Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik hoop er iig veel plezier van te gaan hebben. Morgen en anders maandagavond eens uittesten.

DDDMakkink schreef:Q10 is een versterkende lotion in de bodylotion
je heb dus gewoon maar ook de Q10 extra verstevigend
bodypump is bij de sportschool![]()
dat werkt met gewichten is erg leuk om te doen
ik ben pas 2 weken bezig dus kan je nog niet zeggen of het helpt
maar als ik daar een meisje zie die door dat ook echt gespierde armen heeft dan mot het mij ook lukken
ik zwem nu al 6 maanden en merk zeker wel het verschil hoor
zelfs mijn riemen die altijd te strak zaten zijn nu te groot gewoon
dus het werkt zeker wel alleen niet binnen een maand
Goh, is dat niet wat veel ineens? Niet dat ik veel moet zeggen, ik ga nu waarschijnlijk ook soms zwemmen én paardrijden (én dus fietsen... én sport op school op 1 dag) maar vooral sportschool is toch wel erg intensief om nog met iets te combineren, niet?
Ben er inderdaad ook niet echt moe van, voel mijn armen een beetje, maar benen totaal niet, benen zijn ook wel wat gewend met dagelijks paardrijden en fietsen. Hoeveel zwemmen jullie zo ongeveer? En op hoeveel tijd? En hoe bouwen jullie op?
Welke manier van zwemmen is het meest effectief? Of gebruiken jullie nog een andere manier?
tante_trien schreef:Hoe zit dat bij ons Makkink? met die zwem4daagse, zag dat wij hem ook hadden..?
Almeetje schreef:Goh, dan valt mijn traagheid nog wel mee precies, ik zwem 10 baantjes in 10 minuten, nu dus 40 baantjes in 40 minuten ongeveer... Als je conditioneel bezig bent, kan je toch ook afvallen? Juist meer toch, omdat je meer inspanning levert, of niet? Niet dat ik dat zelf ga doen, moet al serieus over mijn tempo gaan zwemmen om moe te worden, en dan hou ik dat misschien 2 banen vol, dusja, daar heb ik dan ook niets aan. Zou het uitmaken welke slag ik gebruik als het gaat om huidoverschot aan bovenarmen, bovenbenen en vooral buik (onderbuik) weg te krijgen?
DDDMakkink schreef:tante_trien schreef:Hoe zit dat bij ons Makkink? met die zwem4daagse, zag dat wij hem ook hadden..?
zeg maar daisy hoor![]()
heb ff op de site gekeken want ik vroeg het me ook af maar zwemvierdaagse is volgens mij in het wedstrijdbad(wat ik op de foto zag)
en van 17:00 tot 19:30
denk dat ze gewoon het instructiebad open houden voor banen zwemmen
en als je dus van 21:00 tot 22:00 heb je er helemaal geen last van
Volgens mijn mama moest je ook iets met je armen doen, maar zou niet weten wat... Het enige lastige is natuurlijk wel dat je niet ziet waar je zwemt en tegen iedereen/de muur aanknalt, daardoor durf ik het bijna nooit doen, enkel als er bijna niemand is...