De ziekte van lyme nummer twee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 00:52

Hoi je bent van harte welkom uiteraard, wat een verhaal zeg, dat van die schimmelzalf wist ik niet . Mijn vriend had 2 weken geleden ineens 2 teken in zn knieholtes, moest je dat er op smeren? Ik hoop dat je hier veel tips en begrip kunt vinden.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 00:54

dalena schreef:
morgen word ik geprikt... ben benieuwd naar de uitslag..
Maar lyme is toch moeilijk te vinden. Dus stel dat de uitslag negatief is, kan het zijn
dat ik het alsnog heb, toch?

Hoi natuurlijk ben je welkom hier. En do erg naar voor je allemaal, ik hoop dat je hier dingen kan vinden waar je iets aan hebt.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 01:01

Het kon dus of schimmel zijn of een teek en ben dus voor beiden behandeld.
We gingen uit van schimmel maar achteraf is het toch een teek geweest.

Ik ben inmiddels 6 dagen bezig met de biowave en dat valt niet mee.
Reacties liegen er niet om lichamelijk.
Zodra ik met het Lyme programma klaar ben wordt ik langzaam gewoon ziek, slap, hoofdpijn, koortsige dromen.
Dan doe ik er nog Detox en Immuunsysteem achteraan wat het wat dempt maar ik kan linea recta door mijn bed in waarna ik echt uuuuren kan slapen ondanks dat ik minimaal 10 uur slaap.
Anderzijds is die reactie toch positief want er gebeurd wat.
Morgen even en dagje geen Lyme programma, ik voelde me vandaag zo ellendig.

Nu zit ik ook nog wakker te zijn om het feit dat ik vanmiddag zoveel geslapen heb, hele ritme is foetsie.

Onassa, wat jij noemt met al die middelen heb ik dus ook.
Dat begreep ik heel lang niet maar die diagnose Lyme geeft helderheid, alles is na enkele weken bijwerkingen bijwerkingen bijwerkingen.
Ondanks dat het dus niet moet kunnen bij een deel van deze middelen.
Daarom nu maar bioresonantie, want alle opties vallen bijna af omdat ik nergens tegen kan.
Antibiotica begin ik niet aan, toen gehad wat dus niet geholpen heeft en ik heb een gluten en melkallergie.
Ik denk ook door Lyme trouwens, want ik heb het na de beet gekregen.
Ik ben zuinig op mijn darmen en daar ga ik geen antibiotica in stoppen omdat ik dat bij lyme zeer twijfelachtig vind.
Dan verwoest ik een systeem waar ik heel veel voor heb moeten doen om het goed te krijgen.
Bioresonantie heeft bij mij grote effecten tot nu toe, nu morgen even een dagje geen borrelia uitmoorden en kijken hoe het gaat.

Hiervoor ging het trouwens heel aardig maar ik kon een aantal dingen gewoon niet meer plaatsen.
Daar kwam dus lyme uit, maar ik stoei al 4 jaar met mijn gezondheid.
Ik denk dat mijn redding is geweest dat ik er altijd bovenop gezeten heb, voeding aanpassen, supplementen, ik heb veel dingen geprobeerd.
En daar heb ik ook heel erg veel mee gewonnen, want ik had o.a. gigantisch veel pijn door fybromyalgie, kon niet functioneren door zogenaamd mijn autisme wat dus gewoon een gigantische voedselallergie was kort gezegd.
Ik heb voor die tijd namelijk nooit medicijnen nodig gehad en ineens moest dit wel..
Inmiddels weet ik veel zelf en ik zoek mijn eigen weg.. Regulier en ik gaan namelijk niet samen jammer genoeg.
Ze rennen mijn inziens veel te veel achter de feiten aan en lopen een aantal stappen achter.
Alternatief betekend namelijk niet direct niet werkzaam, dit kan net zo goed supplementen, kruiden, of gewoon voeding zijn wat je kan helpen.
Ik weet wat wat met welke organen ed doet, en wat zijn functie heeft en wat er gebeurd als bepaalde dingen niet goed werken.
Die kennis koppel ik aan elkaar en zo bedenk ik wat er aan de hand is op dat moment, dat is een deel acupunctuurleer en dus orgaantaal, dan heb ik de alternatieve zaken, maar ook gewoon werkzame stoffen al weten ze misschien niet het naadje van de kous..
Ook gewoon feiten die ze imo in de reguliere geneeskunde finaal vergeten neem ik mee, gewoon bekende feiten maak ik gebruik van.

