Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 10:59

Roesje, je bedoelt kalmeerpilletje of hoe gaan ze dat regelen?

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 16:40

Hier nog iemand die een borstverkleining krijgt...Ga van cup E naar een kleine C...
7 juli wordt ik al geholpen, en ik moet morgen naar de anesthesist en verpleegkundige..
Ben wel heel erg zenuwachtig..

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 16:50

Weet iemand ook wat ze allemaal
gaan doen bij anesthesist en het gesprek?

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:13

Ik zou graag een borstvergroting willen ( ookal hoor ik heel veel mensen zeggen dat ze vaak in de weg zitten en slecht voor de rug zijn).
Ik ben ook maar 17 en zullen waarschijnlijk ( dat hoop ik toch) nog groeien, maar heb een 75 A en vondt hetzelf te klein en voel me er zelf niet goed bij ook niet.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:30

kimberley12 schreef:
Weet iemand ook wat ze allemaal
gaan doen bij anesthesist en het gesprek?

daar gaan ze naar je gezondheid kijken. Heb je een normaal hartritme, wat is je gewicht (voor de hoeveelheid narcose), wat is je verdere gezondheid (vaak ziek, bepaalde allergieën), medicatie die je slikt. enz enz.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:32

Dank je wel Kadanzlover

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:34

mohica schreef:
Ik zou graag een borstvergroting willen ( ookal hoor ik heel veel mensen zeggen dat ze vaak in de weg zitten en slecht voor de rug zijn).
Ik ben ook maar 17 en zullen waarschijnlijk ( dat hoop ik toch) nog groeien, maar heb een 75 A en vondt hetzelf te klein en voel me er zelf niet goed bij ook niet.

dan ben je hier toch echt verkeerd! wij zijn juist blij eraf te zijn!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 20:39

mohica schreef:

Best voor je, maar dit is het verkeerde topic voor je. Staat duidelijk borstVERKLEINING in titel.

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 21:46

Ik verklaar iedereen die een borstvergroting wil voor gek :') Echt niet banketstaaf bedoeld, maar ik snap dat dus écht niet.

MelanieB

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 21:50

Nouja als je een AA hebt begrijp ik het best hoor. Zolang je het maar niet doet om groot groter grootst te krijgen.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 21:58

daarom vind ik ook dat we best aardig mogen doen tegen borstvergroters die hier komen, en dan verwijzen naar een borstvergrotingstopic ;)

ja mijn anesesist noemde het een roesje, maar zal wel gewoon iets kalmerends zijn.
Nouuuu ik ga dadelijk mijn ik moet nuchter blijven tijd in.
ben met vlagen heel rustig en heel onrustig, maar nog geen echte paniek gelukkig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 22:01

Succes morgen :)

Is een tijdje geleden dat ik hier geweest ben maar hier op mijn 17e een borstverkleining achter de rug en op mijn 22e een correctie daarvan (ben nu 25).

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 22:10

Heel veel succes morgen hé!! Ik ga duimen voor een goede operatie, met een vlot herstel!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 00:57

MalaQ schreef:
Ik verklaar iedereen die een borstvergroting wil voor gek :') Echt niet banketstaaf bedoeld, maar ik snap dat dus écht niet.

En wat denk je van borstverkleining, en daarna siliconen :+
Als het niet zo nodig is maar kleine lichamelijke lasten zou ik borstverkleining iedereen aanraden, ben je gezond dan zeg ik eerder blijf van vergroting weg. Mits een beetje pech heb je er meer hoofdpijn van dan plezier.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 07:26

nouuu here i goo,
net uitgebreid gedouched en ik laat mij zo door twee mensen de auto en het ziekenhuis in duwen!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 07:33

Zet hem op hé!!! :-)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 08:17

Zet 'm op! +:)+

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 09:51

nou moet wachten tot Kwart over 11, was net bij de uitleg wel een beetje in paniek toen ze over een catheter begon :s
Hopelijk gaat de paniek weg met het pilletje.

Wel met alleen maar meiden in de kamer :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 09:55

Li_lee_yang schreef:
nou moet wachten tot Kwart over 11, was net bij de uitleg wel een beetje in paniek toen ze over een catheter begon :s
Hopelijk gaat de paniek weg met het pilletje.

Wel met alleen maar meiden in de kamer :)

Komt allemaal goed meid, effie volhouden en je bent er vanaf. En het is het super hard waard!

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:08

een beetje laat, maar veeel succes! zet m op!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:48

@areana: hoe is het nu met je? Hopelijk betekent geen bericht goed bericht!

