Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem1994 schreef:Nou ze is terug..
En ze gaat nu lekker ruzie lopen maken met mijn vader![]()
Ik wil niet meer leven![]()
Het zou beter gaan... waarom word het alleen maar erger?
Jetske schreef:Cayenne schreef:Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten als de TS.
Dan ben je emotioneel natuurlijk instabiel en vooral in de war door alle indrukken die je op moet doen, zoals politie, etc.
Ik kan de uitspraak van TS best voorstellen, maar het zou voor de TS denk ik erg goed zijn om psychologische hulp te zoeken. Ik dacht toendertijd dat het niet nodig was en dat ik er zelf wel uit zou komen.. Nou, dat had ik ff verkeerd en jaren later zat ik alsnog bij traumaverwerkingstherapie.
TS, ik hoop dat je je moeder inmiddels weer thuis hebt en dat alles goed is
Hier het zelfde.
Konstantine schreef:Het is misschien niet de beste keus volgens sommigen hier, maar het is wel jouw keus en jij voelt je daar zo te lezenh het beste bij.
Daar gaat het om, toch?
Het duurt wel even voor zoiets verjaart, je kunt later nog aangifte doen
Anoniem1994 schreef:Nee, m'n buurjongen weet het niet
Ik ben er heel zeker van dat ik geen aangifte wil doen voorlopig..
Mijn moeder weet er nu ook van, dat ik geen aangifte wil doen, en ze is er niet blij mee...
Bedankt
Toekie schreef:Misschien zeg ik nu iets raars hoor en ik weet dat film/tv nog altijd geen realiteit is maar ken je de serie Law & Order: Special Victims Unit? Dat gaat over (slachtoffers van) zedendelicten en in die serie komt aangifte en de hele rechterlijke procedure uitgebreid aan bod. Het zijn geen waargebeurde verhalen, maar het is een heel goede en realistische serie, misschien heb je hier iets aan?