Antibiotica geloof ik niet zo in bij Lyme en bij mijn verhaal ga ik het niet proberen.
Dus ik ga mijn eigen weg zoeken, en ik ben al een heel eind gekomen zelf.
Mijn systeem sterk houden vooral eigenlijk, dat is bij mij de sleutel geweest.
Want als ik niet zelf het niet meer begrepen had en actie had ondernomen had niemand meer aan Lyme gedacht.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 01:46

Zo hee nou daar ben je dan ook mooi klaar mee maar wel goed dat je dit bent gaan doen maar blijf open staan als ze opeens wel iets ontdekken , je weet nooit, veel sterkte

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 13:42

Ik val ook maar even het topic binnen met een vraag.

Ik had al een topic geopend op mensenwelzijn omdat ik n.a.v min klachten op internet gezocht had en bang ben voor ms ofzo.
Maar zag dit topic en dacht aan een voorval vorig jaar.
Ik stond toen met mijn paard in een park en hij wilde niet vooruit. dus heb zeker tien minuten staan klooien. ineens had ik pijn aan mijn arm en zag ik zo' n klote daas zitten, snel weggemept, maar al gebeten.
De volgende twee dagen was mijn arm zo dik dat het wel gebroken leek, en had ik erg last van jeuk. Daarna weg gegan en nooit meer aan gedacht.
Ongeveer 2 maanden later moe, hoofdpijn en spierpijn. bleek mijn schildklier te zijn. deze is nu nog iets te hoog maar wel beter maar blijf vreemde klachten houden. Wazig zien, tintelende voeten en pijnlijke gewrihten, maar ben niet meer moe.

Kan dit met Lyme te maken hebben?
Alvast bedankt!

_Do_

Re: De ziekte van lyme nummer twee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 20:57

Vage klachten kunnen zeker op lyme duiden. Maar helaas ook op andere ziektes. Veel artsen zien een hoop dingen over het hoofd of willen niet aan lyme denken.

Ik ben een jaar geleden gebeten door een teek en pas onlangs begonnen bij mij de klachten.

Wat ook nog een groot nadeel is van lyme vind ik, dat er bijna geen fatsoenlijke testen bestaan. Veel testen zijn niet betrouwbaar genoeg. Negatief kan nog steeds betekenen dat je lyme hebt.

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 23:13

Gekvanfleur, ik heb dezelfde klachten (en nog wat meer) als jij hebt. Ik ben instructrice dus word nogal eens geprikt door een daas... Volgens mij voor mij de boosdoener. De eerste keer was de lymetest dubieus, de 2de keer was er volgens de huisarts niets aan de hand, maar inderdaad de testen zijn niet betrouwbaar...

Ik zou even naar de huisarts gaan!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 01:42

Zo dus bij een daas kan het ook en andere insecten weet ik, maar welke precies. Sterkte fleur

_Do_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 22:22

Vandaag mijn nieuwe medicatie binnen gekregen. Begin met het epigenar protocol. Ben wel benieuwd of er ervaringen zijn hier.
T was een doos vol :-o

Morgen starten, kijk er niet naar uit maar je moet iets he?

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 13:22

Geen ervaringen met dat protocol..

Wel ervaring met een hele bak vol pillen, zat op een gegeven moment op +/- 60 per keer, ik werd er zooo ontzettend misselijk en beroerd van en kreeg ze bijna niet meer door mijn keel, dus toen maar weer gestopt, het waren er teveel naar mijn idee.. Hoop dat ze bij jou wel aanslaan!

_Do_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:58

Nou, vanochtend de eerste pillen en druppels in genomen en nu al diarree..... Not amused.
Ook maar even mijn trainer gebeld en gezegd dat ik vanavond niet kom, maar ook verteld over alle medicatie en dat er een kans is dat ik weken/maanden ziek kan zijn. :-(

Hoop zo dat de bijwerkingen mij een x over slaan

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 18:23

Op lymenet is er een uitgebreid topic over patiënten die bezig zijn met het Epigenar protocol.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 01:12