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 17:12

Nou, ik ben vandaag om 15.oo thuis aangekomen.
De operatie ging goed, de chirurg is erg trots op het resultaat (en ik ook!).
Klein verslagje:
's Morgens om 7 uur aangekomen in het ZH, had om 7.30 afspraak. Om 8.00 kwam iemand eindelijk eraan, laatste bloedonderzoek voor de operatie, ze had ook de informatie dat ik om 9.15 ingepland stond in de OK. Om 8.30 kon ik eindelijk mijn kamer in, tas uitpakken, bed uitproberen. 8.45 kwam het bericht dat ze in de OK al voor op schema lagen, dus ik kreeg een kalmeringspilletje, en hoppa, in operatiehemd naar de preparatiekamer (of hoe het daar ook heet :P ) gereden. Daar infuus d'r in, chirurg kwam aftekenen, en hup, de OK in. Heb onthouden dat het OK nummer 16 was, rond de 8 mensen erin, hele checklist afgewerkt werd, toen werd er gezegd dat ik nu ging slapen (narcose in infuus). Volgens mij duurde het te lang, want even later kwamen ze met zo'n neuskapje aan, en weg was ik.
Vervolgens werd ik wakker op de uitslaapkamer, dat is een hele verkeerssituatie aan mensen daar, zeg! Niets rustig bijkomen, haha.
Gauw gecheckt of alles weer stabiel was, en toen mocht ik terug naar mijn eigen kamertje.
Ik was totaal niet misselijk en best helder toen ik aankwam, maar nadat ze vonden dat ik in bed, half balancerend op een potje moest plassen, was dat wel effe anders! Ik had beter gelijk op de po-stoel gezet kunnen worden, achteraf gezien. Drama... :P
Later die middag kwam de chirurg langs, ze vertelde me enthousiast dat alles heel goed gegaan is, ik heb vaag iets onthouden van links 200 eraf, rechts 140, van een 75E naar 75B, en dat het prachtig geworden was.
De volgende ochtend zagen ze dat er teveel wondvocht in de drains gekomen was om me naar huis te sturen, dus dat werd i.p.v. diezelfde dag (gisteren) vandaag. Vandaar dat ik pas nu wat schrijf!!!
Ze hadden mijn borsten ingepakt met doorzichtig plakkend folie: er kon geen infectie bijkomen, maar ze konden het wel zien. Vandaag mocht dat eraf, tegelijkertijd met de drains eruit, was even op m'n tanden bijten, maar daarna was het een stuk minder gevoelig. Ik heb het resultaat gezien in de spiegel: het ziet er super uit, geen blauwe plekken ofzo, eigenlijk heel mooi, lekker soepel! Ik heb links nog hetzelfde gevoel als dat ik voor de operatie had, en rechts voelt het allemaal wat minder. Maar dat kan allebei nog wat veranderen! In iedergeval lijkt alles heel voorspoedig te gaan!!!
Zelf daarna gedouchet, naar de wc kan k ook weer zelf. Daarna BH aangemeten, en inderdaad kwamen we uit op 75B.
Al met al ben ik heel tevreden :D !!!
Nu lekker thuis uitrusten, lekker laten vertroetelen ^^
Groetjes!!!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 17:22

super tevreden en positief tot nu toe dus!!
ik schrik wel van je cupmaat; tenminste; ik heb een bvk gehad op 11 maart en ben van 75H naar een 75E gegaan.
en jij hebt nu dus een verkleining gehad van een e cup naar een b cup; best heftig

bij mij gaat het ook allemaal weer wat beter; de pijnsteken die ik de laatste weken had worden minder en heb het idee dat de littekens ook mooier worden

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 17:28

Fijn dat de operatie goed is gegaan!!
Op naar een spoedig herstel!!

Tamaramt, fijn dat het toch wat fijner gaat nu! Hoop echt voor je dat het nu klaar is met het gedoe!
Ik laat mijn borsten ook verkleinen van een H naar een B/C...

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 17:32

@Tamaramt:
Ik ben ook best wel dun hoor :), dit past echt het beste bij me, dat is wel te zien. En 200 en 140 eraf, valt heel erg mee, vergeleken met de cijfers die ik gelezen heb. De chirurg zei ook tegen me dat wanneer alles hersteld was, ik waarschijnlijk op een 70B/C uitkom i.p.v. 75, door de zwelling nu (en dus ook een 70F had).
Maarja, niet zoveel van onthouden, zoiets heb ik vaag onthouden van een kort gesprekje net na de operatie, vandaar mijn twijfel over de maten :)

En super dat het met jou ook allemaal beter gaat :D !!