Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, helemaal trots! De laatste keer dat we dat rondje liepen, was ik veel meer getraind en toen deden we er elke keer rond de 58/59 minuten over
.
. Was het maar zo'n feest haha!
.
) en niet zo belachelijk warm door de zon! 
Maar ik ben dan wel weer zo fanatiek dat ik al die dingen alleen doe in de stukjes dat ik mag wandelen, tijdens het hardlopen stop ik echt alleen in noodgevallen. 

. Wou vandaag eigenlijk al beginnen maar ik heb hoofdpijn. Dus ik doe maar ff rustig aan.
. 7.3 km in 55 minuten
. Heb de 4x 8 minuten uit gerend en daarna nog 2 km gerend/gewandeld door elkaar, niet echt op tijd.
..
.
.
hard liep merkte ik dat toch wel wat aan mijn buikspieren En daarbij vind ik het heerlijk om mijn hoofd even helemaal leeg te maken door het lopen.
. Maar wat viel dat tegen! Nou lag zijn tempo gewoon iets te hoog en ik liep zonder muziek
.
Zack schreef:@Delphi
Wat gaat je conditie hard achteruit dan he?
Wow 10km...!!
Een vriendin van mij rent (met gemak) 15 km achterelkaar.
Echt WOW gewoon haha.
mn buikspieren voel ik na het lopen niet echt.. (maar ik heb ze ook wel een klein beetje)
Daarom doe ik na het lopen gewoon wat push ups en sit ups.
Al begin je er gewoon met 3, alle kleine beetjes helpen
Meiden ik heb een probleem.
Ik heb bij het sporten (binnen) denk ik met mijn scheenbeen tegen de bok aangeklapt met eroverheen springen.
En het doet ZEER als ik loop..
Wat is beter, erdoorheen lopen of toch even wachten?
. Ik liep ooit (voor mijn gevoel in de middeleeuwen haha) met gemak 7 km. achter elkaar en dan druk kletsend. Met de 10 km moest ik me dan toch meer concentreren en niet kletsen. Maar nu hihi zou ik al blij zijn als ik na een km niet aan de zuurstof hoef.
. Ben nu echt een heel stuk voorzichtiger! Als ik maar iets ergens wat meer voel dan spierpijn, stel ik mijn loop een dagje uit.
! Ik doe het je voorlopig nog effe niet na, haha! Rende je toen al lang?
Yv_ schreef:Magda_90: Loop je veel heuveltjes of niet?
Yv_ schreef:Delphi: Ik zeker wel. Ik probeer er wel op te letten dat ik altijd mijn buikspieren aanspan tijdens het lopen en sinds een weekje doe ik na het rennen nog de 8 minutes abbs workout (te vinden op youtube en een app voor de iphone) erachteraan.
Netjes trouwens die 10 km! Ik doe het je voorlopig nog effe niet na, haha! Rende je toen al lang?

of wordt er gezegd wanneer je moet starten met hardlopen en wanneer je moet wandelen? Ik loop graag met muziek op, dit is zeker niet te combineren? girlyggirl schreef:ik meld me hier ook voorzichtigloop al de hele avond te zoeken naar een "start to run" om te downloaden naar mijn mp3 maar ben ik nou zo blond of doet gewoon geen 1 t?!
HEEEELLLLLUUUUUP
) maar wel te doen! Knap hoor 10 km! Dat duurt nog wel ff voor mij haha!