moet ook aan de betablokkers om mn lichaam rustig te houden want anders heb ik wekelijks migraine. Dus je kan wel stellen dat ik slecht tegen hitte kan, maar zelfs ik kan een sauna heeeeeeeerlijk vinden!
Als je nog niet geweest bent, heel veel plezier alvast!

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:36

We zijn nog niet heen geweest, maar er staat ondertussen wel een datum gepland, namelijk donderdag de 8e november. :) Overigens heb ik inmiddels meer verhalen gehoord van mensen die erg slecht tegen hitte kunnen, maar de sauna heerlijk vinden. Zal dus vast goed komen. Volgens de website heeft de Waterlelie bovendien zeven verschillende sauna's, dus daar zal er vast een tussen zitten waar ook ik tegen kan. Ik ben in elk geval heel erg benieuwd wat ik ervan ga vinden en heb er nu al ontzettend veel zin in. :D

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:42

Ik heb wel interesse in de gratis toegang voor Elysium hoor! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 00:12

Ik ook :+ elysium is fijn!

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 16:37

Corelli schreef:
Is elysium een beetje te bereiken met het ov? :)

Nee, het Elysium is slecht bereikbaar met het OV, geen aanrader.. Ik zou toch een auto proberen te regelen. :)

Hier ook een fanatiek saunaliefhebster. Wij proberen iedere maand een keer te gaan, liefst Elysium.
De rest valt er toch altijd een beetje bij in het niet. Ik wil wel graag een keer naar Maarseveen, iemand hier ervaring mee?

Ik wil de 'gratis toegang voor Elysium' ook wel overnemen hoor. :j

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:30

Volges mij wordt het loten om die gratis toegangskaarten voor het Elysium. :')

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:31

Loten? Lijkt me niet meer dan normaal om er iets voor te betalen. :)

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:34

Lijkt me niet dat Chanen bedoelt dat het kaartje gratis weggegeven wordt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:37

Loten wie het kaartje mag overnemen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:37

Het gaat overigens wel om
Gratis toegang

Als ik teruglees

Geloof ik :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:38

Haha anders, gewoon elk een uur; roulatie :')

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:02

Als ik goed gelezen heb, gaat het toch om een bon uit een of ander blad of iets dergelijks? Zal Shaw zelf waarschijnlijk ook niks gekost hebben. Zeker aangezien ze alleen om vergoeding vraagt van de eventuele verzendkosten? Al bedoelde ik ook inderdaad meer loten in de zin van bepalen wie de kaarten over mag nemen. (Of gewoon wie het eerst komt, het eerst maalt.) Anwyay, voor mij is het toch te ver weg, dus hoe het allemaal geregeld wordt zal mij een zorg zijn. :+

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:34

Hij is al weg, naar de eerste die zo vrij was om me te PB-en. :)

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 22:48

:D *\o/*

Sorry voor de rest Y;(

Nu nog een dagje plannen

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:08

Ik meld me ook hier!

Gisteren kwam het in me op om eens lekker een dagje met 't vriendje weg te gaan en hij opperde direct een dagje sauna! "Lekker heel de dag in m'n blote zak..." :') Hij geeft er dus duidelijk niks om. Ik had eerst nog wat moeite, maar 'even' héél dit topic door gelezen :P En ik ben er al doorheen geloof ik!

Devarana zit hier nog geen 10 autominuten vandaan. Dat gaat hem ook direct worden :D Hmmm, heb er zin in!