Zo dat klinkt allemaal niet fijn

xx_tassjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:44

ik had al zeker 7 jaar uitvalsverschijnselen van mijn rechter been en vreselijke pijn, later kwam daar ook een aangezichtspijn en verlamming bij en zeer slecht zicht aan een oog. na elke keer van het kastje naar de muur gestuurd te worden van orthopeet, naar neuroloog naar internist naar een psygoloog. maar telkens was er niks te vinden. alle mogelijke scans en testen heb ik wel gehad. tot dat ik in december 2012 weer naar een andere neuroloog in een ander ziekenhuis ging omdat de fysio waar ik op dat moment was mij die arts aanraden had hij in een keer beet na bloedonderzoek bleek dat ik besmet was met de borelia infectie een week later werd er een lumbaalpunctie uitgevoerd waaruit bleek dat het in mijn ruggenmerg zat. hierna heb ik zeker 2 maanden elke dag aan een infuus met antibiotica gezeten waar ik alleen maar zieker van werd (40 graden koorts, waanbeelden, overgeven, geen zin hebben om te eten, lusteloos en zeker 9 kilo afgevallen) daarna heb ik nog een pillen kuur gehad. na de medicatie ben ik weer begonnen met therapie 2 keer in de week. nu meer als een half jaar later ben ik nog steeds aan het bijkomen van de medicijnen. hier door heb is mijn hele hormoonsysteem van slag en werkt mijn lymfesysteem minder. de bacterie is uit mijn lichaam maar of de klachten die ik heb weg gaan is maar de vraag.
ik weet dus zo ongeveer hoe je je voelt, Succes!!

_Do_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:24

Tassjihh, pffff. Wat lijkt het erg als je niet weet of je symptomen weggaan.

Antibiotica is niet mijn favoriet, maar is soms wel heel handig. Ik weet van mijn arts dat de over gebleven symptomen wel weg kunnen gaan na het epignar protocol. Maar heb zelf nog geen ervaring er mee

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:46

Als jullie het niet erg vinden blaas ik de boel even nieuw leven in hier hoor. :)
Ik heb eerder een bericht geplaatst dat ik begonnen was met bioresonantie voor Lyme die recent ontdekt is.
Naast supplementen en het hele verhaal.
In de vakantie ben ik gestopt met de bioresonantie want ik lag alleen nog maar te slapen zoveel energie kostte het me.
Ben na het starten duidelijk erg verslechterd en psychisch werd ik er ook heel naar van.
Na stoppen bleef ik ook erg moe, dus het heeft duidelijk wat geactiveerd.

Nu sinds 1.5/2 weken opnieuw bezig maar net even anders.
Nu doe ik alles wat ik deed, maar zónder de chip met de lymefrequentie.
Sindsdien ga ik als een tierelier eigenlijk voor mijn doen, ik ontgift élke dag en immuunsysteem versterken elke dag.
Daarbij heb ik een chip voor Lever, bio energetische blokkades en bloedzuivering, die doe ik om de paar dagen hangt er van af hoe ik me voel.
Nu om de 1 a 2 dagen gemiddeld. Die laatste drie doe ik s'avonds want dat is afwachten ene keer gaat het goed andere keer ziekig.

Sinds het starten gaat het heeeel goed. *\o/*
Ik rijd sindsdien weer paard, kan uren op stal blijven hangen en ik blijf zonder moeite de hele dag wakker. *\o/*
Alles wat met slepen en moeite ging doe ik nu met twee vingers in mijn neus en na een dag grote inspanning tot nu toe al een paar keer niets aan de hand.
Hooguit iets minder moe, maar ik kan nog steeds álles doen wat ik wil doen.
Als ik thuis kom na de paarden ben ik haast in staat mijn hardloopschoenen aan te trekken zo fit voel ik me, maar ik doe het niet omdat ik de boel niet wil verpesten.
Zelfs een abbo op de sportschool afgesloten, om heeeeel voorzichtig op te bouwen ook ivm mijn spieren.
Nu twee keer geweest en een keer 20 minuten gezwommen en een keer heeeeeel licht getraind met 3 apparaten licht en zwemmen erbij 15 minuten.
Heb een trainer die ervaring heeft met dit soort dingen dus die wil dat ik het heeeel rustig aan doe en ziet de ernst dus.
Tot nu toe twee keer een dag buiten geweest met vliegen, en ik red dat weer goed met veel plezier en zonder pijn en moeite qua energiepijl.
Normaal was ik er echt 2 dagen gesloopt van.
Daarbij braaf aan de smoothies en vitamine C 5000 mg, wat ik al deed voor de bioresonantie wat goed bevalt.
Zit een schep proteinepoeder in, groente, fruit en superfoods en twee gekookte eieren erbij. Maar ik raak geen brood aan.
Als ik brood eet kan ik mijn bed in namelijk, zo moe wordt ik en dan kan je me opvegen met of zonder bioresonantie/vitamine C.

