Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hotchocolat schreef:Mijn zoon heeft het een periode gebruikt (af en toe nog steeds).
Wat mij enorm tegenviel waren de rebounts.
Verder is het een oppeppent middel.
Hij heeft een periode spontane huilbuien gehad.Waarom hij huilde wist hij zelf ook niet.
Hij krijgt nu Medikinet,dit werk wat langer door en de rebount zijn ook niet zo heftig meer.
Embe schreef:Aha... sorry, jou verkeerd begrepen dus![]()
. Ben ook snel uitgekeken op iets hoor, als ik iets 'uitgekauwd' heb met hyperfocus 'aan' en ik heb het idee dat ik het of onder de knie heb of dat ik alles gelezen heb wat er over te lezen valt, etc. dan verliest iets snel mijn interesse. Net zo als mijn banen... gemiddeld 1 a 1.5 jaar en dan moet ik of iets anders gaan doen binnen het bedrijf (nieuwe uitdaging) of ik zeg zo maar op zonder dat ik een nieuwe baan heb
Puissance schreef:Het een is een isomeer van het ander heb ik me laten vertellen en daarom kunnen de chemische eigenschappen anders zijn. Methylfenidaat kan meer bijwerkingen geven dan Ritalin en daarom start ik vanaf morgen met Ritalin ipv door te gaan met Methylfenidaat. Had een paar pagina's terug gevraagd of anderen hier ervaring mee hebben maar dit topic lijkt meer te gaan over AD(H)D dan het medicijn, voor mij een beetje jammer omdat dat niet relevant is (voor mij).
Airborn schreef:Oh christ... Ik zie net het concept rooster voor de eerste weken van mn master... Iedere dag college en prakticums van 8:30 t/m 17:15... Oh christ... En iedere week een toets... Oh christ...