Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Toad

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:56

Wie kan mij vertellen waar ik de Evy Gruyaert MP3 kan downloaden?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:13

Mirk, da's balen. Ik heb het ook wel eens, de ene dag ga ik als een speer, de andere dag als een slak :=

Toad, even kijken op pag 35 van dit topic, daar staan een aantal mp3 schema's.

Hier begint het steeds harder te waaien, ook leuk :n Straks maar zo plannen dat ik de eerste 30 min windje tegen heb, dan gaat het terug een stuk lekkerder :j

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:36

WenK schreef:
Ik loop lesjes op de tijd en niet op de muziek... :o Dus ik kan je niet helpen Marije...

Ben wel trots op mezelf. Heb net mijn agenda erbij gepakt en kruisjes gezet waar ik niets meer mag inplannen. Heb bijvoorbeeld as zaterdag: Lis rijden, ander paardje rijden en hardlopen overdag en 's avonds 2 vriendinnetjes helpen op wedstrijd, verder mag ik niets meer inplannen want zondag moet ik 's morgens ff Lis longeren en dan van 10 - 18 werken. 's avonds is dan relaxtijd... :D

Haha wat toevallig, dat doe ik dus ook! Een kruisje betekent dat die dag 'vol' zit en ik mag dan niets meer plannen. Het werkt alleen niet altijd..soms word ik dezelfde dag gebeld of ik gezellig langs wil komen of mee iets ga doen, en dan zeg ik nog een beetje te vaak ja :o

Het is hier snertweer...regen regen regen. Vanavond hardlopen, heb er nu al zin in. In het pikkiedonker in de regen, juppie. de vorige training was 6-5-6-5-6 en nu ineens 8-8-6-6, ben benieuwd hoe die 8 minuten gaan..

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 18:25

ik weet niet hoelaat je gaat! Maar succes bomm!!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 18:38

Ben net terug en dank Mirk ;)

Moe maar trots op mezelf. Liep met een big smile toen het erop zat en ze " we are the champions" draaiden :D

Heb de 60 min in 1 keer gelopen en heb 9,2 km afgelegd dus we gaan nu trainen voor minimaal 10 km per uur ;) :j

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:39

klotshtiduj schreef:
Hallo Dames!

Pfff, heb het een beetje druk en heb niet zo goed bijgelezen...
Lees alleen iets over sneeuw.... SSSTTTTTTT.... Daar wil ik nog niets over horen!

Ik ben wel weer keurig om de dag mijn kilometertjes aan het maken!
Afgelopen donderdag 9 km gelopen in 51 minuten! Ging erg fijn. Ik zit nu bijna op de 10 km. Gister een op tempo 6 km in 29 minuten gaan. Dat was best zwaar, maar ging wel goed!

Das wel een heel fijn tempo, dat lukt mij momenteel echt niet.. heb lood in mijn benen ofzo hahaha maar je mag er best trots op zijn!

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:40

Fanneke schreef:
Goodmorning!! :wave:
Goed WenK! +:)+ Ik heb inmiddels ook weekenden geblocked for me, myselve and I! ;)

De pijn in mijn been is gelukkig wel minder, even maar niet op hakken lopen. :n
Sh*t geen finishfoto, ik liep tegelijk met iemand van de 10km de finish over, ze hebben hem wel op de foto gezet en mij niet. |( Jammer zeg, had leuk geweest voor het afvalproces, had dmv de finishfoto's het vergelijk willen maken. 5 december loop ik de Sinterklaasloop in Vlaardingen. Al het geld gaat naar het goede doel, leek mij wel verantwoord :j

Ach wat jammer dat jij er nu net niet opstaat. Het is zo leuk om je eigen vertrokken gezicht te zien bij de finish op het moment dat je net het laatste eruit perst :D

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:42

hetbommeke schreef:
Ben net terug en dank Mirk ;)

Moe maar trots op mezelf. Liep met een big smile toen het erop zat en ze " we are the champions" draaiden :D

Heb de 60 min in 1 keer gelopen en heb 9,2 km afgelegd dus we gaan nu trainen voor minimaal 10 km per uur ;) :j

Ook al zo lekker gelopen.. ik ben nog moed aan het verzamelen om zo nog even te gaan... moet wel mijn kerstmannenverlichting nog even optrommelen....

