Cursus is vanaf vandaag iedere maandagavond tot 11 april. Op 10 maart heb ik theorie-examen en op 11 april praktijkexamen, mits ik geslaagd ben voor de theorie dan. Ik mag dan t/m de L2 jureren. Als ik dat dan 2 jaar gedaan heb en vaak genoeg gejureert heb kan ik me aanmelden voor de M cursus. Dan doorloop je hetzelfde selectieproces (brief schrijven, metaprofiel test, gesprek en praktijktoets) en als je daar dan voor slaagt mag je t/m de M2 jureren. Je moet wel voor de L cursus zelf minimaal M1 + 1 zijn en voor de M cursus minimaal M2 +5 dacht ik. Voor de Z cursus is het Z2 + 5 dus daar zouden Lis en ik nog even voor moeten oefenen...
Zo te lezen, hoef je je niet te vervelen
En praktijk examen, hoe moet ik me dat voorstellen? Een van de mede-cursisten rijdt een proef en jij moet jureren?
En de hondjes zijn met de uitlaatservice mee, niet helemaal fair om ze daarna nog eens een uur met mij te laten wandelen. Maar komt goed hoor. Heb weer het eea aan administratie verwerkt. 
Dat is ook een eind rijden dan, voor je werk. Maar had je dan eerst een andere auto? 
Mijn pr gewoon met 29 seconden verbroken!!!! Het wordt nog wel wat met mij!!
Ach, 10 maart is pas het examen, dus kan nog ff oefenen en leren...