enne... ben gisteren heeeeerlijk naar de WC geweest.. waar mijn visite bij was! ´ zeg.. gaat het daar wel goed?´ prrrrrrrrrrrrrrrt ´jah nu wel ´

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
InekeH87 schreef:Eerst minstens drie maanden proberen. Je lichaam moet wennen aan de nieuwe pil en zeker in de eerste twee a drie maanden kan je last hebben van doorbraakbloedingen.
MarjonTampon schreef:Ik ben ook op aanraden van Gyn naar Yaz 24+4 gegaan. Dit was toen ook mijn 4e of 5e pil. Hielp ook niet bij mijn klachten, al had ik sowieso geen pijn. Daarna heb ik de Mirenaspiraal laten plaatsen. Nergens meer last van. Is dat niks voor jou? Doordat die in je baarmoeder zit worden hormonen rechtstreeks afgegeven. Hierdoor wordt er minder baarmoederslijmvlies opgebouwd, waardoor je ook minder heftig ongesteld bent.
romeoluver schreef:Mijn laatste keer was in juli en ik ben het nog maar heel kort (bijna jaartje ofzo) en heel onregelmatig..... Maar ik heb nou wel af en toe buikpijn en het "borrelt" wel een beetje maar het wil maar niet doorzettensnap dr niks van..
MamaMiesje schreef:Oh. Daar heb ik op zich geen ervaring mee. Sollie.
Maar de huidige en de afgelopen keer waren de enige 2 keren dat dat je overkwam?
Zoja, dan zou ik het gewoon nog ff aankijken.
Wanneer niet, dan zou ik het eens aankaarten bij de HA/gyn.
MamaMiesje schreef:romeoluver schreef:Mijn laatste keer was in juli en ik ben het nog maar heel kort (bijna jaartje ofzo) en heel onregelmatig..... Maar ik heb nou wel af en toe buikpijn en het "borrelt" wel een beetje maar het wil maar niet doorzettensnap dr niks van..
Bij jou moet gewoon alles nog goed op gang komen
Het beste is dan om gewoon standaard er voor te zorgen dat je tampons of maandverband bij je hebt, zodat je niet onaangenaam verrast wordt als je weg bent