Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WenK schreef:Ik loop lesjes op de tijd en niet op de muziek...Dus ik kan je niet helpen Marije...
Ben wel trots op mezelf. Heb net mijn agenda erbij gepakt en kruisjes gezet waar ik niets meer mag inplannen. Heb bijvoorbeeld as zaterdag: Lis rijden, ander paardje rijden en hardlopen overdag en 's avonds 2 vriendinnetjes helpen op wedstrijd, verder mag ik niets meer inplannen want zondag moet ik 's morgens ff Lis longeren en dan van 10 - 18 werken. 's avonds is dan relaxtijd...
klotshtiduj schreef:Hallo Dames!
Pfff, heb het een beetje druk en heb niet zo goed bijgelezen...
Lees alleen iets over sneeuw.... SSSTTTTTTT.... Daar wil ik nog niets over horen!
Ik ben wel weer keurig om de dag mijn kilometertjes aan het maken!
Afgelopen donderdag 9 km gelopen in 51 minuten! Ging erg fijn. Ik zit nu bijna op de 10 km. Gister een op tempo 6 km in 29 minuten gaan. Dat was best zwaar, maar ging wel goed!
Fanneke schreef:Goodmorning!!![]()
Goed WenK!Ik heb inmiddels ook weekenden geblocked for me, myselve and I!
![]()
De pijn in mijn been is gelukkig wel minder, even maar niet op hakken lopen.
Sh*t geen finishfoto, ik liep tegelijk met iemand van de 10km de finish over, ze hebben hem wel op de foto gezet en mij niet.Jammer zeg, had leuk geweest voor het afvalproces, had dmv de finishfoto's het vergelijk willen maken. 5 december loop ik de Sinterklaasloop in Vlaardingen. Al het geld gaat naar het goede doel, leek mij wel verantwoord
hetbommeke schreef:Ben net terug en dank Mirk
Moe maar trots op mezelf. Liep met een big smile toen het erop zat en ze " we are the champions" draaiden![]()
Heb de 60 min in 1 keer gelopen en heb 9,2 km afgelegd dus we gaan nu trainen voor minimaal 10 km per uur![]()
Elise88 schreef:Hardloopschoenen aangeschaft ..
Hopen dat 't een wereld van verschil gaat zijn.
d0nnaa_dan schreef:Ik strek thuis mijn beenspieren, dan ga ik 5 minuten stevig inwandelen. Daarna start ik de mp3 pas. Als cooling-down, wandel ik minimaal 10 minuten uit en dan lekker stretchen.Alleen had ik nog een vraagje; hoe ziet jullie warming-up/cooling-down eruit?Wat dat wordt (helaas) niet meegenomen in Evy d'r lessen...
hetbommeke schreef:Yep kheb m.... Ga je nu pb sturen