Note: Ik heb sinds een halfjaar ernstige psoriasis, waaronder op de gehele hoofdhuid.
M'n scheiding was altijd al redelijk zichtbaar, maar door de extreme jeuk en korsten heb ik veel van mijn hoofdhuid stukgekrabt en haren uitgetrokken, waardoor het nu compleet uitgedund is. Het gaat nu iets beter en de haren beginnen langzaam weer te groeien, (ik voel wat spriethaartjes) maar er zijn duidelijk kalere plekken bovenop zichtbaar. Ik ga morgen naar een kennis, kapper, om m'n haar
heel kort te laten knippen. Ik houd van lang haar, maar so be it... Het is dan ook veel beter te behandelen met m'n zalven..
m'n haar is van
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/205210_10150209112006098_591616097_8535122_1440118_n.jpgnaar bovenop ontzettend uitgedund gegaan. Alleen als ik m'n haar in een staart doe zie je de kalere plekken niet. Ik ga kijken of ik tegen de haarverf kan (kon ik vroeger altijd wel gewoon) en dan wil ik evt. een kleur erin. Door intensieve lichtbehandeling is mijn haar lichter en doffer gekleurd.
Ik ben alleen zoooo bang dat kort haar me niet gaat staan.. Ik wil het levendig hebben, maar ben bang dat met uitgedund haar er weinig 'poofyness'

in te krijgen is. En bovendien... past dat hele korte wel bij m'n gezichtsvorm??