Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
odetteke schreef:Ik heb deze in het zwart in de uitverkoop gekocht voor 35 euro, wollen vest er onder een een sjaal en het kan ook prima als het wat kouder wordt, en ik ben verder toch niet van de lange wandelingenDenk dat ik hem na de bevalling ook gewoon blijf dragen, hij zit zo fijn en mooi
ik heb deze ook in het zwart voor 35 euro
had 50% korting.
6 pagina's achter ofzo 
. Dan ben je wel echt goed dom zeg! En het uitstel van executie team waren nogal bang dat ze het bod van 3 ton zouden gaan weigeren. Een vriend van lief woont in oostzaan met zijn gezin, en ze boffen echt met zo'n huissie en zo'n hypo erop. Want dat is voor in oostzaan echt niks!beccy schreef:ik kijk er ook naar met verbazing..
. Ik had die bestelling terug gestuurd, dus continu aan de foon gehangen en later zeiden ze me dat ze het zelf even gaan uitzoeken etc.. Sindsdien nooit meer wat gehoord.
, en ik zal voor je/jullie duimen dat het morgen weer goed is en een opname je bespaard zal blijven. Sterkte meid
xxxmarexxx schreef:vandaag heeft mijn moeder mijn buik gevoeld (baarmoeder) Zij is kraamhulp geweest. volgens haar kon ze duidelijk mijn baarmoeder voelen. Nou las ik op internet dat mijn baarmoeder met 6weken nog achter het schaambeen zit dus niet voelbaar. ik begin nu dan ook sterk te twijfelen of ik niet al langer zwanger ben. hoe kan ik hier achter komen???
) Yel schreef:Hier ook huilerig en bij tijds driftbuien haha, ik ben best erg zo vol met hormonen
Tegenwoordig kan ik ook zo slecht tegen zielige films, van de week een pot zitten janken bij legends of the fall
Peetje; welkom!! Nog maar heel even dan!
Roze wolk; hier wel een roze wolk hoor, ben er erg mee bezig en vind het ook echt mooi zeker nu mn buikje echt begint te vormen en we wat verder komen in de zwangerschap!
@Sefanja; hier ook spanning voor de 20 weken echo (15 november), vanwege medicatiegebruik heb ik een verhoogde kans op een kindje met een open ruggetje. Tot nu toe op alle echo's goed (als het echt helemaal fout zou zijn, was het nu al wel te zien) maar de spanning blijft. Echo word dan ook in het Erasmus gedaan ipv het streekziekenhuis hier in Goes.
Maak jij je er erg druk over?