Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kimberley12 schreef:Weet iemand ook wat ze allemaal
gaan doen bij anesthesist en het gesprek?
mohica schreef:Ik zou graag een borstvergroting willen ( ookal hoor ik heel veel mensen zeggen dat ze vaak in de weg zitten en slecht voor de rug zijn).
Ik ben ook maar 17 en zullen waarschijnlijk ( dat hoop ik toch) nog groeien, maar heb een 75 A en vondt hetzelf te klein en voel me er zelf niet goed bij ook niet.
mohica schreef:Ik zou graag een borstvergroting willen ( ookal hoor ik heel veel mensen zeggen dat ze vaak in de weg zitten en slecht voor de rug zijn).
Ik ben ook maar 17 en zullen waarschijnlijk ( dat hoop ik toch) nog groeien, maar heb een 75 A en vondt hetzelf te klein en voel me er zelf niet goed bij ook niet.

MalaQ schreef:Ik verklaar iedereen die een borstvergroting wil voor gekEcht niet banketstaaf bedoeld, maar ik snap dat dus écht niet.

Li_lee_yang schreef:nou moet wachten tot Kwart over 11, was net bij de uitleg wel een beetje in paniek toen ze over een catheter begon :s
Hopelijk gaat de paniek weg met het pilletje.
Wel met alleen maar meiden in de kamer

) gereden. Daar infuus d'r in, chirurg kwam aftekenen, en hup, de OK in. Heb onthouden dat het OK nummer 16 was, rond de 8 mensen erin, hele checklist afgewerkt werd, toen werd er gezegd dat ik nu ging slapen (narcose in infuus). Volgens mij duurde het te lang, want even later kwamen ze met zo'n neuskapje aan, en weg was ik.
!!!
, dit past echt het beste bij me, dat is wel te zien. En 200 en 140 eraf, valt heel erg mee, vergeleken met de cijfers die ik gelezen heb. De chirurg zei ook tegen me dat wanneer alles hersteld was, ik waarschijnlijk op een 70B/C uitkom i.p.v. 75, door de zwelling nu (en dus ook een 70F had).
!!