Zwangerschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:21

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:24

Die vond ik ook superleuk maar is er niet in mijn maat..
Zwart vanaf 40, grijs vanaf 46 en bruin vind ik niet mooi.

Iris82

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:28

Ow dan zijn zw hard gegaan. Van t weekend waren er nog veel meer. Hou t in de gaten want ze krijgen iedere week nieuwe voorraad!

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:29

odetteke schreef:
Ik heb deze in het zwart in de uitverkoop gekocht voor 35 euro, wollen vest er onder een een sjaal en het kan ook prima als het wat kouder wordt, en ik ben verder toch niet van de lange wandelingen :+ Denk dat ik hem na de bevalling ook gewoon blijf dragen, hij zit zo fijn en mooi :o
Afbeelding

whahah ik heb precies dezelfde :D ik heb deze ook in het zwart voor 35 euro :D had 50% korting.

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:33

Jeetje, het gaat hier echt te hard zo zeg ;) 6 pagina's achter ofzo ;)

Wij hebben gelukkig geen huisdieren.. geen omkijken naar!

Van harte gefeliciteerd met onze eerste bokt baby!
Ik had vandaag dus een ziekenhuis dagje..
Vanmorgen hondsberoerd door het nuchter zijn voor het onderzoek..
Infuus en medicijnen erin.. Vriendlief mocht er bij blijven maar we mochten niet praten ivm dat het een stress hormoon is. Tijd ging gelukkig best snel. Maar vanaf vanmorgen heeeel veel harde buiken weer.
Zelfs dat ik tegen mijn vriend zei dat ik dacht dat dit misschien wel eens weeen konden zijn..
Harde buiken --> niet echt stress verlagend maar goed..

Tussendoor even naar huis, samen even een heerlijk tukje gedaan en vanmiddag weer terug voor een controle bij de verloskundige. Vandaag inene de hele dag weer een hoge suiker, maar dit komt waarschijnlijk door de medicijnen van het onderzoek. Ze vinden al die hypo's toch wel zorgelijk.
Als mijn suiker morgenochtend nog niet is gezakt moet ik morgen contact opnemen en opgenomen worden. Verder moet er nu elke dag een CTG (hartfilmpje van het kindje) gemaakt worden, dus elke dag naar het ziekenhuis.
En morgen wordt ik in de groep van de artsen besproken om te kijken hoelang wij dit nog vol gaan houden.
De vraag is nu: wat is nu beter voor het kindje, binnen of buiten de buik.
Dus morgen hoor ik weer meer..Een lange vermoeiende dag!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:44

Ze betaalden ook zelfs al 1.5 jaar lang geen hypo op hun nwe huis in Grootegast :oo . Dan ben je wel echt goed dom zeg! En het uitstel van executie team waren nogal bang dat ze het bod van 3 ton zouden gaan weigeren. Een vriend van lief woont in oostzaan met zijn gezin, en ze boffen echt met zo'n huissie en zo'n hypo erop. Want dat is voor in oostzaan echt niks!

beccy schreef:
ik kijk er ook naar met verbazing..

Hier ervaring met bonprix en mijn ervaring is dat ik er nooit van me leven nog iets zou gaan bestellen, ik kreeg mijn bestelling (kleding) smerig en kapot afgeleverd thuis, dus ik terug sturen met een simpele maar vooral nette klachten brief erbij in. Kreeg ik vervolgens continu aanmaningen over dat ik mijn bestelling moest betalen en wel zo spoedig mogelijk :oo . Ik had die bestelling terug gestuurd, dus continu aan de foon gehangen en later zeiden ze me dat ze het zelf even gaan uitzoeken etc.. Sindsdien nooit meer wat gehoord.

LB, Jeetje dat is niet zo'n heel leuk dagje geweest voor jullie dan zeg. Dikke digi knuffel vanaf hier ;) , en ik zal voor je/jullie duimen dat het morgen weer goed is en een opname je bespaard zal blijven. Sterkte meid ;)

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:02

vandaag heeft mijn moeder mijn buik gevoeld (baarmoeder) Zij is kraamhulp geweest. volgens haar kon ze duidelijk mijn baarmoeder voelen. Nou las ik op internet dat mijn baarmoeder met 6weken nog achter het schaambeen zit dus niet voelbaar. ik begin nu dan ook sterk te twijfelen of ik niet al langer zwanger ben. hoe kan ik hier achter komen???

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:09

xxxmarexxx schreef:
vandaag heeft mijn moeder mijn buik gevoeld (baarmoeder) Zij is kraamhulp geweest. volgens haar kon ze duidelijk mijn baarmoeder voelen. Nou las ik op internet dat mijn baarmoeder met 6weken nog achter het schaambeen zit dus niet voelbaar. ik begin nu dan ook sterk te twijfelen of ik niet al langer zwanger ben. hoe kan ik hier achter komen???

Je zal snel genoeg naar de VK gaan en een termijnecho krijgen.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:12

Ik dacht dat ook xxxmarexxx, heb ik aangegeven bij de vk, en toen kon ik er eerder terecht!
Baarmoeder groeit pas boven het schaam been uit na week 16!

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:13

ik krijg 15nov mijn eerste echo. ik weet niet of het erg is als ik nu langer zwanger zou zijn dan dat misschien bekent is

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:15

@mare. clearbleu digital? die geeft aan hoelang je zwanger bent! ben benieuwd!

@lovebonney. er word hier heel wat af gekletst! en idd als je een dagje niet kijkt heb je heel wat te lezen!
maar wat een spanning zul je nu hebben. ik hoop op een positief bericht voor zover dat kan... ik duim voor je!