Al met al ben ik dus dolblij met het resultaat tot nu toe.
Ik had al maaaanden/jaren niet of amper meer gereden omdat ik me letterlijk door de dagen moest slepen.
Als ik nu moe ben dan ben ik moe, en kan ik gewoon nog door.
Laatste jaren was ik dan zo uitgeput dat ik niets meer kon, dus dit is eigenlijk nog heel onwennig.
Anderzijds vind ik het ook doodeng want ik ben bang morgen wakker te worden dat het weer terug is, maar tot nu toe gaat het goed.
Lichamelijke signalen geven ook aan dat mijn bijnieren het beter doen trouwens.
Ik had voor het eerst sinds jaren een menstruatie van 5 dagen in plaats van 2, korter als 3 zou wijzen op progesteron tekort. Progesteron maken je bijnieren namelijk, en nu was ik voor het eerst 5 dagen ongesteld! Heel goed teken dus.
Gisteren een dag rondgehold en gedaan op het lierveld en ik ben wel moe maar meer ook niet, doe het rustig aan en dan heb ik nergens last van.
Conclusie; ik ben er echt nog niet, maar ik ben al zo gruwelijk veel fitter als ik was.
Ik heb weer plezier, en vind echt mezelf weer terug.
Het zal vast nog een lange weg zijn, maar oh wat zijn we hier blij mee!
Het apparaat heeft zijn geld al dubbel opgebracht voor mij.
Wat ik tegen kwam op internet alternatief is dat vooral de afvalstoffen die ze geven klachten geeft, en dat je je immuunsysteem sterk moet houden. Ik googelde daar op toen ik al bezig was en toen kreeg ik exact wat mijn idee was wat ik moest doen.
Ontgiften, ontgiften, ontgiften, want dat geeft problemen, afvalstoffen. En immuunsysteem stimuleren.
Misschien kan iemand hier nog wat uit halen, ik wilde het in ieder geval delen.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 07:54

Wat goed te lezen ....
Ga eens meer terug lezen . Ben heel benieuwd naar je apparaat namelijk .

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 12:01

Ik heb een biowave 21 golden stream, staat op biowave.nl Apparaat is niet heel goedkoop maar ik ben erg tevreden over

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 23:58

Even een kleine update..

Het gaat hier nog steeds goed, na twee weken een dipje gehad door een griepje wat iedereen thuis had hier.
Nu weer op de rit, nog steeds voeding hetzelfde en bioresonantie.
Verder vrijdag begonnen met een MMS kuur, misschien dat iemand het hier kent.
Is iets wat ook niet bewezen op basis van Chloordioxide.
Maar gek genoeg heb ik er veel minder last van als bijvoorbeeld antibiotica.
Antibiotica is standaard drama, dit op de eerste dag iets rommelige darmen gehad zonder gevolgen.
Verder het hele weekend onwijs veel kunnen doen, met een kraakhelder opgeruimd hoofd voor het eerst in 5 jaar. :D
Echt opvallend veel gedaan, mijn rug was vrij rommelig sinds de bioresonantie en nu is mijn rug weer volledig pijnvrij.
Vanmiddag krakte mijn rottige blokkade laag in mijn nek los dus helemaal goed.
Gisteren 4 druppels MMS over de hele dag en vandaag 2.
Gisteren zo slap als een vaatdoek op een gegeven moment en hoofdpijn van de detox verschijnselen maar gelukkig is dat met bioresonantie ook zo weer weg gelukkig. Vandaag besloten morgen niets te doen, voorkomen dat ik uitgeput raak zeg maar.
Vorige week hard gelopen, welliswaar kort maar weinig last van gehad dus trots op dat lijf van mij. :D
Morgen kijken of het weer lukt wat te doen.
Dit lijkt zo met MMS beter te gaan als met de Lyme chip, daar had ik erg veel last van dit is veel minder hinderlijk.

