Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hahahaha.
We gaan nl een presentatie over tattoo's houden en daar moet natuurlijk ook de oorsprong e.d allemaal bij, maar hier kan ik wel een leuk verhaal van typen
sharoontje schreef:Oke dankjewelWe gaan nl een presentatie over tattoo's houden en daar moet natuurlijk ook de oorsprong e.d allemaal bij, maar hier kan ik wel een leuk verhaal van typen

Yasmine schreef:Vanmiddag gezet, ik ben er zooooo blij mee. Mijn ribben waren hels maar het is het zo waard
http://i14.photobucket.com/albums/a311/ ... G_0255.jpg
Ik heb m op precies dezelfde plek, ik weet dus hoe pijnlijk het is

Optiwolk schreef:Hmmm, kan je die pijn omschrijven?
Wil doodgraag m'n tattoo onder m'n rechtertiet, maar ik heb overlaatst hechtingen gehad en moest toch ècht wel verdoofd worden
Het was niet prettig maar ook niet zo erg dat ik er naar van werd ofzo. Mijn lichaam ging zich er wel tegen verzetten.

en dan ben ik niet origineel maar ook om ongeveer de zelfde redenen als jou 

De letters vielen heel goed mee, soms voelde ik zelfs helemaal niks. Maar dat symbool was verschrikkelijk
Het viel nog mee tot hij het ging inkleuren
Maar voor de pijn moet je het echt niet laten, het is zo over. Ik heb een uur gezeten en dat was zo om. Gewoon iemand met je meenemen die de hele tijd tegen je kan praten. Yasmine schreef:De always komt uit het laatste boek, maar het symbool staat voor mij voor mijn jeugd en het plezier in lezen/fantasie dat ik daardoor heb opgedaan. En om me er altijd aan te herinneren hoe heerlijk het is om jezelf te verliezen in je fantasie, iets wat ik dankzij dit boek heb geleerd.
Hij lijkt op de foto trouwens groter/langer/uit proportie, maar dat komt omdat ik me uitrekte. In het echt is hij perfect in proportie.
):