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:18

clearbleu geeft maar tot een aantal weken aan is mij verteld... en die zijn echt duur haha
maar is het erg als ik nu 10weken zwanger zou zijn ipv 6weken?

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:19

je kunt vk vragen. maar die zijn niet zo duur hoor anders google je even ik heb ook die test gebruikt!

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:22

oke. en die ging verder dan 6weken? ik zal morgen eens bellen na mijn vk.

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:25

mare heb even gegoogled! maar nee volgensmij tot 6 weken meende dat die verder ging? sorry.
dames ik ga naar bed! tot morgen! (weer een dagje verder :):) )

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:26

ja dat dacht ik idd ook. toch heel erg bedankt.
slaap lekker

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:36

Heb je geen idee wanneer je laatste menstruatie was of wanneer je eisprong is geweest dan?
Ik zou even met je VK overleggen, misschien kunnen ze dan eerder een echo maken om te bepalen hoe ver je in je zwangerschap zit.

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 21:41

ik dacht 30 aug mijn menstruatie was meer ik weet het niet zeker mijn menstruatie daarvoor was 29-07
ik kan me niet herrineren dat ik mijn menstruatie heb gehad maar ook niet dat ik hem niet heb gehad... :s

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 22:58

xxxmarexxx, ik loop via de gyn dus geen idee hoe dat met een verloskundige loopt. Ik zou gewoon even bellen en aangeven dat je niet zeker bent van je laatste menstruatie.

Als het gaat om een paar dagen (ik wist de week nog wel, maar echt niet meer welke dag) maakt het niets uit, als je een hele menstruatie hebt gemist en dus kans hebt dat je 4+ weken verder bent maakt het wel uit!!
Dit ivm combi test die tussen 9 en 14(?) weken gedaan kan worden, mocht je dit dus willen is het extra van belang dat je ongeveer weet hoever je bent voor je termijnecho.

Lovebonny; vervelend zeg dat je zo met je suiker zit!!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:02

Goedemorgen!!

xxxmarexxx, Als jij het niet zeker weet maar jou moeder die wel al goed jou baarmoeder kon voelen? Dan zou ik als ik jou was vandaag nog of deze week doorgeven aan je vk over je twijfel, en of je je termijnecho misschien dan wat eerder (naar deze maand) toe kan verzetten. Daar mocht het wel zo zijn dat je al bijna of al 10 weken zwanger bent en je de combi test zou willen dan is het echt verstandig je termijnecho afspraak te vervroegen naar ergens in deze maand.

Verder hier gaat alles wel goed zit nu aan een kuur om mijn menstruatie op te wekken, om vervolgens daarna met clomid te starten.
Jayden, had er gisteravond niet zo'n zin in om te gaan slapen maar na 2x op en neer gelopen te zijn en om hem te sussen was het goed en ging ie braaf slapen.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:19

Teqil spannende dag! Ben benieuwd! (Ik heb hem vrijdag!)

BoOtje ik het precies hetzelfde probleem! Geen winterjas te verkrijgen!

Edit: Ik voel de baby nu echt wel een paar keer per dag (en dan behoorlijk), wat een heerlijk gevoel! Miss komt die roze wolk dan toch nog een beetje? :o :D

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 07:48

Yel schreef:
Hier ook huilerig en bij tijds driftbuien haha, ik ben best erg zo vol met hormonen :)
Tegenwoordig kan ik ook zo slecht tegen zielige films, van de week een pot zitten janken bij legends of the fall :)

Peetje; welkom!! Nog maar heel even dan!

Roze wolk; hier wel een roze wolk hoor, ben er erg mee bezig en vind het ook echt mooi zeker nu mn buikje echt begint te vormen en we wat verder komen in de zwangerschap!

@Sefanja; hier ook spanning voor de 20 weken echo (15 november), vanwege medicatiegebruik heb ik een verhoogde kans op een kindje met een open ruggetje. Tot nu toe op alle echo's goed (als het echt helemaal fout zou zijn, was het nu al wel te zien) maar de spanning blijft. Echo word dan ook in het Erasmus gedaan ipv het streekziekenhuis hier in Goes.
Maak jij je er erg druk over?

Het blijft uiteraard wel in je achterhoofd zitten, maar ik maak mij er niet echt druk over... Het zit in de familie maar hoeft nog niet te betekenen dat onze kleine er last van zou kunnen hebben, alleen is de kans iets groter dan bij iemand die het niet in familie heeft zitten... Ik houd wel rekening met allergie in verband met mijn 6 katten, daar ben ik wel aan het vooruit denken... Het is niet makkelijk om eventueel 6 katten uit huis te plaatsen waarvan 2 heel erg schuw...

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:01

Ik vond de 20 weken echo ook enorm spannend! Buiten dat wij graag wilden weten wat het geslacht werd, hoor je ook gelijk of ze afwijkingen zien. Nu moeten we over 4 weken weer heen.

Pfff.....!!! Positiekleding vind ik echt enorm moeilijk! Of in ieder geval, leuke kleding. Van mn vorige zwangerschap heb ik nog wel wat afgedragen kleding liggen, maar eigenlijk kan dat niet meer. Ik zag bij esprit een hele mooie, maar die was 90 euro. Vond ik iets te duur voor 5 maanden dragen. In principe pas ik mn eigen kleding ook nog wel, maar die strakke broeken zitten niet lekker bij mn buik. Een positiejas wil ik ook zeker nog hebben! Bij de vorige liep ik rond in mn paardenjas, maar dat zag er wel erg slonzig uit. Misschien binnenkort maar eens bij h&m gaan spieken.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:03

Ik zit er nu over te denken om gewoon een bomberjack model (paarden)jas te kopen en dan een zwarte en die voor net houden...

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:06

Afbeelding
Zoiets