Trouwens over de MMS, ieder zijn eigen keuze of je dit wil of niet.
Mocht je het overwegen lees je goed in in beide kanten van het verhaal en doe er mee wat je wil.
Graag dus ook geen reacties dat ik een randdebiel ben, ieder zijn ding.
Ik plaats dit omdat als iedereen stug zijn mond houdt over hoe hij/zij het handeld er nooit beweging komt in het geheel.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 07:10

@moonfisch, ik heb 9 weken MMS gebruikt, het heeft veel parasieten gedood, maar niet de lyme. ik moest na 9 weken stoppen omdat mijn lijf het niet meer trok, teveel gifstoffen. Ik kreeg haar uitval (lees grote kale plekken)en kreeg chronische darmproblemen en was dagelijks misselijk. Achteraf gezien had ik het middel niet moeten nemen. Want mijn darmen waren door MMS erger aangetast dan alle antibiotica bij elkaar. Het heeft me 3 jaar gekost om mijn darmen te herstellen (voor zover mogelijk). In de tussentijd heb ik niemand getroffen die van de lyme af is gekomen door mms, wel zoals ik beschreef van veel parasieten. MMS is inderdaad je eigen keuze, maar wil mijn ervaring toch even met je delen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 09:46

Zat je niet te hoog? Ik heb tot nu toe geen darmproblemen en ben ook niet van plan door te gaan tot diarree. :-) Nu bijvoorbeeld een dag niets gedaan om de boel rust te geven en dingen als jij hebt te voorkomen. Heb ook al bij 4 druppels over een hele dag baat. :-)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:17

Rustig hier, best jammer zou best meer contact willen met lotgenoten.. :)

Ik ben nog steeds bezig met bioresonantie en MMS naast aangepaste voeding.
Gaat goed, vandaag weer met MMS begonnen na een paar dagen stop en het gaat goed. :)
Ben vanavond naar de sportschool geweest op de fiets en 5-2-2 minuten hardgelopen.
Daarna 20 minuten gezwommen. Lijkt weinig voor een gezond mens maar menig lyme/fibropatient weet wel beter.
De eerste keren ging het drama, met moeite 10 minuten zwemmen en stoppen met pijn.
Nu top, dus dat is in 4 keer flinke vooruitgang. :D

Lijk ook helderder sinds ik de MMS gebruik, het slecht overzicht kunnen houden lijkt beter te gaan. *\o/*
Daarbij een stuk minder moe, ben nu gewoon regelmatig voor mijn doen fit, en als ik moe ben ben ik niet gelijk uitgeput.
Was best moe vandaag van het weekend, en toch goed kunnen sporten, dat is echt een doorbraak. :D

Ik ga dus door met de MMS en bioresonantie.
Zit wel op een hele lage dosis, gemiddeld 1 druppel per dag, vandaag dan 2 keer 1.
Reageer altijd heel heftig op dingen, dus dit is niet vreemd voor mij. :o

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:24

Mag ik mij hier melden en daarmee ook meteen wat nieuw leven hierin blazen? :+
Ik was eigenlijk niet van plan om me ergens aan te gaan sluiten maar doe het nu toch, ik heb ook Lyme en het lijkt er niet echt op dat ik er binnen nu en snel vanaf ga zijn.. het is waarschijnlijk zo dat de lyme zelf nu al uit mijn bloed is maar al mijn gewrichten zijn nog ontstoken, en ik denk dat jullie hier wel weten hoe dat voelt.. Ik draai halve dagen school (meestal zelfs nog minder dan half) en ik kan vrijwel niet meer rijden (kwartier per keer, meer haal ik niet) Maar waarschijnlijk waren ze er optijd bij, dus ik heb 90% kans op volledige genezing :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:31

Wie heeft verklaard dat dat zo is dan?
Vind het altijd nogal gewaagde uitspraken met zo'n ellendig iets als Lyme.
Ze weten nog zo weinig regulier naar mijn mening. :(
Ik heb het 5 jaar en weet het pas een half jaar.
Dit topic leeft niet echt meer, heb het ook al een keer nieuw leven ingeblazen.

Dit topic is van mij over hoe ik nu te werk ga.
Ik ben nu dik 70 dagen bezig met een MMS kuur (chloordioxide).
Het gaat steeds beter gelukkig al kost het wel veel energie.
http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=8047

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:39

Artsen en iemand die het zelf ook heeft gehad, maar voor op zeker ga ik ook nog een bloedtest doen vanuit een kliniek in Weert, die schijnen wel de juiste medicijnen te hebben dus als het dan nog wel in mijn bloed zet ga ik die nemen (is een kuur van een half jaar) :)