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:53

Knap hoor Bomm! Onwijs goed gedaan!!! En lekker trots zijn op jezelf, dat is helemaal terecht!!!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:02

*loopt op wolkjes*

Oooh, wat heb ik een heerlijke middag achter de rug!!!

Kwam uit werk op stal en een stalgenootje vroeg of ik ff op haar paard wilde. Heel gaaf paard, dus Wen zegt geen nee. Ikke stap op en rijd een beetje rond. Heb niet te veel gedaan want had geen cap op en zat op een 'niet-zo-fijn-liggend' zadel met te lange beugels... Anyway, na afloop zegt stalgenootje, goh hij was wel braaf he, er heeft nog nooit iemand anders op gezeten.... euhm... oke...

Naja, toen was Lis aan de beurt, die hebben we even flink aan d'r lijf gezeten, de appuyementen gaan echt fantastisch, rechts is al echt goed, links moet ik er niet te veel aanzitten (wat lakoniek blijven :o). Toen nog de changementen, die moet ze rechter gaan springen. Uiteindelijk een mooie wissel op X gereden terwijl ik over de A-Clijn reed.

Na Lis nog even 1 van mijn projectjes gedaan, die ging ook al lekker, wel wat zoekerig, maar dat mag als je 5 bent. Toen ik op het punt stond om weg te gaan kwam mijn stalgenootje weer, of ik geen zin had om er nog 1 te rijden. Gezien haar paarden vroeg ik eerst achterdochtig om welke het ging, maar het ging om haar groninger-hengst. Een heel gaaf paard die t/m het Z2 uitgebracht is in het verleden. Ben er op gestapt en lekker mee aan de slag gegaan, superleuk om er vanalles uit te rijden en mijn stalgenootje stond ook te genieten... :D Was echt fántastisch om dat dier te rijden!

Maar de dag was nog niet voorbij en dit is en blijft een hardlooptopic; rond kwart over 6 was ik thuis, heb me ff omgekleed en gauw de hondjes uitgelaten, daarna hard gelopen. Heb een rondje gedaan wat ik inschatte op zo'n 25 minuten, maar na een minuut of 5 wist ik al dat het geen 25 minuten ging worden, ik ging veel te snel. Heb heerlijk 20 minuten gelopen en de laatste 4 minuten lekker versnellingen gedaan. Nu ben ik best moe maar uiterst tevreden, HEERLIJK!!!!

Bom, zie dat we ook op jou heul trots mogen zijn! Super gedaan!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:07

Hahaha pfoeh wat een heerlijk sportieve dag heb jij achter de rug, zeg!

Bom, super van je! +:)+

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:19

Fijn WenK!! +:)+ Batterijtje laat al lekker op!
Goed gedaan Bom!! Wat een heerlijk moment lijkt mij dat! :D
Balen Mirkim, wat voor medicijnen heb je?

Zal ik jullie eens wat zeggen?! Terwijl ik dit aan typen ben, is mijn vreemd aan het gaan met mijn beste vriendin!! Vriend is lesje 1 aan het lopen met Evy!! *\o/* Ik hoop dat hij het leuk vindt. :D Ben benieuwd....

Ben zelf maar niet mee gegaan, wil mijn spiertje toch nog even sparen voor morgen, als ik zelf weer aan de bak moet. :)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:24

Gaaf WenK!!! Is die Groningerhengst Orbaldo?? Die is inderdaad wel erg gaaf!
Hahah, legaal vreemdgaan met Evy!! :)) Leuk als jullie straks met jullie tweeën kunnen rennen, Fan!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:26

Jaaa, maar dat batterijtje is wel een dun lijntje hoor... :o

Moet zondag werken en merk dat ik er aan de ene kant wel zin in heb, maar dat het me aan de andere kant wel 'aanvliegt'. Daarom dus dat ik meteen kruisjes in mijn agenda ging zetten...

Wat leuk van je vriend!

Nee, is niet Orbaldo, is een andere... Maar deze is ook errug gaaf!!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:27

Toad schreef:
Wie kan mij vertellen waar ik de Evy Gruyaert MP3 kan downloaden?

