Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:53

SAKKIA schreef:
Ik heb ook even gewandeld hoor :o En dat terwijl ik toch al een paar weken 5 km ren :j
Heb één keer gewandeld, net na de waterpost op de Westerhaven 2de keer, omdat ik even af wilde koelen in de schaduw :+
Oke. Nouja maakt verder ook niet veel uit maar het viel me gewoon op dat ik op een gegeven moment heel veel wandelaars inhaalde.
Ik had zoiets van thuis ren ik 7.5 km achter elkaar dan ga ik nu bij 5 km echt niet wandelen hoe kapot ik ook zou zijn :P Maar het was goed vol te houden dus ik heb ook nooit gedacht aan wandelen.

Mirkim

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:54

Oh, ik moet mijn onderschrift ook aanpassen zie ik nu... :D Ik vond hem net zo leuk!!! :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:32

Nee de rest heb ik ook gelopen hoor en ik verbaasde me steeds over die vrouw die ik wel 4 keer ingehaald heb volgens mij :n Die liep zich keer op keer kapot, kwam dan weer met een noodgang voorbij en een paar hondermeter verder haalde ik haar weer in :n Dat is dus niet helemaal de manier :D
Ik zakte op het eind heel erg in maar ben wel blijven lopen, afgezien van dat kleine stukje net na de westerhaven en dat is, heb het bijgehouden :+ , 30 seconden geweest, toen moest ik weer verder van mezelf :D

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 17:55

is er ook iemand die de 5 tot 10 km op zijn computer heeft staan of weet waar ik die vandaan kan halen? :)

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:01

Van evy? Die heb ik! Waar ik ze vandaan had moet ik weer even zoeken :P

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:52

uhm.. Hallo iedereen van dit topic ^^
ik ben net begonnen met hardlopen dus ik dacht... even kijken of daar een topic van loopt, en ja hoor hier is het :)
Dus ik kom me even voorstellen aan iedereen hier :D
Ik ben evine, en ik ben 15 nadat ik 2 keer de coupetest op school had gerend was ik er toch wel van overtuigd dat er iets met mijn conditie moest gebeuren dus nu loop ik elke avond ongeveer een halfuurtje hard :D Zo dat was dat, ik hoop dit topic gewoon gezellig mee te gaan volgen ^^

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:18

Zo, vanavond 8 kilometer gelopen, intervaltraining. Was echt heerlijk! :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:20

Bij ons op de club is er een vrouw die heeft de moeder-dochterloop gedaan gisteren met de ladiesrun en ze waren als eerste binnen, leuk hè! :D

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:44

heb net 5km achter elkaar doorgelopen :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 22:46

Hartstikke goed!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 01:08

Als hier mensen zijn die weten hoe ze aan de Evy teksten komen, hoor ik dit graaag. Ik wil ook van 5 maar 10, maar ik lijk geen enkel fatsoenlijk schema tegen te komen!

Welkom Evine! Probeer ook af en toe een dagje rust te pakken, zodat je lichaam kunt herstellen! Blessureleed is absoluut niks...!

Goed werk, Lauralarissa! Goed gevoel hé?!

Klinkt heerlijk, Mambo 8 km interval :)

MamboBeach schreef:
Bij ons op de club is er een vrouw die heeft de moeder-dochterloop gedaan gisteren met de ladiesrun en ze waren als eerste binnen, leuk hè! :D

jaaa die waren zo schattig!!! (zowel moeder als dochter!)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:21

Welkom Evine...!! Leuk dat je ook lekker bent begonnen...

Ik moet eigenlijk vanavond les 14 lopen maar doe het even niet, last van extreme hooikoorts en daardoor een ademnood ( al bij normaal lopen haha ) Ik ga morgenochtend lekker even lopen, dan is het nog koel en vochtig en heb ik er niet zoveel last van...

Mambo en Larissa, ben jaloers hoor, wil ik ook!!! ;)

Pff, ben op zoek naar een mooie witte bikini maar kan maar niet slagen, mocht er hier nog iemand suggesties hebben hoor ik ze graag!!!!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:23

Morgen heb gister ook interval gedaan...weet niet precies hoeveel km heb al stukje gereden met de auto en vanmiddag de rest..teller staat nu op 2.7km :')

Voor de mensen met met gevoelige kuiten en scheenbeenklachten heb ik wat info voor jullie

Sport compression deze kousen zijn ook geschikt voor interval en zware trainingen zorgt ervoor dat afvoer van melkzuur en koolzuurgas extra zetje geven.
De kousen zijn uitermate geschikt voor lange vliegreizen :D

http://www.herzogsport.com

Ik ga ze bestellen want interval is een hel voor mijn scheenbeen en kuiten ik heb zo vaak kramp