Hey Suzan! Ik dacht al Toad die hoor ik niet veel! Ga je ook hardlopen?

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:33

Wow, Wenk sportieve dag zeg. Knap hoor!
En wb. de sneeuw, mag wel 1 dag. En dan weer weg, zonder enige blub of ellende. En dan graag een dag dat ik niet met 't OV hoef haha.

Ik heb net voor het eerst weer gelopen! Lesje 1 van Evy, en het viel me alles mee! :D :D
Nu hopen dat ik niet al teveel spierpijn krijg, dus ik heb even af zitten koelen en ga nu een douche nemen. Ben benieuwd hoe mijn voetje zich houd. Was wel weer superlekker hoor, om m'n loopschoenen weer af te stoffen en weer aan de slag te gaan!!

Alleen had ik nog een vraagje; hoe ziet jullie warming-up/cooling-down eruit? :) Wat dat wordt (helaas) niet meegenomen in Evy d'r lessen...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:34

Dank dank dank voel me nog steeds euforisch over mijn prestatie :o Nooit gedacht dat ik dit zou halen := Ook mijn man niet, die zag het als de zoveelste bevlieging toen ik vorig jaar juni begon :D Maar ondanks alle sh*t van het afgelopen jaar toch gehaald.

Wen dat klinkt als een heerlijke middag :j nog wel steeds om jezelf denken anders val je van je draadje af en da's heeeeel nie leuk nie :n *spreekt uit ervaring*

Fan het kwartje viel wat later dus ik was helemaal geschokt door jouw vent met je beste vriendin :o?

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:31

Zo pffff terug van hardlopen. Ik totaal bijna 10 km gelopen op een donker fietspad met af en toe een lantaarnpaal. Het nadeel daarvan is dat je het ook niet ziet als er waterplassen liggen := kletspoten dus!

Mijn max hf had ik laatst opgemeten en die was 171, iemand enig idee of dat laag of hoog is? Had nu wel de gps mee maar mijn hfmeter er niet aan gezet. Mijn gem. snelheid lag nu op 8,9 km/h maar heb behouden gelopen vanwege al die onverwachtse waterplassen haha.

Wel overal nu al pijn pfffffffffffffff.....

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:32

Wenk, dat is ook mega sportief! Eerst een aantal paarden rijden en dan zelf nog hardlopen, knap hoor!

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:40

Hardloopschoenen aangeschaft ..*\o/*
Hopen dat 't een wereld van verschil gaat zijn.

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:13

Bommetje, heb jij ook het schema voor de 15 km van dutchrunners toevallig? Anders wordt ik wel lid van de Runnersworld dan kan ik hem downloaden maar als jij hem hebt, is dat ook handig :o

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:27

Yep kheb m.... Ga je nu pb sturen :j

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:41

Wat een positiviteit weer op dit forum! :D
Elise88 schreef:

Dat gaat het zeker, dit merk je direct :j

d0nnaa_dan schreef:
Alleen had ik nog een vraagje; hoe ziet jullie warming-up/cooling-down eruit? :) Wat dat wordt (helaas) niet meegenomen in Evy d'r lessen...
Ik strek thuis mijn beenspieren, dan ga ik 5 minuten stevig inwandelen. Daarna start ik de mp3 pas. Als cooling-down, wandel ik minimaal 10 minuten uit en dan lekker stretchen.

Ben blij dat manlief is gaan lopen, hij zei direct, toen hij terug kwam: pff dat viel best tegen. 3 Minuten is best lang. _O- Hij heeft nu wel meer respect voor mij gekregen :D

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:57

hetbommeke schreef:
Yep kheb m.... Ga je nu pb sturen :j

Drukdrukdruk hahaha, maarrrr, zag dat je in week 8 pas 10 km hoeft te kunnen lopen... eigenlijk hoef ik dan dus daar te beginnen denk ik (?), nou ja, doe eerst les 1 wel en kijk hoe dat gaat, kan anders gewoon insteken natuurlijk verderop.
Ben benieuwd want met zo'n schema loopt het wel prettig, heb ik een soort van "stok achter de deur" om het mezelf ook moeilijker te maken ~~}>

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:58

Elise88 schreef:

vast en zeker!