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:25

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:28

tita, ik heb de kousen inderdaad ook.. Ik ben een scheenbeenvliesontsteking gehad in het verleden en ben daarna bij de opbouw de compressiekousen gaan dragen... Ze zitten erg fijn en doen waar ze voor gemaakt zijn.... ;)

Goed dat je het zegt over vliegreizen, heb ze nog liggen en ga over 5 weken naar Bali dus dat kom goed uit... :P

Ow en tita, ik woon wel in de buurt van Rotterdam.... ;) :j

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:32

:D ik ga die kousen ook halen nu heb ik ook de hele tijd kramptrekking doet niet veel pijn maar irritant

smart doe je mee met de ladiesrun toevallig :D

Ik zou eigenlijk 20 juni naar Bali gaan met Fox maar mijn katten zijn allemaal ziek geworden :( nu is de reis verzet naar 12 okt en ik wil niet zolang wachten

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:44

:( zonde.... Waar ga je heen op Bali?

Nee, ik doe helaas niet mee.... :( Ik had het wel leuk gevonden en het ook wel gehaald maar er was geen plekje meer...!!

Kousen zijn echt ideaal... In het begin is het een beetje lastig met aantrekken maar het went vanzelf...

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:55

Balen Tita. Er is verder niemand die voor je katten wil zorgen? Of geef je ze liever niet uit handen als ze ziek zijn?

Bali is echt helemaal geweldig! Ben er vorig jaar geweest en wil er zeker nog een keer (of 2 of 3 of 4) naar terug.
Wel jammer dat je pas ik oktober kan. Hoop voor je dat dat nog wel een gunstig seizoen is en geen regenseizoen ofzo.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:00

Wij gaan een rondreis maken van 17 dagen waarvan de laatste 5 dagen zitten we aan een 5* resort in poedersuiker aan de beach :D

Pebblesther ik denk niet dat iemand dat wil doen :') 2x daags medicijnen en de hele kamer stofzuigen en om de 5 dagen de hele kattenkamer ontstmetten incl 3 kleine palen, muren,grond en daarna nog alle 4 de katten wassen.

Ik had al niemand die er voor wilt zorgen mijn katten gaan altijd naar pension..mijn ouders willen het niet hadden dat al gezegd voordat ik aan nummer 3 begon..2 willen ze wel doen maar 3 niet en 4 helemaal niet laat staan dadelijk nummer 5 :')

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:00

Oktober is regenseizoen en het mooiste tijd om te gaan is namelijk de regenseizoen dan staat alles op en top in de bloei maar goed ik ben wel wat gewend want India en Thailand was ook in het regenseizoen

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:19

Ik weet niet waar je woont in Rotterdam maar ik ben best goed met dieren hoor.... ;)

Ja, het regenseizoen lijkt mij persoonlijk ook wel heel erg mooi..!!!

Mijn vriend en ik zitten in Sanur Beach ... Ook 17 dagen... Howwww, ik heb er zoveel zin in....

Pebbleesther, wil je foto's met ons delen???

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:55

@smart thanks waren mijn vriendinnen maar zo maar ik woon dus 25km onder Rotterdam dus iets te ver :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:58

Mirkim schreef:
Als hier mensen zijn die weten hoe ze aan de Evy teksten komen, hoor ik dit graaag. Ik wil ook van 5 maar 10, maar ik lijk geen enkel fatsoenlijk schema tegen te komen!

Welkom Evine! Probeer ook af en toe een dagje rust te pakken, zodat je lichaam kunt herstellen! Blessureleed is absoluut niks...!

Goed werk, Lauralarissa! Goed gevoel hé?!

Klinkt heerlijk, Mambo 8 km interval :)

MamboBeach schreef:

jaaa die waren zo schattig!!! (zowel moeder als dochter!)

Heb je dat gezien dan? :)

Ja, het ging gisteren echt lekker! :j Wij doen ook aan fartlek en dat vind ik echt gaaf om te doen!

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:59

:( Jammer dat ze niet zo zijn... Ik woon zelf ook niet in Rotterdam maar in Barendrecht.. De meeste mensen zegt dat niet zo veel, zie nu je onderschrift pas dus jou misschien wel... ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 09:03

tita schreef:
Morgen heb gister ook interval gedaan...weet niet precies hoeveel km heb al stukje gereden met de auto en vanmiddag de rest..teller staat nu op 2.7km :')

Voor de mensen met met gevoelige kuiten en scheenbeenklachten heb ik wat info voor jullie

Sport compression deze kousen zijn ook geschikt voor interval en zware trainingen zorgt ervoor dat afvoer van melkzuur en koolzuurgas extra zetje geven.
De kousen zijn uitermate geschikt voor lange vliegreizen :D

http://www.herzogsport.com

Ik ga ze bestellen want interval is een hel voor mijn scheenbeen en kuiten ik heb zo vaak kramp

Wat kosten ze?